ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جشنواره گل بارسلونا در جام «خوآن گامپر»


بارسلونا با برتری شش بر صفر برابر لیون مکزیک فاتح جام «خوآن گامپر» شد.

خبرگزاری ایسنا: بارسلونا و لیون مکزیک شب گذشته برای تعیین قهرمان جام "خوآن گامپر" به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری پر گل آبی اناری‌ها به پایان رسید.

بارسلونا که با لوئیس انریکه چهره جدیدی پیدا کرده است، موفق شد با شش گل لیون مکزیک را شکست دهد.

برای بارسلونا در این دیدار لیونل مسی در دقیقه‌ چهار خیلی زود گلزنی کرد. نیمار برزیلی موفق شد بازگشت خوبی به ترکیب تیمش داشته باشد و گل دوم آبی اناری‌ها را به زیبایی در دقیقه‌ 12 به ثمر برساند.

در دقایق پایانی نیمه نخست نیز همکاری مسی و نیمار باعث شد تا این بازیکن برزیلی گل سوم مسابقه را نیز به ثمر برساند تا نیمه نخست با برتری سه بر صفر بارسلونا به پایان رسیده باشد. نیمه دوم نیز با برتری مطلق بارسلونا شروع شد. منیر الحدادی پدیده جدید بارسلونا موفق شد دو بار در دقایق 56 و 78 برای تیمش گلزنی کند. اما این پایان کار نبود. ساندرو بازیکن جوان بارسلونا در دقیقه‌ 90 مسابقه توانست گل ششم را به ثمر رساند تا این دیدار به برتری پر گل بارسلونا به پایان برسد.

پیش از شروع این بازی لوئیس سوآرس ، مهاجم جدید بارسلونا در ورزشگاه نوکمپ به هواداران این تیم معرفی شد و مورد تشویق هواداران قرار گرفت.


ویدیو مرتبط :
مراسم اهدای جام خوان گامپر به بارسلونا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جشنواره گل بارسلونا در نیوکمپ/پیروزی مقتدرانه رئال در دربی مادرید



هفته چهاردهم لالیگا

جشنواره گل بارسلونا در نیوکمپ/ کاتالان‌ها رکورد مادریدی‌ها را شکستند

تیم فوتبال بارسلونا موفق شد پیروزی پرگلی را مقابل اتلتیک بیلبائو بدست آورد تا رکورد بهترین شروع فصل لالیگا را با پیشی گرفتن از رئال مادرید به نام خود ثبت کنند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش  فارس، بارسلونا که مقتدرانه صدرنشینی لالیگا را در اختیار دارد در هفته چهاردهم لیگ اسپانیا در نیوکمپ به مصاف اتلتیک بیلبائو رفت و با نتیجه 5 بر یک جشنواره گل راه انداخت.

در این بازی باز هم لیونل مسی 2 گل در دقایق 25 و 70 به ثمر رساند و جرارد پیکه 23، آدریانو 45 و فابرگاس 57 دیگر گل‌های بارسا را به ثمر رساندند.

تک گل بیلبائو هم توسط ایبای گومز 66 زده شد.

شاگردان ویلانووا با این پیروزی 40 امتیازی شدند و همچنان دست نیافتی در صدرجدول لالیگا هستند.

بیلبائو هم با این باخت در رده چهاردهم قرار دارد.

*سایر نتایج برگزار شده به شرح زیر است:

ختافه یک - مالاگا صفر

گل: لوپو 57

اخراج: کاسترو از ختافه

والنسیا 2 - سوسیداد 5

گل‌ها: سولدادو 2 و 73 برای والنسیا، به‌لا 44، گونزالس 55، ایفران 64، آگیره 83 و ولا پنالتی 90

اخراج: جوناس از والنسیا

پیروزی مقتدرانه رئال در دربی مادرید/ درخشش کریس رونالدو

تیم فوتبال رئال در دربی مادرید مقابل اتلتیکو پیروزی مقتدرانه و ارزشمندی را بدست آورد.

به گزارش خبرگزاری فارس، دربی مادرید بامداد امروز در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد و در این دیدار رئال موفق شد در یک بازی برتر پیروزی ارزشمند 2 بر صفر را بدست آورد.

شاگردان مورینیو مقابل اتلتیکو مادرید کاملا برتر نشان دادند و شاگردان دیه‌گو سیمئونه چندان نتوانستند بر روی دروازه رئالی‌ها خطرآفرین شوند.

در این بازی کریستیانو رونالدو پس از مدت‌ها درخشش خوبی داشت و علاوه بر گلزنی در دقیقه 16 از روی یک ضربه کاشته استثنایی، پایه‌گذار دومین گل رئال که توسط مسعود اوزیل در دقیقه 66 زده شد، هم بود.

کریس در این دیدار دو بار هم توپ را به تیرک دروزاه اتلتیکو کوبید تا تاثیرگذارترین بازیکن این دیدار باشد.

رئال با این برد 29 امتیازی شد و همچنان در اختلاف 11 امتیازی بارسا قرار دارد.

اتلتیکو هم که نزدیک‌ترین تیم به بارسلونا است با این باخت با 34 امتیاز همچنان در رده دوم قرار دارد.

پیش از دربی مادرید، بارسلونا موفق شده بود با نتیجه 5 بر یک اتلتیک بیلبائو را در هم بکوبد تا رکورد رئالی‌ها را در بهترین شروع فصل لالیگا پشت‌سر بگذارد./فارس