ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جلالی: مقابل استقلال بی انگیزه نیستیم


سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: مقابل استقلال به هیچ عنوان بی انگیزه نیستیم و مثل روز اول لیگ در این بازی به میدان می‌رویم.

خبرگزاری فارس: مجید جلالی در مورد دیدار با استقلال در روز پنجشنبه گفت: ما در این مسابقه به هیچ عنوان بی انگیزه نیستیم و مثل هفته اول لیگ برتر با تمام توان در میدان حاضر می‌شویم زیرا در فوتبال مسئولیت هایی را پذیرفته‌ایم که این مسئولیت‌ها به ما هویت می‌دهد. می‌خواهیم بهترین کیفیت خودمان را تا روز آخر لیگ ارائه کنیم. توجهی هم به رتبه حریف و یا حساسیت در جدول و یا حساسیت‌های دیگر نداریم. سایپا می‌خواهد در لیگ برتر در جایگاهی مناسبت‌تر قرار بگیرد. حتی اگر بتوانیم یکی دو پله هم صعود کنیم برای ما خوب است بنابراین این مسابقه به هیچ عنوان برای ما غیر حساس نیست.

سرمربی سایپا در مورد اینکه گفته است برای استقلال برنامه ویژه‌ای دارد گفت: در یکی چند روز اخیر حرفهایی از قول خودم خواندم که واقعا تعجب کردم و نزدیک بود شاخ در بیاورم.

جلالی در مورد دلایل ناکامی سایپا در کسب سهمیه آسیایی گفت: ناکامی ما در کسب سهمیه آسیایی سه دلیل عمده داشت. سایپا تیم خوبی بود و شانس گرفتن سهمیه را هم داشتیم اما این سه دلیل ما را از هدفمان دور کرد. اول موارد حاشیه‌ای که تمام فصل تیم ما را درگیر خودش کرده بود. دومین دلیل این بود که در نیم فصل چند بازیکن را از دست دادیم و نتوانستیم جای آنها را پر کنیم. دلیل سوم هم این بود که سه چهار بازیکن اصلی ما در نیم فصل دوم دچار مصدومیت شدند و دستمان خالی ماند. با این حال اگر کسی می‌خواهد ناکامی را به گردن من بیاندازد با این مسئله مشکلی ندارم زیرا معمولا مقصر نتایج مربیان هستند مخصوصا در هنگام باخت.

وی در مورد وضعیت تیموریان در بازی با استقلال گفت: تیموریان مقابل استقلال نمی‌تواند بازی کند او تمریناتش را دو روز است که شروع کرده است و در حال حاضر در تمرینات ما دوهای سبک انجام می‌دهد.


ویدیو مرتبط :
کنفرانس خبری جنجالی مجید جلالی پس از شکست سایپا مقابل استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مذاکره تلفنی نکونام با مجید جلالی / کاپیتان استقلال هم به تبریز می‌رود؟



جواد نکونام,تراکتورسازی تبریز

مذاکره تلفنی نکونام با مجید جلالی / کاپیتان استقلال هم به تبریز می‌رود؟

بعد از اضافه شدن علی کریمی به تراکتورسازی حالا مسئولان این باشگاه به دنبال جذب چند ستاره دیگر لیگ هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حالا باید تراکتور را هیجان انگیز توصیف کرد و حضور علی کریمی در این تیم اتفاق کوچکی نیست.

این در حالی است که مسئولان تراکتور دنبال جذب نکونام و آرش برهانی هم هستند. مدیرعامل تراکتور‌سازی هم مذاکره با برهانی و نکونام را تایید کرده ولی نکته مهم این است که جذب نکونام برای تراکتوری ها یک اولویت مهم است.

جلالی از مسئولان این باشگاه خواسته که تحت هر شرایطی این بازیکن را جذب کنند.نکته مهم اما به صحبت های جلالی با نکونام مربوط می شود،این بازیکن قبل از پرواز تیم ملی به کره جنوبی دقایقی با سرمربی تراکتور به صورت تلفنی صحبت کرد و قرار شد بعد از بازگشت تیم ملی،همه چیز مشخص شود.نکونام در این مکالمه تلفنی،از تمایلش برای حضور در تراکتور خبر داد./خبرآنلاین