ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جزئیات دیدار با شیلی مشخص شد


تیم ملی ایران به احتمال بسیار زیاد در یکی از دو تاریخ 5 یا 6 فروردین در یکی از کشورهای همجوار سوئد به مصاف تیم ملی شیلی خواهد رفت.

خبرگزاری فارس: کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران در مصاحبه پنجشنبه شب خود در برنامه 90 از برگزاری دیدار تیم‌های ملی ایران و شیلی در عید نوروز و قبل از دیدار با سوئد خبر داد؛ خبری که فدراسیون فوتبال شیلی نیز روز گذشته آن را تأیید کرد و بر برگزاری این دیدار صحه گذاشت.

بر همین اساس در حال حاضر برای برگزاری این دیدار فقط تأییدیه فدراسیون فوتبال دو کشور ایران و شیلی صادر شده و هنوز توافقنامه‌ای مبنی بر این امر از سوی دو کشور به امضا نرسیده است و حتی در مورد مسائل مالی برگزاری این دیدار نیز هنوز صحبتی به میان نیامده است.

تیم ملی ایران قرار است در تاریخ 11 فروردین‌ماه سال جاری در استکهلم به مصاف سوئد برود و دیدار با شیلی نیز جلوتر از این دیدار و در یکی از دو تاریخ 5 یا 6 فروردین ماه برگزار خواهد شد.

از سوی دیگر شنیده می‌شود به دلیل اینکه دیدار تیم ملی ایران با شیلی از لحاظ بازاریابی و تبلیغات، دیدار تدارکاتی با سوئد را تحت الشعاع خود قرار نداده و تماشاگران ایرانی نیز از این مسابقه استقبال چشمگیری به عمل بیاورند، به احتمال زیاد تیم ملی ایران در شهری غیر از استکهلم در کشور سوئد و یا در یکی از کشورهای همجوار سوئد یعنی نروژ، فنلاند یا دانمارک به مصاف شیلی خواهد رفت.

تیم ملی شیلی در جام جهانی 2014 برزیل عملکرد خوبی داشت و بازیکنانی نظیر کلودیو براوو و الکسی سانچز نیز از بازیکنان مطرح این تیم به شمار می‌روند، ضمن اینکه خورخه سامپائولی، سرمربی موفق تیم ملی شیلی بلافاصله بعد از جام جهانی 2014 قرارداد خود را با این تیم تا جام جهانی روسیه تمدید کرد.


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی ایران 2 - 0 شیلی (دیدار دوستانه)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرپرست كمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال : دیدار مقابل شیلی قطعی نیست



 

 

سرپرست كمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال : دیدار مقابل شیلی قطعی نیست

 

سرپرست كمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال از قطعی نبودن دیدار مقابل تیم فوتبال شیلی خبر داد.

' عباس ترابیان ' روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در مدت زمان حضورمان در امارات و در جلسه ای كه با مسئولان فدراسیون شیلی داشتیم ، رییس سازمان تربیت بدنی از من خواست در مورد برگزاری دیداری دوستانه با این تیم مذاكراتی را انجام دهم .

وی ادامه داد: صحبت های اولیه را با آن ها انجام داده ام و تیم حریف نیز برای دیدار با ما در تهران ابراز علاقه كرده است.

سرپرست كمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال گفت: به طور حتم شیلی برای دیدار با تیم ایران ، درخواست هایی از قبیل دریافت پول را دارد . ولی تاكنون صحبت های نهایی با مسئولان فدراسیون فوتبال این كشور برای برگزاری این دیدار انجام نشده است.

وی در مورد احتمال برگزاری دیدار تیم ملی با تیم های ایتالیا و اسپانیا اظهار داشت: این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد.

ترابیان با اشاره به دیدار دوستانه مقابل تركیه گفت: با مسئولان فدراسیون فوتبال این كشور نیز صحبتی نشده است.

وی خاطرنشان كرد : به اعتقاد من تا زمانی كه قرارداد نهایی برای برگزاری دیدار دوستانه با تیم ها بسته نشده است نباید نام آنها را در رسانه ها اعلام كرد.

ترابیان در عین حال گفت: به احتمال فراوان نام حریفان تداركاتی خود را تا پایان هفته به تمامی رسانه ها اعلام خواهم كرد.

وی افزود: فدراسیون از حالا برای بعد از مسابقات جام ملت ها و حتی سال 2012 در حال مذاكره با تیم های بزرگ است زیرا دیدار با تیم های بزرگ نیاز به برنامه ریزی های اینچنین بلند مدت دارد ، در غیر این صورت بازی این تیم ها غیر ممكن است.

ترابیان در مورد دیدار با برزیل گفت: مسئولان فدراسیون فوتبال برزیل از برگزاری این دیدار بسیار رضایت مند بودند.برای این دیدار حتی یك ریال هم به برزیلی ها پرداخت نكردیم و تمام هزینه ها بر عهده شركت برگزاركننده بود.

سرپرست كمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال همچنین در مورد زمان برگزاری دیدار دوم مقابل برزیل در تهران خاطرنشان كرد: برای صحبت كردن در این خصوص با مسئولان فدراسیون برزیل هنوز زود است.