ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جشن تولد شوماخر در بیمارستان گرینوبل فرانسه



اخبار,اخبار ورزشی,میشائیل شوماخر

 

اخبار ورزشی - جشن تولد شوماخر در بیمارستان گرینوبل فرانسهجشن تولد شوماخر در بیمارستان گرینوبل فرانسه

خانواده میشائیل شوماخر با انتشار بیانیه‌ای از همدردی مردم و ورزشکاران با آنها قدردانی کردند.

به گزارش  ایسنا ، میشائیل شوماخر، دارنده هفت عنوان قهرمانی در فرمول یک چند روز پیش که برای اسکی به کوه‌های آلپ فرانسه رفته بود زمین خورد و به شدت از ناحیه سر آسیب دید. پس از انجام عمل جراحی دوم روی او، پزشکان از بهبودی نسبی‌اش خبر دادند اما اعلام کردند این ورزشکاه آلمانی همچنان در شرایط بحرانی به سر می‌برد.

خانواده میشائیل شوماخر در روز تولد این ورزشکار آلمانی با انتشار بیانیه‌ای از حمایت‌هایی که در چند روز گذشته از شوماخر صورت گرفته، از مردم، ورزشکاران و هواداران او قدردانی کردند. در بیانیه‌ی خانواده شوماخر آمده است: "می‌خواهیم از همه کسانی که ما را در این روزهای سخت تنها نگذاشتند تشکر کنیم.

 

در چند روز گذشته پیام‌های زیادی از مردم سراسر جهان دریافت کردیم که همه برای سلامتی میشائیل آرزو کرده بودند. حمایت‌های مردم از میشائیل شوماخر بسیار جالب توجه بود و انگیزه خوبی را در ما به وجود آورد. همه می‌دانیم که شوماخر کسی نیست که به راحتی تسلیم شود. او با این شرایط می‌جنگد تا پیروز شود. بار دیگر از همه مردم به خاطر حمایت‌هایی که از ما صورت دادند سپاسگزاری می‌کنیم."

شرکت فراری قرار است امروز در بیمارستان گرینوبل برای دارنده هفت عنوان قهرمانی فرمول یک جشن تولد برپا کند.
اخبار ورزشی -ایسنا
 


ویدیو مرتبط :
‫جشن تولد کیمیا علیزاده در بیمارستان با حضور مسیولان فدراسیون تکواندو و ملی‌پوشان و مربیان او‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین جشن تولد ناصر خان در بهشت/ تصاویر


اولین جشن تولد ناصر خان در بهشت