ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جلالی: در ترکیب سایپا تغییراتی خواهم داد


سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: باید اقدام‌های اعتمادساز در زمینه مسائل داوری انجام شود.

خبرگزاری فارس: مجید جلالی در مورد شرایط تیم سایپا گفت: وضعیت خوب است صبح و بعدازظهر تمرین می‌کنیم و روز پنجشنبه هم دیداری دوستانه با  تیم راه‌آهن خواهیم داشت.

البته محل برگزاری این مسابقه هنوز مشخص نیست زیرا به چمن ورزشگاه دستگردی کود داده شده و مشخص نیست کجا را با راه‌آهن بازی خواهیم کرد.

سرمربی سایپا درمورد ناکامی این تیم مقابل جام حذفی و شکست مقابل تراکتورسازی گفت: باید مشکل گلزنی تیم را حل کنیم. تمرینات ویژه‌ای در این خصوص گذاشته‌ایم و در چنین نفرات هم در بازی‌های آینده تغییراتی ایجاد می‌کنیم.

جلالی در مورد بازگشت میلاد میداوودی به تمرینات سایپا گفت: او از دیروز به تمرینات بازگشته و باید خود را به شرایط بازی برساند.

سرمربی سایپا در مورد اعتراض بسیاری از مربیان باشگاهی به تعطیلات زیاد لیگ گفت: نظر من هم جدا از نظر سایرین نیست. اما باید با این برنامه کنار بیاییم و چاره دیگری نداریم.

جلالی در مورد اشتباهات داوری که در بازی پرسپولیس و ذوب آهن پیش آمد و سروصدای زیادی به پا کرد گفت: همه نظر می‌دهند اگر من هم نظر بدهم چه کمکی می‌کند به عقیده من باید اقدامات اعتماد ساز ایجاد کنیم و از مسائل حاشیه‌ای دور شویم باید اعتمادها جلب شود تا همه قبول کنند که اشتباه داور فقط یک اشتباه بوده است نه چیز دیگری. همه فهمیدند که اشتباه داور در بازی پرسپولیس و ذوب آهن یک اشتباه دید بوده اما شاید به خاطر اعتمادی که در سالهای گذشته از بین رفته و مسائلی که به وجود آمده شاهد از بین رفتن اعتماد به داوران شده‌ایم.

وی ادامه داد: می‌توان این اعتماد از دست رفته را بازگرداند به عنوان یک راهکار می گویم داوران بیایند و نشست‌هایی را با مربیان و باشگاه‌ها بگذارند و مسائل  مشکلات خود را شفاف بیان کنند. اگر در سال‌های گذشته پنهان کاری هایی بوده است آن‌ها نیز مطرح شود در هر صورت می‌توان اقدام اعتمادساز انجام داد.


ویدیو مرتبط :
من می خواهم حجاب و مد رو با هم ترکیب کنم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جلالی: دو بازیکن برای سایپا می‌خواهم


سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: در نقل و انتقالات نیم فصل فقط دو بازیکن می‌خواهم.

خبرگزاری فارس: مجید جلالی در مورد دیدار با گسترش فولاد تبریز گفت: تمرینات منظمی انجام داده‌ایم و با وجود آنکه هفته گذشته مقابل نفت باخت تلخی را تجربه کردیم اما به تیمم امیدوارم و برای گرفتن نتیجه به تبریز می‌رویم.

وی درمورد برگزاری دور برگشت لیگ بدون استراحت گفت: مشکلی از این بابت نداریم زیرا وقفه‌های و تعطیلات لیگ به گونه‌ای بود که با این شیوه برگزاری هم مشکلی به وجود نمی‌آید و انکار که ادامه مسابقات را دنبال می‌کنیم.

جلالی درمورد برنامه‌های آماده‌سازی تیم در نیم فصل گفت: من برنامه‌هایم را به باشگاه ارائه کردم و منتظرم ببینم با توجه به شرایط باشگاه تا چه حد این برنامه اجرایی خواهد شد.

سرمربی سایپا در مورد شایعه حضور مهرداد بایرامی در تیمش گفت: من نمی‌توانم هر روز در مورد اسم‌هایی که مطرح می‌شود صبحت کنم تا امروز چندین و چند بازیکن را به سایپا آورده‌اند و برده‌اند این در حالی است که من فقط درخواست جذب دو بازیکن را از باشگاه کردم و باشگاه اگر صلاح بداند اسم‌های آنها را اعلام می‌‌کند.

جلالی درمورد رتبه ششمی این تیم در نیم فصل اول گفت: به طور حتم جدول در روزهای آینده تغییرات خواهد داشت در صورتی که بتوانیم تیم را ترمیم کنیم و برنامه‌های ما اجرایی شود قطعا سایپا به رتبه‌های بالاتری در لیگ برتر دست پیدا می‌کند.

سرمربی سایپا درمورد پیشنهاد روبین کازان به کارلوس کی‌روش گفت: نظری در این مورد ندارم.