ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جلالی: مقابل پرسپولیس بازی جذابی داریم


سرمربی تیم سایپا می‌گوید تیمش بازی جذابی مقابل پرسپولیس دارد زیرا بازیکنان این تیم فرصت دیده شدن پیدا می‌کنند.

خبرگزاری ایسنا: مجید جلالی درباره پیروزی سایپا برابر نماینده شهرکرد اظهار کرد: ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و سعی کردیم با برنامه بازی کنیم. در این بازی به اکثر جوانان تیم بازی دادیم تا بتوانند خودشان را نشان دهند. جوانانی که بازی دادیم عملکرد خوبی داشتند و به نوعی خود را اثبات کردند.

وی افزود: تیم کیان بختیاری شهرکرد نیز تیم جوان و باانگیزه‌ای بود و نشان داد پتانسیل‌های بالایی دارد.

جلالی در ادامه به منطقه جغرافیایی شهرکرد اشاره کرد و گفت: منطقه شهرکرد از نظر آب و هوا و ارتفاع ویژه است. اگر بتوانیم امکانات لازم را در این منطقه فراهم کنیم می‌توانیم کمپ‌های خوبی را بسازیم تا تیم‌های مختلف ورزشی برای آماده‌سازی به اینجا بیایند.

وی درباره شانس قهرمانی سایپا در جام حذفی نیز اظهار کرد:‌ ما به جام حذفی نگاه ویژه‌ای داریم و می‌خواهیم از فرصت به دست آمده استفاده کنیم.

سرمربی تیم سایپا در بخش دیگری از صحبت‌های خود به شیوه بازی این تیم اشاره کرد و گفت: از ابتدای فصل به دنبال این بودیم که با برنامه بازی کنیم. معتقدم هنوز با اهدافی که مد نظر داشتیم فاصله داریم. مدل فوتبالی که ارائه می‌دهیم به هدفی که تعیین کرده بودیم نزدیک شده است اما ما به دنبال این هستیم در کسب نتایج خوب ثبات داشته باشیم.

جلالی در پاسخ به این سوال که بازی مقابل پرسپولیس را چطور می‌بینید اظهار کرد: بازی پرسپولیس برای ما جذاب است. چون این بازی فرصت دیده شدن را به ما می‌دهد. بازیکنان ما با انگیزه کار می‌کنند و دل‌شان می‌خواهد شایستگی‌هایشان را نشان دهند. فکر می‌کنم بازی ما مقابل پرسپولیس زیبا شود و امیدوارم نتیجه نهایی هم به سود ما باشد.


ویدیو مرتبط :
‫اختصاصی کنفرانس خبری مجید جلالی پیش از بازی با پرسپولیس‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جلالی: اعتماد از دست رفته به داوران باید برگردانده شود/ داور بازی پرسپولیس و ذوب آهن خطای دید داشت



اخبار,اخبارورزشی,تیم فوتبال سایپا

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: باید اقدام‌های اعتمادساز در زمینه مسائل داوری انجام شود.

مجید جلالی در گفت‌وگو با  فارس، در مورد شرایط تیم سایپا گفت: وضعیت خوب است صبح و بعدازظهر تمرین می‌کنیم و روز پنجشنبه هم دیداری دوستانه با  تیم راه‌آهن خواهیم داشت.

البته محل برگزاری این مسابقه هنوز مشخص نیست زیرا به چمن ورزشگاه دستگردی کود داده شده و مشخص نیست کجا را با راه‌آهن بازی خواهیم کرد.

سرمربی سایپا درمورد ناکامی این تیم مقابل جام حذفی و شکست مقابل تراکتورسازی گفت: باید مشکل گلزنی تیم را حل کنیم. تمرینات ویژه‌ای در این خصوص گذاشته‌ایم و در چنین نفرات هم در بازی‌های آینده تغییراتی ایجاد می‌کنیم.

جلالی در مورد بازگشت میلاد میداوودی به تمرینات سایپا گفت: او از دیروز به تمرینات بازگشته و باید خود را به شرایط بازی برساند.

سرمربی سایپا در مورد اعتراض بسیاری از مربیان باشگاهی به تعطیلات زیاد لیگ گفت: نظر من هم جدا از نظر سایرین نیست. اما باید با این برنامه کنار بیاییم و چاره دیگری نداریم.

جلالی در مورد اشتباهات داوری که در بازی پرسپولیس و ذوب آهن پیش آمد و سروصدای زیادی به پا کرد گفت: همه نظر می‌دهند اگر من هم نظر بدهم چه کمکی می‌کند به عقیده من باید اقدامات اعتماد ساز ایجاد کنیم و از مسائل حاشیه‌ای دور شویم باید اعتمادها جلب شود تا همه قبول کنند که اشتباه داور فقط یک اشتباه بوده است نه چیز دیگری. همه فهمیدند که اشتباه داور در بازی پرسپولیس و ذوب آهن یک اشتباه دید بوده اما شاید به خاطر اعتمادی که در سالهای گذشته از بین رفته و مسائلی که به وجود آمده شاهد از بین رفتن اعتماد به داوران شده‌ایم.

وی ادامه داد: می‌توان این اعتماد از دست رفته را بازگرداند به عنوان یک راهکار می گویم داوران بیایند و نشست‌هایی را با مربیان و باشگاه‌ها بگذارند و مسائل  مشکلات خود را شفاف بیان کنند. اگر در سال‌های گذشته پنهان کاری هایی بوده است آن‌ها نیز مطرح شود در هر صورت می‌توان اقدام اعتمادساز انجام داد.

 

 اخبار ورزشی  -  فارس