ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جریمه فدراسیون فوتبال آرژانتین


فیفا فدراسیون فوتبال آرژانتین را 24 هزار یورو جریمه کرد.

ایسنا: فیفا فدراسیون فوتبال آرژانتین را 24 هزار یورو جریمه کرد.

در سال‌های اخیر فیفا شدت در مورد استفاده از مضامین و شعارهای سیاسی در زمین فوتبال و در خلال بازی‌های بین المللی و داخلی هشدار داده و خواهان این شده است که به هیچ عنوان از شعارهایی که مضمون سیاسی دارند در خلال بازی‌ها استفاده نشود.

در خلال بازی دوستانه تیم آرژانتین در روز 7 ژوئن مقابل اسلوونی شاگردان آلخاندرو سابیا بنری را به ورزشگاه آوردند که بر روی آن شعاری درباره مالکیت آرژانتین بر جزایر فالکلند حک شده بود که همین بنر باعث شد که کمیته انضباطی فیفا فدراسیون فوتبال آرژانتین را 24 هزار یورو جریمه کند.


ویدیو مرتبط :
فدراسیون تراکتور را جریمه کرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مارادونا: فدراسیون فوتبال آرژانتین به من خیانت کرد!



دیگو مارادونا,فدراسیون فوتبال آرژانتین,انتقاد مارادونااز فدراسیون فوتبال آرژانتین

مارادونا: فدراسیون فوتبال آرژانتین به من خیانت کرد!

دیگو مارادونا به انتقاد شدید از فدراسیون فوتبال آرژانتین و کارلوس بیانکی پرداخت و از لیونل مسی تمجید کرد.

به گزارش ایسنا، مارادونا که همیشه عادت دارد به صراحت درباره مسائل مختلف فوتبال صحبت کند، در مصاحبه با برنامه talk football حرف‌های جالبی را بر زبان آورد.
او درباره تیم ملی آرژانتین گفت: در جام‌جهانی 2010 خیلی عذاب کشیدم و از آن زمان به بعد تنها بازی‌های تیم ملی را از تلویزیون می‌بینم. هر چند این اواخر نیز وقت نکردم حتی این کار را هم انجام دهم. چیزی که خیلی شفاف می‌توانم بگویم این است که فدراسیون فوتبال آرژانتین به من خیانت کرد.

 

مسئولان فدراسیون فوتبال آرژانتین می‌خواستند فقط از بازیکنان حمایت کنند. آنها هیچ توجهی به من نداشتند. البته مشکل از آنها نیست زیرا‌ آلخاندرو مانکوسو، مربی تیم که زمانی دوست نزدیک من بود، نیز به من خیانت کرد. برای مسئولان فوتبال آرژانتین فقط مهم است که دو بازی دوستانه را در دوبی برگزار کنند و میلیون‌ها دلار به جیب بزنند. آنها هیچ توجهی به تیم‌های پایه و جوانان آرژانتین ندارند.

 

برای مثال به تیم ملی نوجوانان آرژانتین نگاه کنید. خولیو گروندونا، رییس فدراسیون فوتبال آرژانتین پسرش اومبرتو را به سمت سرمربی تیم منصوب کرده است. در حالی که نیاز بود یک مربی خوب هدایت تیم ملی نوجوانان آرژانتین را بر عهده داشته باشد. فراموش نکنید تیم ملی امید آرژانتین نتوانست در المپیک 2012 حاضر باشد. در حالی که تیم‌هایی که سطح‌شان از ما پایین‌تر بود در این مسابقات حاضر بودند. این یک مشکل بزرگ برای فوتبال آرژانتین است.

مارادونا با انتقاد از اوتو کارلوس بیانکی، سرمربی بوکاجونیورز گفت: تیم او 10 درصد بوکاجونیورزی که سال‌ها به قهرمانی می‌رسید و در سطح اول فوتبال آرژانتین و آمریکای‌جنوبی قرار داشت، نیست.

مارادونا در پایان درباره لیونل مسی گفت: مسی یک پدیده در فوتبال جهان است. دیگر نیازی نیست درباره این که او تا چه زمان به درخشش خود ادامه خواهد داد، صحبت کنید. بگذارید مسی کارش را انجام دهد./ایسنا