ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جشن قهرمانی حذفی بارسایی ها در سانتیاگو برگزار نخواهد شد



باشگاه رئال مادرید , بارسلونا , جام حذفی

 

با پیگیری‌های مقامات باشگاه رئال مادرید گزینه برنابئو خط خورد و میزبانی فینال جام پادشاهی بر سر سه‌راهی مستایا، کالدرون و کارتوخا قرار گرفت.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، بحث داغ این روزهای فوتبال اسپانیا مانند آنچه در فوتبال ما می گذرد، مکان فینال جام حذفی است. با این تفاوت که در کشور ما موضوع بحث کیفیت زمین است و در اسپانیا موضوع اصلی به شادی بارسایی ها در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو جهت قهرمانی احتمالی در جام حذفی برمی گردد.

فدراسیون فوتبال اسپانیا پس از دو هفته مذاکره با باشگاه رئال مادرید سرانجام از انتخاب برنابئو صرف نظر کردند و سایر گزینه‌ها را در دستور کار خود قرار دادند.

بر این اساس استادیوم‌های ویسنته کالدرون (اتلتیکومادرید)، مستایا (والنسیا) و کارتوخا (سویا) گزینه‌های میزبانی از فینال جام پادشاهی اسپانیا هستند.

هر دو باشگاه بارسلونا و اتلتیک بیلبائو بر روی گزینه ویسنته کالدرون اتفاق نظر دارند و نمی‌خواهند در جنوب اسپانیا بازی کنند. از طرفی هواداران بارسلونا با مستایا ارتباط خوبی ندارند و این استادیوم را برای تیمشان بد یمن می‌دانند.

از سوی باشگاه بارسلونا روز گذشته استادیوم اختصاصی باشگاه اسپانیول نیز مطرح شده که شهردار بارسلونا نیز از این مسئله استقبال کرده است.


ویدیو مرتبط :
جشن قهرمانی بارسایی ها در مادرید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سقوط فرایبورگ و پادربورن؛هامبورگ در پلی‌آف/جشن قهرمانی بایرن‌مونیخ برگزار شد



اخبار,اخبار ورزشی ,بوندس‌لیگا

هفته پایانی بوندس‌لیگا با سقوط فرایبورگ و پادربورن و حضور هامبورگ در پلی‌آف همراه شد.

 هفته سی و چهارم  و پایانی بوندس‌لیگا از ساعت 18 با برگزاری 9 دیدار همزمان آغاز و با پیروزی بایرن‌مونیخ مقابل ماینس و سقوط فرایبورگ و پادربورن و حضور هامبورگ در پلی‌آف همراه شد.

در انتهای دیدار بایرن مونیخ مقابل ماینس جشن قهرمانی شاگردان گواردیولا برگزار شد.

در بازی‌های امروز نتایج زیر به دست آمد:
بایرن‎مونیخ 2 - ماینس صفر
دورتموند 3 - وردربرمن 2
مونشن گلادباخ یک - آگسبورگ 3
کلن 2 - ولفسبورگ 2
فرانکفورت 2 - بایرلورکوزن یک
هامبورگ 2 - شالکه صفر
هانوفر 2 - فرایبورگ یک
هوفن‌هایم 2 - هرتابرلین یک
پادربورن یک - اشتوتگارت 2

در جدول بوندس‌لیگا بایرن مونیخ با 76 امتیاز عنوان قهرمان را کسب کرد و در انتهای جدول هامبورگ با 34 امتیاز راهی پلی‌اف شد و فرایبورگ و پادربورن به صورت مستقیم به لیگ 2 سقوط کردند.

 

اخبار ورزشی - فارس