ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جزئیات جدایی آندو ازاستقلال


آندرانیک تیموریان بالاخره از تیم فوتبال استقلال جدا شد، آنهم با بخشش طلب یک میلیارد و دویست میلیونی‌اش، تا به احتمال فراوان طی 24 ساعت آینده با تیم تراکتورسازی تبریز قرارداد ببندد.

خبرگزاری مهر: در حالیکه تیم ملی ایران صبح امروز چهارشنبه و بعد از برگزاری اردوی آماده‌سازی در آفریقای جنوبی، از ژوهانسبورگ به تهران رسید، پرونده نقل و انتقالات ملی‌پوشان ورق خورد و همانطور که نوشته بودیم، آندرانیک تیموریان مطالبات خود از باشگاه استقلال را بخشید تا برگه فسخ قراردادش را تا امروز عصر گرفته و به عنوان بازیکن آزاد به تیم دیگری بپیوندد.

پیش از این هم اعلام کرده بودیم نزدیکترین گزینه به آندرانیک تیموریان باشگاه تراکتورسازی تبریز است که در این رابطه مسئولان این باشگاه بلیت سفر به تبریز این بازیکن در ساعت 19:30 دقیقه را گرفته بودند اما به دلیل مشکلات شخصی، این هافبک ملی‌پوش امروز به تبریز نرفته و سفرش با تاخیری چند ساعته انجام می‌شود.

این احتمال هم وجود دارد با توجه به برگزاری اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال تراکتورسازی در تهران، رسول خطیبی در پایتخت جلسه‌ای با این بازیکن برگزار کرده تا در صورت توافق نهایی، قرارداد بین این هافبک ملی‌پوش و باشگاه تراکتورسازی منعقد شود.

همچنین در مورد جلسه استقلالی‌ها با آندرانیک تیموریان، نکته جالب این بوده که از این بازیکن خواسته شده است اگر برگه فسخ قراردادش صادر شد، به پرسپولیس نرود و آندو هم در پاسخ به درخواست آنها اعلام کرده است بحث‌هایی در این رابطه بوده اما به پرسپولیس نخواهد رفت.


ویدیو مرتبط :
توزی بازای هردقیقه بازی3میلیون تومان ازاستقلال می گیرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جدایی مجیدی از استقلال اتفاق خوبی بود ؛ آندو و جباری هم باید بروند



باشگاه استقلال , مجیدی , لیگ قهرمانان آسیا

 

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: «پس از مجیدی، تیموریان و جباری هم باید از استقلال بروند.»

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از اوج نیوز، حسن روشن درباره بازی استقلال مقابل الاتفاق اظهار داشت: «استقلال یکی از بهترین بازی های چند سال اخیر خود را انجام داد و این برد را به همه هواداران آبی تبریک می گویم. من به شخصه از بازی استقلال حظ کردم و امیدوارم این تیم بتواند در مسابقات آتی لیگ قهرمانان آسیا هم این روند را ادامه بدهد.»

وی ادامه داد: «نکته امیدوار کننده دیگر به جز بحث فنی در این بازی این بود که کادر فنی استقلال به داشته هایش اعتماد کرد و این را نگفت که من فلان بازیکن و بهمان بازیکن را برای این مسابقه ندارم و دستم خالی است. استقلال هیچگاه دستش خالی نیست و این جمله باید بارها و بارها توسط کادر مدیریتی و فنی تیم بیان شود. اگر به بازیکن باج داده شود، موقع استفاده از او که می شود ناز می کند و این درد کل فوتبال ماست.»

روشن با اشاره به جدایی فرهاد مجیدی از استقلال در نیم فصل لیگ برتر توضیح داد: «جدایی مجیدی اتفاق خوبی بود. مگر خود ما تا کی فوتبال بازی کردیم؟ استقلال بدون مجیدی هم نتیجه گرفت. تا چه زمانی قرار است یک بازیکن به صرف اینکه در شرایط مطلوبی است بازی کند؟ دیگر کور هم می دانست که مجیدی و استقلال به نقطه پایان رسیده اند و نباید این روند ادامه پیدا می کرد. البته در این شرایط مهم این است که بازیکن جانشین جوان باشد و از انگیزه خوبی برخوردار باشد. اگر قرار است خارجی با تجربه هم بیاید، مثل فونیکه سی و جان واریو بیایند و نه الونگ که خارجی است اما روی نیمکت استقلال می نشیند و این نشان می دهد که از تیم فعلی استقلال پایین تر است.»

وی افزود: «همه این ها برمی گردد به نگاه مدیریت کلان باشگاه استقلال در حوزه تیم های پایه ای. اگر همین امروز هم باشگاه سرمایه گذاری را در عرصه تیم های پایه ای آغاز کند، دیر نیست و به نظرم می رسد جوابش را در سال های بعد خواهیم گرفت. مجیدی رفت و برخورد مدیریت استقلال با این مساله جالب توجه بود. بعد از این هم باید آندو و جباری بروند تا این چرخ همینطور بچرخد. این باعث می شود که همه بزرگی استقلال را درک کنند و بدانند در هیچ شرایطی از باشگاه بزرگتر نیستند.»