ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جزئیات سوء قصد به سرمربی سابق تیم ملی



 

جزئیات سوء قصد به سرمربی سابق تیم ملی

 

 

سرمربی سابق تیم ملی جودو گفت: وقتی برای خرید وارد مغازه‌ای شدم بدون علت فردی به من ناسزا گفت و وقتی با وی بحث می‌کردم به یکباره صاحب مغازه با تبر به سوی من حمله کرد که ناچار به فرار شدم.

 

جزئیات سوء قصد به سرمربی سابق تیم ملی

افکارنیوزـسید محمود میران جودوکار سابق تیم ملی کشورمان که سه شنبه گذشته برای حضور در پیست اسکی به دیزین سفر کرده بود در حمله افراد ناشناس با کمی آسیب دیدگی از ناحیه دست راست روبه رو شد.

به گزارش بوتیا نیوز ،سرمربی سابق تیم ملی جودو اظهار داشت: سه شنبه هفته گذشته برای حضور در پیست اسکی راهی دیزین شده بودم و در مسیر برای خرید وارد مغازه‌ای شدم و ناخواسته وارد جرو بحث با صاحب مغازه شدم و فردی دیگر با استفاده از الفاظ رکیک باعث شد عصبانی شوم اما خودم را کنترل کردم. خواستم از مغازه خارج شوم که با ضربه‌ای به دستم روبرو شدم و به همین دلیل هنگامی که خواستم از خودم دفاع کنم با حمله صاحب مغازه روبرو شدم.

وی افزود: زمانی که صاحب مغازه به من حمله کرد به یکباره متوجه شدم که تبر بزرگی در دستش وجود دارد و با آن به سمت من حمله می‌کند. یک لحظه یاد روح‌الله داداشی افتادم که ناجوانمردانه کشته شد و به همین دلیل ناچار شدم با ۱۴۰کیلو وزن و دو متر قد پا به فرار بگذارم. متاسفم برای خودم که با این همه قهرمانی چرا باید بدون دلیل به خانواده‌ام ناسزا گفته شود.

میران در پایان گفت: برخی مواقع این خدا است که آدم را از مرگ حتمی نجات می‌دهد. من اصلا نمی‌دانم که چرا چنین اتفاقی رخ داد، بنده برای خرید چیپس وارد مغازه شدم اما بدون دلیل با الفاظ رکیک یک نفر مواجعه شدم که صاحب مغازه‌ از وی طرفداری کرد. البته بچه‌های هلال احمر هم حضور داشتند و لطف کردند دستم که ضربه‌ای هم خورده بود را مداوا کردند و بعد از آن ناچار شدم برای ارائه شکایت به کلانتری همان محل مراجعه کنم..../افکارنیوز


ویدیو مرتبط :
شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال نشد - سرمربی ساحلی انتخاب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال6ماه محروم شد



 

 

سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال 6 ماه محروم شد

 

مقامات مبارزه با دوپینگ پرتغال به دلیل اظهارات "کارلوس کوئیروز" در جلسه تمرینی تیم ملی پرتغال پیش از آغاز رقابت های جام جهانی تصمیم به تعلیق این مربی گرفته اند.

کوئیروز پیش از این از سوی فدراسیون فوبتال پرتغال به دلیل اظهار نظر در خصوص نمونه گیری از بازیکنان و مداخله در این خصوص به مدت یک ماه محروم و هزار یورو هم جریمه شده بود.

این در حالی است که هم این مربی و هم فدراسیون فوتبال پرتغال از محرومیت شش ماه جدید ابراز بی اطلاعی کرده اند. کوئیروز اظهار داشت: من در این خصوص به دادگاه داوری برای ورزش (CAS) شکایت می کنم. این تصمیم تا زمانی که به شکایت من رسیدگی شود، اعتباری ندارد.

بر پایه گزارش ساکرنت، فدراسیون فوتبال پرتغال در بیانیه ای اعلام کرده است: در خصوص تصمیمی که مقامات آنتی دوپینگ پرتغال در خصوص محرومیت شش ماهه کارلوس کوئیروز اتخاذ کرده اند، این فدراسیون تا مشخص نشدن نتیجه تحقیقات، آن را تایید نمی کند.