ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جزئیات جلسه آندو با استقلالی‌ها


جلسه تیموریان با مسئولان باشگاه استقلال باز هم بدون صدور رضایت نامه به پایان رسید و قرار شد تیموریان تا یکشنبه صبر کند و بعد تصمیم نهایی را بگیرد.

خبرگزاری مهر: باز هم جلسه آندو تیموریان با مدیران باشگاه استقلال بی نتیجه ماند تا این شائبه به وجود آید که آنجا در استقلال هیچکس نمی خواهد جدایی تیموریان را سند بزند و همه سعی دارند اول آندو را نگه دارند و دوم اگر تیموریان جدا می شود آنها نفر نهایی این جدایی نباشند و رفتن آندو به نام آنها سند نخورد.

این ماجرا از دو هفته قبل تاکنون وجود داشته تا جاییکه ابتدا افشارزاده رضایت نامه تیموریان را منوط به جلسه یکشنبه گذشته در هیات مدیره کرد و در آن جلسه هم هیات مدیره، جدایی تیموریان را منوط به دست خط قلعه نویی کرد و  قلعه نویی هم این جدایی را به تصمیم مدیران باشگاه عودت داد و در نهایت کمیته انتقالات مسئول این بحث شد آنهم با حضور امیر قلعه نویی.

ظاهرا دلخوری تیموریان سه بخش دارد؛ بخش اول فنی است و به انتقادهای امیر قلعه نویی باز می گردد، بخش دوم بر خورد لیدرها و درگیری با آنها بود که به درگیری لفظی انجامید و بخش سوم به عدم دریافت دستمزدش ارتباط دارد که در جلسه امروز این سه موضوع به بحث کشیده  و پورحیدری واسطه شد تا آنها حل شود.

نکته اینجاست که تقریبا در هیچ کدام از موارد یاد شده توافقی حاصل نشد به ویژه در مورد لیدرها و البته بحث مالی چرا که اختلاف حساب این دو با هم بسیار زیاد است تا جاییکه استقلال تاکنون تنها 10 درصد دستمزد تیموریان را به وی پرداخت کرده است. با احتساب اینکه چهارصد میلیون از سالهای قبل طلب دارد.

در نهایت اینکه فاصله دیدگاه‌ها بسیار زیاد است و به همین دلیل توافقی در هیچ کدام از موارد به دست نیامد و قرار شد تیموریان با پادر میانی پورحیدری تا یکشنبه صبر کند و باشگاه بکوشد دستمزد عقب افتاده وی را تهیه کند. از سوی دیگر لیدرها هم می‌خواهند از تیموریان دلجویی کنند و ...

امیر قلعه نویی هم که در این نشست حضور داشت بیشتر به بیان مشکلات باشگاه و تیم فوتبال استقلال اشاره کرد و خیلی در مورد تیموریان اظهار نظر نکرد!

لازم به ذکر است اسپانسر باشگاه استقلال طبق اعلام مسئولان باشگاه تاکنون چهارده میلیارد در استقلال خرج کرده اند و بعید است تا یک شنبه پول دیگری به استقلال تزریق شود.


ویدیو مرتبط :
مصاحبه و حواشی کرار پس از جلسه با استقلالی ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزئیات قیمت پیشنهادی انواع نان در جلسه دیشب استانداری تهران



 

 

جزئیات قیمت پیشنهادی انواع نان در جلسه دیشب استانداری تهران

خبرگزاری فارس: یك مقام آگاه آخرین قیمت پیشنهادی انواع نان را در تهران كه شب گذشته در جلسه استانداری بررسی شد و هنوز نهایی نشده است، اعلام كرد.

 

 

یك منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با بیان اینكه قیمت نان پس از هدفمندی یارانه آرد و نان 20 درصد ارزان‌تر از واحدهای آزادپز خواهد بود، آخرین قیمت‌های پیشنهادی انواع نان كه در جلسه شب گذشته استانداری تهران بر روی آن بحث شده بود را به شرح زیر اعلام كرد:

 

نوع نان----------------وزن چانه/گرم-----------------قیمت نان/ریال

لواش --------------------- 160 ------------------------- 1000

سنگك--------------------- 650 ------------------------- 4000

تافتون---------------------- 300 ------------------------- 2000

بربری---------------------- 600 ------------------------- 3500

وی افزود: این قیمت ها در جلسه دیشب استانداری تهران نهایی نشده است و قرار بر این شده تا امروز در جلسه ای با فرمانداران قیمت ها نهایی و به وزیر بازرگانی اعلام شود.

این منبع آگاه گفت: قیمت نان با هدفمندی یارانه ها در شهرستان های استان تهران متفاوت خواهد بود.

 

به گزارش فارس، سالانه در حدود 4 هزار میلیارد تومان به گندم و آرد یارانه دولتی تخصیص داده می شود كه هزار و 300 میلیارد تومان آن در راستای حمایت از كشاورز و در حدود 2هزار و 500 تا 2هزار و 700 میلیارد تومان به مصرف كنندگان نهایی پرداخت می شود.

در ابتدا برای هدفمند كردن یارانه‌ آرد و نان 3 سناریو وجود داشت. سناریوی اول ادامه وضع موجود سناریوی دوم پرداخت كل یارانه به مصرف‌كننده و سناریوی سوم كه یك سناریوی بینابین و تلفیقی بود در راستای حمایت از كشاورز و مصرف‌كننده بود كه به تصویب رسید و دو سناریوی اول در كارگروه تحول اقتصادی رای نیاورد.

در طرح هدفمندی یارانه ها و بر اساس سناریوی سوم (سناریوی تلفیقی)، یارانه حمایت از كشاورز گندم كار در جای خود باقی می ماند و تنها یارانه مصرف كننده نهایی هدفمند و با باز توزیع یارانه ها پرداخت می شود تا قدرت خرید خود را ازدست ندهد.

 

به گزارش فارس قیمت انواع نان هم اكنون با آرد دولتی و آزاد پز پیش از هدفمندی یارانه ها در استان تهران به شرح زیر است:

 

الف: دولتی

 

نوع نان----قیمت آرد/ریال-------وزن چانه/گرم--------قیمت نان/ریال

لواش------- 75--------------------- 190------------------- 300

لواش------- 450--------------------- 210-------------------350

بربری------- 75-------------------- 650 ------------------- 1200

بربری------- 450-------------------- 750 -------------------1500

تافتون------ 75-------------------- 225 --------------------400

تافتون------ 450------------------- 500--------------------- 900

سنگك----- 75-------------------- 750---------------------1500

سنگك----- 450------------------- 750 ------------------- 1750

 

ب: آزاد

 

نوع نان---- وزن چانه/گرم----------- قیمت نان/ریال

سنگك-------- 750------------------- 5000

تافتون--------300-------------------- 2000

بربری--------650--------------------3000

منبع:خبرگزاری فارس