ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جریمه بازیکن مسلمان به خاطر سجده شکر


یک فوتبالیست مسلمان آمریکایی به دلیل سجده شکر درون زمین جریمه شد.

طرفداری: بازیکن مسلمان یک تیم فوتبال آمریکایی که پس از کسب امتیازهای پی‌درپی برای تیمش، سجده شکر به جای آورد، جریمه شد! بازیکنان مسیحی نیز در این بازی گهگاه زانو می‌زنند و خدا را شکر می‌کنند اما تا به حال هیچ بازیکنی برای این‌کار جریمه نشده است.

جریمه فوتبالیست مسلمان به خاطر سجده شکر

گرچه عبدالله نظر داور را پذیرفت اما کاربران شبکه‌های اجتماعی اعتراضات گسترده‌ای را نسبت به جریمه شدن وی شروع کرده‌اند.


ویدیو مرتبط :
جیق زدن به خاطر جریمه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چرا بازیکن مسیحی نفت تهران سجده شکر به جا آورد؟



اخبار,اخبارورزشی, فوتبال  ایران

لئوناردو پادوانی زننده تک گل نفت تهران در بازی برگشت با الاهلی عربستان بود.

به گزارش خبرآنلاین؛ پادوانی که مسیحی است، پس از زدن این گل بازیکنان نفت تهران را دور خودش جمع کرد و آن ها دسته جمعی سجده شکر به جا آوردند. اما چه چیزی باعث شد که این بازیکن سجده شکر به جا بیاورد؟ پادوانی درباره این موضوع می گوید: «کل بازیکنان نفت قبل از شروع بازی با یکدیگر قرار گذاشتیم که اگر هر کدام موفق به باز کردن دروازه حریف شدیم، با توجه به اینکه بازی در چند کیلومتری مدینه که مکانی مقدس است برگزار می شود سجده شکر به جا بیاوریم.

 

این کار را کردیم چون عربستانی ها کارشکنی زیادی انجام دادند ولی ما با همه جان و دل برای باز کردن دروازه حریف تلاش کردیم.»


 اخبار  ورزشی   - خبر  آنلاین