ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جشن تولد سعید معروف در اینچئون +عکس



اخبار ورزشی - جشن تولد سعید معروف در اینچئون +عکس

 مسابقات والیبال بازی های آسیایی اینچئون در حال به زودی کلید می خورد که والیبالیست های خسته ایران به هر شکلی سعی می کنند فضای اردو را برای خود مفرح کنند.

به گزارش جام جم ورزشی، تیم ملی والیبال ایران بعد از حضور در یک تورنمنت فوق سنگین در کشور لهستان و کسب عنوان ششمی جهان حالا خودش را آماده قهرمانی در بازی های آسیایی می کند.

آنها که خستگی ناشی از این مسابقات را با خود به اینچئون آورده اند، به هر طریقی سعی می کنند شرایط اردوی جدید را برای خود قابل تحمل کنند. فدراسیون والیبال حتی برای اینکار تصمیم گرفت برخی از اعضای خانواده این ورزشکاران را به کره جنوبی ببرد تا با انها دیداری داشته باشند.

با این حال برگزاری جشن تولد سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال نشان می دهد شرایط اردو برای ملی پوشان خیلی هم سخت و طاقت فرسا نیست.
 

اخبار,اخبارورزشی, جشن تولد سعید معروف

اخبار ورزشی - جام جم


ویدیو مرتبط :
بازگشت والیبالیستها از اینچئون (سعید معروف، مهدی مهدوی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علی کریمی، سعید معروف و حامد حدادی در جشن خیریه+عکس



اخبار,اخبارورزشی,فوتبالیستهای  معروف

ورزشکاران رشته‌های مختلف شب گذشته در مراسم خیریه‌ای در تهران شرکت کردند.

به گزارش  فارس،  مراسم خیریه‌ای شب گذشته به همت لیلا بلوکات، بازیگر سینما و تلویزیون برگزار شد که در آن تعدادی از هنرمندان و ورزشکاران حضور داشتند.

سعید معروف، ، علی کریمی، حامد حدادی، مهدی مهدوی از جمله ورزشکارانی بودند که در این مراسم حضور پیدا کردند و حتی کری خوانی‌های سرخابی نیز بین ورزشکاران و هنرمندانی همچون امیر جعفری داغ بود.

در عکسی که مهراب قاسم خانی در صفحه شخصی اینستاگرام منتشر کرده است سعید معروف، علی کریمی حامد حدادی، در کنار هم هستند و حامد حدادی به دلیل قد بلندی که دارد عکس سلفی را انداخته است.

 

اخبار,اخبارورزشی,فوتبالیستهای  معروف

 

 اخبار ورزشی  -  فارس