ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جزئیاتی از درگیری دایی و استیماچ


علی دایی سرمربی صبا در بازی پرماجرای امروز مقابل سپاهان درگیری لفظی سنگینی با سرمربی سپاهان داشت.

ورزش سه: علی دایی سرمربی صبا در بازی پرماجرای امروز مقابل سپاهان درگیری لفظی سنگینی با سرمربی سپاهان داشت. در این بازی پر حاشیه و جذاب که با تساوی 2 بر 2 پیش می‌رفت داور بازی در چند صحنه خطاهای بازیکنان صبا را نگرفت که این مسئله خشم شدید علی دایی را در پی داشت.

او که اعتراضاتش را روی یک آفساید اشتباه عجیب و غریب آغاز کرده بود بعد از دو مرتبه‌ای که داور شارژ مدافعان سپاهان روی بازیکنان تیمش را نگرفت به شدت به خشم آمد و خطاب به داور چهارم اعتراض کرد. در این لحظه استیماچ از روی نیمکت سپاهان پاسخی به علی دایی داد که این مسئله با واکنش تندتر علی دایی مواجه شد.

بنابر آنچه که در تصاویر تلویزیونی مشخص است علی دایی با صدای بلند خطاب به سرمربی سپاهان دو بار کلمه «شات آپ» را تکرار می‌کند تا او را به سکوت دعوت کرده باشد.

این دو مربی قوی هیکل که از مربیان بلند قامت فوتبال ایران به حساب می‌آیند و هر دو سابقه بازی در تیم‌های مطرح اروپایی را دارند می‌رفتند که با یکدیگر درگیر شوند که دخالت اطرافیان آنها را از یکدیگر دور کرد. البته دایی و استیماچ در پایان مسابقه با یکدیگر آشتی کردند و کدورت‌ها را دور ریختند.

با توجه به افزایش فشار رقابت‌های لیگ در هفته‌های پایانی دیدن صحنه‌هایی از این دست چندان هم عجیب نیست. همانطور که در بازی نفت و ذوب‌آهن دو مربی صبور فوتبال ایران علیرضا منصوریان و یحیی گل‌محمدی نیز درگیری لفظی مختصری با یکدیگر داشتند.


ویدیو مرتبط :
گفتگو با ایگور استیماچ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درگیری لفظی شبکه‌های تلویزیونی و جواب منفی دایی به خبرنگار برنامه۹۰



نشست خبری تیم‌های راه‌آهن و پیکان در چادر برگزار شد!

درگیری لفظی شبکه‌های تلویزیونی و جواب منفی دایی به خبرنگار برنامه۹۰

خبرگزاری فارس: در حاشیه نشست مطبوعاتی مربیان تیم‌های راه‌آهن و پیکان درگیری لفظی بین شبکه‌های تلویزیونی پیش آمد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

تیم فوتبال راه‌آهن در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر موفق شد با یک گل پیکان را شکست دهد که حاشیه‌های پس از این بازی را در زیر می‌خوانیم.

* نشست مطبوعاتی پس از بازی امروز در چادری برگزار شد که از لحاظ نور و صدا مشکلاتی را برای خبرنگاران به وجود آورد. این چادر در قسمتی از ورزشگاه نصب شده بود که داد و فریاد هواداران و حتی مردم در آن کاملاً شنیده می‌شد.

* پس از اینکه خبرنگاران در نشست مطبوعاتی حضور یافتند به مدت 10 دقیقه با توجه به مشکلاتی که بین 2 دوربین برنامه 90 و شبکه خبر پیش آمده بود دچار معطلی شدند. عوامل دوربین 90 با توجه به نداشتن سه پایه کوچک برای گذاشتن میکروفن مقابل دایی قصد داشتند تا از سه پایه دوربین شبکه خبر استفاده کنند و حتی دست به دامن چسب‌های نواری و چسب برق هم شدند اما بارها میکروفن به زمین افتاد و همین موضوع باشد تا درگیری لفظی کوچکی بین عوامل فنی دو شبکه پیش آید. سرانجام دوربین 90 مجبور شد تا به دلیل نداشتن سه پایه کوچک، میکروفن خود را روی میز بگذارد.

*پس از نشست امروز، خبرنگار 90 سعی داشت تا صحبت‌های اختصاصی با علی دایی سرمربی راه‌آهن داشته باشد که وی به این پیشنهاد پاسخ منفی داد. دایی اعلام کرد در چند هفته گذشته سه بار با دوربین 90 درباره مسائل مختلف حرف زده اما هیچ‌کدام از آن‌ها پخش نشده است.

* جشنی در رختکن راه‌آهنی‌ها پس از برد امروز مقابل پیکان برگزار شد.

* حضور برخی افراد با نام خبرنگار در نشست امروز نیز در نوع خود بسیار جالب بود. هیچ‌گونه نظارتی بر ورود خبرنگاران در سالن کنفرانس نبود و تعدادی از هواداران با نام خبرنگار در نشست امروز بودند و نکته جالب این بود که سؤال‌هایی را نیز از سرمربی دو تیم می‌پرسیدند./فارس