ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جلالی: مشکلات فوتبال ایران در هیج جای دنیا وجود ندارد



سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان با اعتراض به گل آلود بودن زمین چمن ورزشگاه اکباتان تهران گفت: این مسئله ما را در دیدار با راه آهن شهرری خلع سلاح و غافلگیر کرد.

 

به گزارش مهر، مجید جلالی پس از شکست یک بر صفر مقابل راه آهن شهرری با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران افزود: در این بازی غافلگیر شدیم زیرا اصلا فکر نمی کردیم زمین گل آلود باشد. من یک سئوال مهم دارد، چرا این زمین که در آن دیدارهای لیگ برتر برگزار می شود، باید گل آلود باشد؟ اگر حرف بزنیم می گویند، تیمش شکست خورده اما چنین اتفاقات و مشکلاتی در هیچ جای دنیا وجود دارد.

وی در ادامه افزود: من پیش از بازی به ناظر مسابقه گفتم، مگر باران باریده که زمین گل آلوده شده است. نوع بازی ما روی زمین است و چنین اتفاقی ما را غافلگیر و خلع سلاح کرد.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان خاطرنشان کرد: ما اگر می دانستیم زمین گل آلود است، حداقل چند جلسه تمرین در چنین زمینی برگزار می کردیم و یا تجهیزات لازم برای بازی در این زمین را به همراه می‌آوردیم. بعد از بازی یک کیلو گل به کفش بازیکنانم چسبیده بود!

وی با طرح این موضوع که "آیا فصل بارندگی بوده که زمین ورزشگاه اکباتان خیس شده است؟"، گفت: ما یک دفعه با چنین مشکلی مواجه شدیم و هیچ راهی برای مقابله با آن نداشتیم.

جلالی با بیان اینکه برای رویارویی با راه آهن شهرری تنها 10 بازیکن خود را در اختیار داشته، خاطرنشان کرد: از این طرف بازیکن ما را می آوردند و از طرف دیگر بازیکن ما را می برند. طبق برنامه سازمان لیگ فدراسیون فوتبال در چنین روزی نباید بازیکن خود را به تیم امید می دادیم اما من زمانیکه نگرانی غلام پیروانی را دیدم، ناچار شدم بازیکن خود را به اردوی تیم امید بفرستم وگرنه هیچ قدرتی نمی تواند به زور بازیکن مرا بگیرد.

وی افزود: ما موظفیم طبق برنامه بازیکن خود را به تیم ملی بدهیم. متاسفانه چهارماه است که چند بازیکن با تیم جوانان است و چند بازیکن ما سه هفته با تیم امید در ویتنام بودند و امروز متاثر از این موضوع با کمبود بازیکن مواجه شدیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تاکید کرد: ما می خواهیم با تمام نفرات خود تمرین کنیم و تنها می بایست در 6 نوبت تعطیلی لیگ نفرات مان را به تیمهای ملی بدهیم اما هیچ قائده و قانونی وجود ندارد.

جلالی در پایان گفت: من تا اندازه ای نتیجه تیم ناراحت هستم. تیمم خوب بازی نکرد و شاید من هم وظایفم را به نحو احسن انجام ندادم اما زمین بازی واقعا ما را غافلگیر کرد.

تیم فولادخوزستان با وجود شکست در دیدار عصر امروز شنبه برابر راه آهن شهرری با 13 امتیاز و تفاضل گل 7+ رتبه پنجم جدول رده بندی لیگ برتر را در اختیار دارد.../به گزارش مهر


ویدیو مرتبط :
مشکلات فوتبال ایران همچنان ادامه دارد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ساکروی: احتمال تعلیق فوتبال ایران وجود دارد



 

 

علی کفاشیان,علی کفاشیان رئیس  فدراسیون فوتبال

 

 

یک سایت خارجی از احتمال تعلیق فوتبال ایران به خاطر فشار نهادهای غیر ورزشی برای رفتن کفاشیان خبر داد. به گزارش خبرگزاری فارس سایت ساکر وی در گزارشی نوشت: پس از انتخاب مجدد علی کفاشیان به عنوان رئیس چهار سال آینده فدراسیون فوتبال، احتمال دارد فیفا فوتبال ایران را با تعلیق مواجه کند.

 

 

در این گزارش عنوان شده پس از انتخاب کفاشیان؛ از سوی سازمان های دولتی، بحث بازنشستگی او مطرح و اعلام شده مقامات بازنشسته دستگاه های دولتی حق ورود به پست های مدیریتی نهادهایی همچون ریاست فدراسیون فوتبال را ندارند.

مطابق این گزارش کفاشیان در تاریخ ۱۰ مارس (امروز) باید در دادگاه مخصوص کارکنان دولت حضور یابد.

در ادامه این گزارش آمده در صورتی که پس از حضور در این دادگاه، کفاشیان مجبور به استعفا شود، این احتمال هست که فیفا در این موضوع ورود کرده و بحث تعلیق را پیش کشد. این در حالی است که در نوامبر سال ۲۰۰۶ فیفا فوتبال ایران را به خاطر دخالت دولت، تعلیق کرد.

به گزارش فارس، سازمان بازرسی کل کشور پیش از انتخابات فدراسیون فوتبال اعلام کرد بازنشستگان حق حضور در این انتخابات را ندارند اما فدراسیون فوتبال در پاسخ گفت که طبق اساسنامه این فدراسیون، نامزدی بازنشستگان منع قانونی ندارد.

پس از انتخاب کفاشیان به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال سازمان بازرسی کل کشور بار دیگر بر موضع خود پافشاری کرد و حتی گفته شد فشارهایی برای استعفای کفاشیان اعمال شده است. این در حالی است که فیفا صراحتا اعلام کرده هر گونه دخالتی به جز نظر فدراسیون ها و فیفا دخالت شخص ثالث محسوب شده و می تواند واکنش فدراسیون بین المللی را به همراه داشته باشد.../. فارس