ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جلالی از من گلزنی می خواهد / برای پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم



اخبار,اخبار ورزشی,باشگاه سایپا

مهاجم جدید تیم فوتبال سایپای البرز گفت: «امیدوارم جواب اعتماد مجید جلالی را بدهم و در فصل آینده برای سایپا گل‌های حساسی بزنم.».

رضا نوروزی در مورد وضعیت سایپا و فضایی که در این تیم وجود دارد، گفت: «سایپا تیمی منظم و بی‌حاشیه است و در این تیم همه کار خود را انجام می‌دهند. سایپا پارسال تیم خوبی داشت که با حفظ نفرات اصلی و جذب چند بازیکن جدید تقویت شده و امسال می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. هدف اصلی سایپا گرفتن سهمیه آسیاست و امیدوارم به این هدف دست پیدا کنیم.»

نوروزی در پاسخ به این سؤال که آیا مجید جلالی برای او تمرینات ویژه‌ای را در نظر گرفته بود، خاطرنشان کرد: «من دیرتر از سایر بازیکنان تمرینات را شروع کردم و فقط اضافه تمرین می‌کردم تا به دیگر بازیکنان برسم. خوشبختانه الان هم شرایط مناسبی دارم. امسال مجید جلالی از من گل زدن می‌خواهد و این وظیفه مهم من است. امیدوارم جواب اعتماد او را بدهم و گل‌های حساسی برای سایپا بزنم.»

نوروزی در پایان با اشاره به وضعیت تیم پرسپولیس و اینکه آیا اخبار این تیم را دنبال می‌کند، گفت: «در این مدت به شدت سرگرم تمرینات بودم و خبری ندارم که چه بازیکنانی از پرسپولیس رفته و چه بازیکنانی به این تیم اضافه شده‌اند. فقط باید بگویم برای تیم پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم.»

اخبار ورزشی - جام نیوز


ویدیو مرتبط :
گلزنی رامین رضاییان به پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چهار هفته در خدمت پرسپولیس نیستم/ برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

چهار هفته در خدمت پرسپولیس نیستم/ برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم

خبرگزاری فارس: هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متأسفانه چهار هفته از همراهی پرسپولیس معاف هستم.

مهرداد پولادی پس از تمرین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت خودش اظهار داشت: متأسفانه با توجه به بدشانسی که گریبانگیرم شد، بازی حساس مقابل لبنان را از دست دادم اما برای تیم ملی کشورم از صمیم قلب در دیدار برابر لبنان آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم در بیروت برد شیرینی را به دست آوریم.

وی افزود: متأسفانه چهار هفته از همراهی پرسپولیس معاف هستم و سعی می‌کنم با تمرینات زیر نظر پزشکان زودتر خودم را به این تیم برسانم تا به پرسپولیس کمک کنم./فارس