ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جزئیات تازه‌ای از بازی پرسپولیس - میلان



باشگاه پرسپولیس ,نامه پیشکسوتان میلان به رویانیان

جزئیات تازه‌ای از بازی پرسپولیس - میلان

پیشکسوتان میلان با ارسال نامه‌ای به محمد رویانیان نام 30 بازیکن اعزامی برای سفر به تهران را اعلام کردند. همچنین مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قرار است با علی فتح الله زاده و امیر قلعه‌نویی هم برای بازی پرسپولیس با پیشکسوتان میلان جلسه‌ای را برگزار کند.

در پی موافقت محمد رویانیان و ارسال نامه رسمی به فرانکو بارزی و دکتر قاضی نماینده مشترک دو باشگاه پرسپولیس و میلان مبنی بر موافقت با برگزاری بازی ستارگان میلان و پرسپولیس در تهران در هفتم آذرماه اسامی بازیکنان اعزامی تیم میلان به تهران با ارسال نامه رسمی به باشگاه پرسپولیس اعلام شد.

حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در گفتگو با سایت رسمی باشگاه در این‌باره گفت: میلانی‌ها عصر دیروز با ارسال نامه‌ای به محمد رویانیان شرایط پیشنهادی برای عقد قرارداد نهایی به منظور برگزاری دیدار ستارگان میلان و پرسپولیس را به باشگاه اعلام داشتند. در این نامه موارد زیادی قید شده و اسامی 30 ستاره سابق تیم میلان به باشگاه پرسپولیس اعلام شده است که در نهایت در تعامل باشگاه پرسپولیس و پیشکسوتان میلان 16 تا 18 بازیکن انتخاب خواهند شد تا به تهران سفر نمایند.

وی افزود: در صورتی که مشکلی پیش نیاید ظرف دو هفته آینده قرارداد نهایی بین باشگاه پرسپولیس و ستارگان میلان به امضا خواهد رسید و پس از امضای قرارداد این بازی نهایی شده و لازم الاجرا خواهد بود. رویانیان علاوه بر مذاکره با سازمان لیگ، باشگاه استقلال و تراکتورسازی به منظور فراهم شدن برگزاری بازی در هفتم آذر ماه در حال مذاکره با اسپانسرها و تامین منابع مالی هستند و بر اساس ارزیابی‌های انجام شده می توان علاوه بر پرداخت هزینه ها، اقدام به درآمدزایی کرد تا صرف امور خیریه شود. البته ستارگان میلان بخش اعظمی از مبالغ دریافتی خود را به موسسه خیریه میلان اهدا خواهند کرد.

 

در نامه ارسالی از سوی میلان نام ستاره‌های مطرحی دیده می‌شود که حضورشان در تهران بر جذابیت‌های این بازی می‌افزاید.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: هنوز قراردادی با ستارگان میلان به امضا نرسیده و تلاش بر این است که نهایتا ظرف دو هفته آتی این قرارداد به امضای طرفین برسد.

قدوسی همچنین خاطرنشان کرد: مهدی تاج، غلامرضا بهروان و علی کاظمی و مسئولان سازمان لیگ نیز در تلاش هستند تا شرایط را برای برگزاری این بازی در هفتم آذر فراهم نمایند. به همین منظور رویانیان علاوه بر مذاکره با مسئولان ارشد سازمان لیگ گفتگوهایی نیز با مدیرعامل و سرمربی استقلال و همچنین مسئولان باشگاه تراکتورسای داشته و خواهند داشت و به نظر می‌رسد بر اساس مذاکرات انجام شده و قول مساعد سازمان لیگ و باشگاه استقلال مشکلی برای برگزاری این بازی در هفتم آذر وجود نداشته باشد  و موافقت نهایی از سوی سازمان لیگ و باشگاه‌های مورد اشاره رسما اعلام شود.

وی ادامه داد: همچنین بر خلاف اخبار منتشره هنوز هیچ یک از بازیکنان تیم ستارگان پرسپولیس انتخاب نشده‌اند و این اقدام پس از عقد قراداد با میلان صورت خواهد گرفت و اسامی نفرات تیم ستارگان پرسپولیس نیز را پیشکسوتان پرسپولیس و نمایندگان پیشکسوتان از هر دهه انتخاب خواهند کرد. سایر جزئیات و اخبار مربوط به این بازی پس از عقد قرارداد نهایی با میلان به اطلاع خواهد رسید.

قدوسی در پایان گفت: رویانیان از پیگیری‌های مهدی تاج، بهروان، علی کاظمی و مسئولان ارشد سازمان لیگ و همچنین قول مساعد مدیر عامل و سرمربی استقلال تقدیر و تشکر کرده و مذاکراتی نیز با مدیران باشگاه تراکتور خواهند داشت.

 

رویانیان برای نهایی شدن و عقد قرارداد و رفع موانع تلاش های بسیاری دارند و انشاءلله با عقد قرارداد و تامین منابع مالی مشکلات پیش رو برای برگزاری این بازی مرتفع خواهد شد. در پایان جا دارد بگوییم که تیم ستارگان میلان به رغم گذشت یک ماه از مذاکرات انجام شده همچنان به قول خود وفادار مانده و تا به امروز مخالفتی با برگزاری بازی در هفتم آذرماه نداشته است.

/مهر

 


ویدیو مرتبط :
لحضات دیدنی بازی پرسپولیس و میلان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

باشگاه هامبورگ با بازی مقابل پرسپولیس در تهران موافقت کردتقابل شاگردان دایی با ستاره‌های میلان



دیدار پرسپولیس با باشگاه هامبورگ

باشگاه هامبورگ با بازی مقابل پرسپولیس در تهران موافقت کرد/ خداحافظی بزرگان در ژانویه

مسئولان باشگاه هامبورگ شب گذشته در نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس موافقت خود را برای حضور در ایران در ماه ژانویه اعلام کردند. خبرگزاری فارس: باشگاه هامبورگ با بازی مقابل پرسپولیس در تهران موافقت کرد/ خداحافظی بزرگان در ژانویه

مسئولان باشگاه هامبورگ شب گذشته در نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس موافقت خود را برای حضور در ایران در ماه ژانویه اعلام کردند.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، مسئولان باشگاه پرسپولیس پس از حضور در آلمان و مذاکراتی با باشگاه هامبورگ خواستار حضور این تیم در ایران برای برگزاری یک بازی دوستانه که در آن بزرگان قرمز‌پوش مانند مهدی مهدوی‌کیا، کریم باقری و برخی بازیکنان دیگر که از دنیای فوتبال خداحافظی کرده‌اند اما برای آنها مراسمی در حد نامشان گرفته نشد دعوت کردند.

در این بین مهدوی‌کیا نیز پس از حضور در آلمان با هامبورگی‌ها مذاکراتی داشت که بالاخره شب گذشته باشگاه هامبورگ در نامه‌ای رسمی به محمد رویانیان و باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که حاضر است در ماه ژانویه سفری به تهران برای انجام بازی دوستانه با پرسپولیس داشته باشد.

در این نامه مسئولان باشگاه هامبورگ نوشته‌اند: ما برای باشگاه بزرگ و پرطرفدار پرسپولیس ارزش زیادی قائل هستیم و امیدواریم با توجه به اینکه در حال برنامه‌ریزی هستیم جواب ما را زودتر بدهید.

همچنین هامبورگی‌ها به پرسپولیسی‌ها اعلام کردند که سال آینده در تورنمنت باشگاه هامبورگ این تیم نیز قطعا دعوت خواهد شد.
مسئولان هامبورگ در نامه خود برای سفر به تهران، محل اقامت، هزینه‌های سفرشان، ترانسفر و برخی برنامه‌های را خواستار شدند تا به صورت دقیق به آنها اعلام شود.


گفتنی است هامبورگی‌ها تاکید زیادی داشتند که سریع‌تر نظرات باشگاه پرسپولیس به آنها اعلام شود و برنامه‌ریزی خود را برای ماه ژانویه داشته باشند.
در این دیدار قرار است مهدوی‌کیا، باقری و چند بازیکن بزرگ پرسپولیس به صورت نمادین از دنیای فوتبال خداحافظی کنند.

نماینده باشگاه آث‌میلان امشب وارد تهران می‌شود/ تقابل شاگردان دایی با ستاره‌های میلان

نماینده باشگاه ‌میلان ایتالیا برای انجام مذاکرات نهایی برای یک بازی دوستانه با حضور ستارگان میلان در ایران، امشب وارد تهران می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از آنکه مسئولان وزارت ورزش و جوانان با ادامه فعالیت محمد رویانیان به عنوان مدیرعامل در پرسپولی موافقت کرد، وی برای تداوم کارهای بین المللی‌اش انگیزه مضاعفی یافت و به رایزنی های خود برای ادامه هماکری با باشگاه‌های بزرگ ادامه داد.

پس از موافقت هامبورگی‌ها برای بازی با پرسپولیس در ایران، نماینده باشگاه آث‌میلان ایتالیا نیز قرار است امشب برای مذاکرات نهایی جهت عقد قرارداد برای آکادمی میلان با همکاری باشگاه پرسپولیس در ایران به تهران سفر خواهد کرد.

همچنین نماینده باشگاه میلان قرار است درباره حضور ستارگان آث‌میلان در ایران برای یک بازی دوستانه با محمد رویانیان دیدار کنند و در صورت توافق نهایی و تائید زمان مناسب حضور بزرگان میلان در ایران قطعیت پیدا کند.
نماینده باشگاه میلان امشب وارد ایران می‌شوند و فردا مذاکرات خود را با قرمزپوشان دنبال خواهند کرد./فارس