ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جشن برترین های لیگ برتر برگزار شد/ استقلال ، قلعه نویی و نویدکیا



جشن برترین های لیگ برتر

جشن برترین های لیگ برتر برگزار شد/ استقلال ، قلعه نویی و نویدکیا

مراسم برترین های لیگ برتر در تالار وحدت برگزار شد و برترین های لیگ دوزادهم جوایز شان را گرفتند.

به گزارش خبرآنلاین در این مراسم که در تالار وحدت تهران برگزار می شد ، جمع کثیری از اهالی فوتبال ایران حضور داشتند. از علی کفاشیان و اعضای فدراسیون فوتبال گرفته تا بسیاری از مربیان لیگ برتر و بازیکنان. چهره هایی چون مظلومی و پروین هم در کنار دایی ، مهدوی کیا و ... از چهره های شاخص این مراسم بودند. علی دایی مهمان ویژه مراسم بود برای اهدای جایزه بهترین بازیکن و بهترین گلزن لیگ.

 

مراسمی که در آن رضا یزدانی و فرزاد فرزین  اجرای موسیقی داشتند و جواد هاشمی مجری برنامه بود. در این مراسم جوایزی به بهترین های لیگ در رشته های مختلف اهداء شد.

 

بهترین مربی: قلعه نویی

در این بخش از میان 3 کاندیدا یعنی امیر قلعه نویی ، زلاتکو کرانچار و حسین فرکی ؛ امیر قلعه نویی به دلیل قهرمانی استقلال در لیگ برتر و صعود این تیم به جمع 8 تیم برتر آسیا ، به عنوان مربی سال فوتبال ایران برگزیده شد. قلعه نویی البته در این مراسم حضور نداشت و همراه با استقلال آماده می شد تا به مصاف دینامو کیف اوکراین برود.

 

بهترین مربی اخلاق: حسین فرکی

در این بخش حسین فرکی به همراه منصور ابراهیم زاده و محمد مایلی کهن کاندیدا بودند و فرکی که شانس بالایی برای انتخاب به عنوان مربی سال کشور هم داشت در نهایت مربی اخلاق لیگ شد.

 

بهترین بازیکن: محرم نویدکیا

محرم نویدکیا ، مهدی رحمتی و پژمان منتظری سه نامزد دریافت جایزه توپ طلای بهترین بازیکن لیگ دوازدهم بودند که در نهایت این جایزه به نویدکیا کاپیتان تیم قهرمان جام حذفی رسید . اگرچه استقلالی ها اعتقاد داشتند این بازیکن بهترین عملکرد را در لیگ داشته اما هیات انتخاب در نهایت و درحالی که دو جایزه اصلی جشن یعنی بهترین مربی و بهترین تیم به استقلالی ها رسیده بود ، جایزه توپ طلا را به رحمتی اهداء کرد.

 

بهترین بازیکن اخلاق: مهدی مهدوی کیا

مهدی مهدوی کیا کاپیتان فصل قبل پرسپولیس بدون هیچ چون و چرایی لایق دریافت جایزه بهترین بازیکن اخلاق از این مراسم بود که جایزه اش را هم گرفت.

 

بهترین تیم: استقلال 

درحالی که تراکتورسازی و سپاهان هم در این بخش نامزد بودند اما استقلال به دلیل قهرمانی در لیگ و نتایج خوب آسیایی جایزه بهترین تیم را برد تا علی فتح الله زاده روی سن برود و این جایزه را از تاج و همکارانش دریافت کند.

 

بهترین گلزن:جلال رافخایی 

جلال رافخایی آقای گل لیگ برتر از مدت ها قبل می دانست که کفش طلای این مراسم که طلاکاری شده به او می رسد و سه شنبه شب هم جایزه اش را در درستانش گرفت.

 

داور برتر: سعید مظفری زاده 

سعید مظفری زاده داور یزدی بهترین داور ایران شد.

 

تیم اخلاق: فجر شهید سپاسی شیراز

تیم فجر شهید سپاسی تیم اخلاق امسال لیگ شد.

 

تماشاگر برتر: گهر دورود 

طرفداران تیم گهر به دلیل رفتار خوب شان جایزه بهترین تماشاگر را از این مراسم بردند.

 

پدیده لیگ: سعید عزت اللهی 

سعید عزت اللهی بازیکن تیم ملی نوجوانان و ملوان انزلی با 17 سال سن ، عنوان پدیده لیگ را بدست آورد./خبرآنلاین

 

 


ویدیو مرتبط :
صحبتهای امیر قلعه نویی پس از نایب قهرمانی تراکتورسازی در لیگ برتر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین اظهارات فرکی بعد از قهرمانی فولاد / واکنش قلعه نویی به پنجم شدن استقلال در لیگ برتر



اخبار,فرکی قهرمانی فولادخوزستان

 

اخبار ورزشی -  فرکی:

خودم را فراموش کرده بودم/ تقدیر این بود جام حذفی را در اهواز نگیریم و در تبریز قهرمان لیگ شویم

سرمربی تیم فولاد خوزستان بعد از قهرمانی تیم‌ خود در لیگ سیزدهم با ابراز خوشحالی از این موضوع گفت: در اواخر مسابقات لیگ خودم را فراموش کرده بودم و به فکر مردم بودم.

حسین فرکی در گفت‌وگو با فارس، بعد از قهرمانی تیمش در سیزدهمین دوره لیگ برتر گفت: این قهرمانی مبارک مردم خوزستان و باشگاه فولاد باشد.

وی ادامه داد: لطف خدا و تلاش بچه‌ها بود. به شهادت خیلی از مردم کشورمان قهرمانی حق ما بود و از این موضوع خوشحال هستم تقدیر این بود جام حذفی را از دست بدهیم و جام لیگ برتر را در تبریز بگیریم. به شاگردانم گفتم این خواست خدا بود که اگر در اهواز نتوانستیم جام بگیریم حکمت این است که در تبریز آن را به دست آوریم.

سرمربی تیم فوتبال خوزستان ادامه داد: خیلی زیر فشار بودم. اواخر مسابقات خودم را فراموش کرده بودم و به فکر مردم بودم که آرزویشان قهرمانی فولاد بود که این اتفاق رخ داد.

فرکی در پاسخ به سؤال دیگر فارس، مبنی بر اینکه شما امروز گفته‌اید بعد از عمل جراحی درباره ماندنتان صحبت می‌کنید عنوان کرد: الان صحبت نمی‌کنم اجازه دهید بعدها مفصل صحبت کنیم اما جای نگرانی نیست. فولاد همیشه قدرتمند است و به یک نفر برنمی‌گردد. بلکه مجموعه فولاد قهرمان است و من هم جزئی از این مجموعه هستم.

 

-----------------------------

 

با وجود فرازو نشیب‌ها می‌توانستیم دوم شویم
قلعه‌نویی: من با فتح‌الله‌زاده آمده‌ام برای ماندن و رفتن با هم تصمیم می‌گیریم/ضعفی بوده من مقصرم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: من سری دوم با فتح‌الله‌زاده آمده و اگر قرار به رفتن باشد با هم تصمیم می‌گیریم.

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری بعد از بازی با تراکتورسازی اظهار داشت: معذرت خواهی باید از مردم داشته باشم به خاطر این بازی آخر. من از بچه‌ها خواسته بودم که فکرشان جای دیگر نباشد. بازی در اوایل متعادل بود. گل آنچنانی خوردیم ولی به بازی برگشتیم. نیمه دوم باز گل بد خرودیم. به فولاد تبریک می‌گویم. به جوانان فولاد و فرکی که قهرمانی شایسته آنها بود. اگر می‌بردیم رتبه بهتری می‌گرفتیم.

وی در مورد لیگ امسال گفت: بگذارید 24 ساعت بعد نظر بدهم از همه کسانی که زحمت کشیدند تشکر می‌کنم. زمین‌های نامناسب بد بود. در مجموع خسته نباشید می‌گوییم که زحمت کشیدند لیگ منظم برگزار شود.

قلعه‌نویی در مورد صحبت فتح‌الله‌زاده که گفته او می‌ماند و خودش می‌رود، گفت: او یک مدیر زحمت‌کش است و بگذارید امروز در این خصوص حرف نزنیم. من سری دوم با فتح‌الله‌زاده آمده و اگر قرار به رفتن باشد با هم تصمیم می‌گیریم. او مدیر خبره است و حیف است از استقلال جدا شود. او جام برای استقلال زیاد آورده و من مقصر بودم. اگر ضعفی بوده روی من بوده نه مدیریت فتح‌الله‌زاده. ما فراز و نشیب داشتیم اما حداقل می‌توانستیم دوم شویم.

سرمربی استقلال در مورد هواداران این تیم که 10 دقیقه پایانی او را تشویق کردند آیا با این حمایت کامل بماند، بهتر نیست، گفت: بگذارید که این 2 بازی آسیا بگذارید. دیروز هم سوتفاهم شد. گفتم اگر شرایط بود و مردم خواستند خدمت می‌کنیم.
اخبار ورزشی - فارس