ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جزییات تازه از تیراندازی به کشتی گیر معروف


رییس هیات کشتی کرمانشاه با بیان اینکه 2 نفر از 4 عامل تیراندازی به قهرمان سابق کشتی ایران دستگیر شده‌اند، گفت: اختلافات مالی با صاحب یک نمایشگاه عامل این اتفاق تلخ بوده است.

خبرگزاری ایسنا: رییس هیات کشتی کرمانشاه با بیان اینکه 2 نفر از 4 عامل تیراندازی به قهرمان سابق کشتی ایران دستگیر شده‌اند، گفت: اختلافات مالی با صاحب یک نمایشگاه عامل این اتفاق تلخ بوده است.

محمد حسین محبی درباره آخرین وضعیت جسمی فریدون قنبری پس از حادثه اصابت چند گلوله به او در شهر صحنه کرمانشاه اظهار کرد: خدا را شکر در مجموع حال قنبری خوب است و در بیمارستان مراحل درمان خود را سپری می‌کند. البته او باید عمل‌های دیگری را نیز تحت نظر پزشکان انجام دهد تا به وضعیت مطلوب‌تری دست یابد.

رییس هیات کشتی کرمانشاه افزود: او هنوز از نظر تکلم به این علت که یکی از گلوله‌ها به فک او اصابت کرده مشکل دارد و از ناحیه دست نیز باید باز هم بر روی دستش عمل جراحی صورت گیرد. خوشبختانه از آنجایی که این ورزشکار که مدال طلای کشتی آزاد آسیا را در کارنامه خود دارد از بدنی قوی و آماده برخوردار بوده به خوبی در مقابل این جراحت‌های شدید دوام آورده و وضعیتش نیز رو به بهبودی است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مسببین تیراندازی به قنبری دستگیر شده‌اند یا خیر؟ گفت: در این حادثه 4 فرد با صورت‌های پوشیده به فریدون قنبری حمله‌ور می‌شوند و در حالی که او مشغول رانندگی در خیابان رستمی شهرستان صحنه بوده به وی تیراندازی می‌کنند. تاکنون آنطور که من مطلع هستم 2 نفر از این افراد دستگیر شده‌اند و جستجو برای یافتن 2 نفر دیگر نیز در جریان است.

محبی درباره مشخص شدن دلایل این حمله نیز خاطرنشان کرد: قنبری با شخصی که نمایشگاه اتومبیل دارد از مدت‌ها پیش بر سر مسائل مالی اختلاف داشته و همین امر باعث وقوع این حمله از سوی این فرد شده است. حتی هنگامی که قنبری مورد اصابت چند گلوله قرار می‌گیرد به یکی از رهگذران در خیابان که بر سر بالین او حاضر شده بود نام این فرد را بر زبان می‌آورد و به او می‌گوید که نام ضارب را در اختیار ماموران قرار دهد.

فریدون قنبری قهرمان سابق کشتی آزاد ایران که مدال طلای آسیا و جوانان جهان را در کارنامه خود دارد روز دوشنبه 16 آذرماه در حالی که در خیابان رستمی شهرستان صحنه کرمانشاه مشغول به رانندگی بوده است با تیراندازی عوامل ناشناس به شدت مجروح شده و به بیمارستان طالقانی کرمانشاه منتقل می‌شود.


ویدیو مرتبط :
حرکت بسیار جالب کشتی گیر آمریکایی روی کشتی گیر ایرانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عاملین تیراندازی به کشتی‌گیر سابق تیم‌ملی دستگیر شدند



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,فریدون قنبری

فرمانده انتظامی شهرستان صحنه از دستگیری دو نفر از عاملین تیراندازی و مجروح نمودن فریدون قنبری کشتی‌گیر سابق تیم ملی کشورمان در شهرستان صحنه خبر داد.

به گزارش جام نیـوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فرزاد اکبری در این خصوص گفت: بدنبال اطلاعات واصله مبنی بر رؤیت شدن دو نفر از متهمین اصلی حادثه تیراندازی به فریدون قنبری در خانه باغی واقع در شهرستان صحنه، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: متهمین که از 6 ماه قبل متواری و تحت تعقیب بودند توسط اکیپ پلیس اطلاعات در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و یک دستگاه خودرو پژو 405 که در روز حادثه در اختیار متهمین بوده، توقیف و به یگان منتقل شدند. پس از انجام تحقیقات لازم و بازجویی فنی، متهمین به بزه انتسابی اعتراف کردند و موضوع کماکان تحت رسیدگی است.

گفتنی است فریدون قنبری، ملی‌پوش پیشین تیم کشتی آزاد کشورمان، آذر سال گذشته در حالی که مشغول رانندگی در خیابان‌های شهر صحنه بود توسط افراد ناشناس مورد اصابت گلوله قرار گرفت که بر این اثر مجروح شده و به بیمارستان منتقل شد.