ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جلالی: ترابی فقط به اروپا می رود


سرمربی تیم سایپا گفت: تیم های نظامی نقشه هایی که برای ترابی دارند را فعلا نگه دارند چون این بازیکن در حال حاضر مشغول تحصیل است.

کاپ: مجید جلالی درباره آخرین وضعیت تیم سایپا در تعطیلات نیم فصل اظهار داشت: با توجه به مشکلاتی که برای برپایی اردو در داخل یا خارج از کشور داشتیم از این موضوع منصرف شدیم و قرار شد تا تمرینات مان را در تهران پیگیری کنیم. قصد داریم تا شروع مسابقات لیگ برتر سه یا چهار بازی تدارکاتی انجام دهیم که البته دو بازی آن قطعا در جام شهدا خواهد بود اما هنوز برای دو مسابقه دیگری که در نظر داریم توافقات نهایی به دست نیامده است.

وی همچنین درباره نقل و انتقالات تیمش گفت: وحید محمدزاده و بهمن سالاری به خواست خودشان از جمع ما جدا شدند و تا این لحظه هنوز بازیکن جدیدی جذب نکرده ایم. البته من فهرست موردنظرم را با اولویت های اول تا سوم به مدیرعامل باشگاه ارائه کردم و قرار است باشگاه در این ارتباط با نفرات موردنظر مذاکره کند.

سرمربی سایپا همچنین در این ارتباط که باشگاه استقلال به طور جد خواستار به خدمت گیری مهدی ترابی است خاطرنشان کرد: ترابی نه تنها به استقلال بلکه به هیچ تیم دیگری نمی رود. اگر قرار باشد این بازیکن از سایپا جدا شود فقط به اروپا خواهد رفت.

جلالی در این باره که گفته می شود تیم های نظامی از جمله تراکتورسازی برای به خدمت گیری این بازیکن نقشه هایی در سر دارند گفت: تیم های نظامی نقشه هایشان را فعلا در کشوی میزشان نگه دارند چون ترابی در حال حاضر دانشجو و مشغول تحصیل است. تا زمانی که درس می خواند خودش برای آینده فوتبالی اش تصمیم می گیرد.


ویدیو مرتبط :
اروپا به کدام سمت می رود ؟؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آتیلا پسیانی همراه با بازیگران مطرح اروپا روی صحنه می‌رود



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

آتیلا پسیانی همراه با بازیگران مطرح اروپا روی صحنه می‌رود

نمایش «آنتیگونه» به کارگردانی همایون غنی‌زاده با حضور بازیگران مطرح تئاتر کشور استونی و آتیلا پسیانی از اواخر مردادماه در سالن شماره یک تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌‌رود.

به گزارش مهر، نمایش «آنتیگونه» اثری است که همایون غنی‌زاده آن را با حضور بازیگران مطرح تئاتر استونی در بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به صحنه برد. این نمایش در بخش‌های کارگردانی، نویسندگی و بازیگری مرد مسابقه بین‌الملل جشنواره بیست و هشتم نامزد دریافت جایزه بود و جایزه بازیگری زن مسابقه بین‌الملل را از آن خود کرد. قرار است غنی‌زاده این اثر نمایشی را از اواخر مردادماه در سالن شماره یک تماشاخانه ایرانشهر به صحنه ببرد و از اواسط اجرا آتیلا پسیانی جایگزین یکی از بازیگران خارجی این نمایش شود.

«آنتیگونه» با بالانویس فارسی برای مخاطبان اجرا می‌شود و پسیانی از زمان حضور در اجرا دیالوگ‌های خود را به زبان فارسی بیان می‌کند. نمایش «آنتیگونه» که با حضور غنی‌زاده در کشور استونی تولید شد در کشورهای فنلاند و استونی چندین اجرا داشت و طبق برنامه‌ریزی کمپانی تولیدکننده در کشورهای مختلف اروپایی نیز اجرا می‌شود. بازیگر مرد نمایش «آنتیگونه» برای بازی در این نمایش به عنوان بازیگر سال تئاتر استونی انتخاب شد./مهر