ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جشنواره گل بیلبائو مقابل ایبار


سفیدوقرمزپوشان باسک با یک پیروزی قاطع خانگی، هفته بیست‌و‌دوم لیگ فوتبال اسپانیا را پشت سر گذاشتند.

خبرگزاری تسنیم: در ادامه بازی‌های هفته بیست‌و‌دوم لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا، امروز (یکشنبه) تیم اتلتیک بیلبائو در ورزشگاه سن‌مامس با نتیجه قاطع 5 بر 2 از سد میهمانش ایبار گذشت تا 31 امتیازی شود و به رده هشتم جدول صعود کند.

بورخا باستون در دقیقه 4 گل نخست بازی را برای ایبار به ثمر رساند اما آدوریس (12)، مرینو (27) و لاپورته (40) ورق را به سود بیلبائو برگرداندند. در نیمه دوم باستون در دقیقه 50 از روی نقطه پنالتی دومین گل را برای ایبار به ثمر رساند و اختلاف را به حداقل رساند اما این گل را آدوریس در دقیقه 52 پاسخ داد. 10 دقیقه به پایان کار هم مائورو دوس‌سانتوس، مدافع ایبار به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا این دیدار با برتری 5 بر 2 میزبان به پایان برسد.

هفته بیست‌و‌یکم لالیگا امروز با سه دیدار دنبال می‌شود که در مهمترین آنها رئال‌مادرید از ساعت 23 میهمان رئال بیتس است. پیش از این بازی تیم صدرنشین اتلتیکومادرید از ساعت 18:30 میزبان سویا است و از ساعت 20:45 هم دپورتیوو لاکرونیا میزبان والنسیا خواهد بود.

در جدول رده‌بندی لالیگا، بارسلونا با 48 امتیاز و یک بازی کمتر در صدر جدول است، اتلتیکومادرید 47 امتیازی دوم است و رئال مادرید با 43 امتیاز رده سوم را در اختیار دارد.


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی : ایبار 0 - 1 اتلتیک بیلبائو ( ویدیو )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: جشنواره گل های داوودی


جشنواره گل های داوودی شهر محلات با عرضه بیش از 600 رقم انواع گل های داوودی تا دهم آبان ماه آماده بازدید علاقمندان به گل است.