ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جلسه استیلی و پروین درباره ستارگان میلان/ سلطان به دنبال فرمول برای پیشکسوت‌ها



ستارگان میلان ,علی پروین

مصدومیت 3 بازیکن پرسپولیس برطرف شد
جلسه استیلی و پروین درباره ستارگان میلان/ سلطان به دنبال فرمول برای پیشکسوت‌ها

علی پروین و حمید استیلی برای پیدا کردن یک راه‌حل مناسب برای دیدار با ستارگان میلان جلسه‌ای را تشکیل دادند.

 پس از دعوت از علی پروین برای مذاکره در خصوص بازی با ستارگان میلان او صبح امروز به باشگاه پرسپولیس رفت اما با توجه به اینکه بهروز منتقمی ساعت 4 بامداد از ایتالیا به تهران رسیده بود به همین دلیل جلسه بین پروین و منتقمی به یک روز دیگر موکول شد اما پروین دقایقی با حمید استیلی در جلسه‌ای شرکت کرد و در مورد بازی با ستارگان میلان به گفت‌وگو پرداخت.

پروین به دنبال این است تا کاری کند تا پیشکسوتان پرسپولیس پس از دعوت به اردو برای بازی با ستارگان ناراحت نشوند، به همین دلیل دو فرمول را قرار است در جلسه‌ای با مسئولان باشگاه پرسپولیس مطرح کند.

*علاوه بر این همچنین پس از بررسی‌های کادر پزشکی پرسپولیس مشخص گردید نورمحمدی، کفشگری و میثم حسینی که در چند مدت گذشته دچار مصدومیت بودند با رفع مشکلات‌شان می‌توانند در تمرین پرسپولیس به صورت گروهی شرکت کنند اما برای بهبودی امید عالیشاه و رسیدن او به بازی با تراکتورسازی کادر پزشکی پرسپولیس همچنان با تمرینات ویژه در تلاش هستند تا او را به بازی 8 آذر در تبریز برسانند.

/فارس

 


ویدیو مرتبط :
دیدار کلاسیک:ستارگان اینتر میلان VS ستارگان بایرن مونیخ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جلسه ویژه پروین و استیلی



 

جلسه ویژه پروین و استیلی

 

با تصمیم هیئت مدیره پرسپولیس اعضا جدید کمیته فنی جدید باشگاه به زودی معرفی می شود.

اعضای هیئت مدیره پرسپولیس پس از جلسه‌ای که شب گذشته تشکیل دادند تصمیم گرفتند در اولین قدم کمیته فنی باشگاه پرسپولیس را با حضور اعضای جدید پس از دومین جلسه هیئت مدیره تشکیل و معرفی کنند.

علی پروین شب گذشته پس از انتصابش به عنوان عضو هیئت مدیره پرسپولیس با حمید استیلی به عنوان نماینده هیئت مدیره به گفت‌وگو پرداخت و به وی رسما اعلام کرد که با قدرت کار خود را در تمرینات پرسپولیس دنبال کند. استیلی نیز ضمن تبریک به پروین قول داد که با تمام قدرت به پرسپولیس خدمت کند.