ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جردن باروز، قاسمی را هم شکست داد


نماینده وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد ایران در چهارمین مصاف خود در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان مقابل چهره نامدار کشتی آمریکا شکست خورد و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند.

خبرگزاری ایسنا: در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان 2015 که در لاس وگاس آمریکا در جریان است، علیرضا قاسمی نماینده وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد ایران در چهارمین مبارزه به مصاف جردن باروز دارنده 2 مدال طلای جهان و یک مدال طلای المپیک از آمریکا رفت و در پایان با نتیجه 5 بر صفر شکست خورد تا رکورد شکست ناپذیری این کشتی گیر آمریکایی مقابل حریفان ایرانی کماکان پا بر جا بماند.

قاسمی پیش از این مقابل حریفانی از ایتالیا،مولداوی و گرجستان به پیروزی رسید و برای ادامه کار در این رقابت‌ها باید منتظر حضور حریف خود در دیدار فینال باشد.

همچنین در جریان رقابت‌های امروز 3 آزادکار دیگر ایران به روی تشک مبارزه رفتند.

حسن رحیمی نیز با 4 پیروزی پیاپی مقابل حریفانی از ونزوئلا،بلاروس،آمریکا و کره شمالی ضمن کسب سهمیه المپیک به دیدار نیمه نهایی راه یافت تا با ویکتور لبدوف روس مصاف کند.

حسن یزدانی نیز در وزن 70 کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست مقابل حریفی از کره جنوبی به برتری رسید و سپس حریفی از بلغارستان را ضربه فنی کرد.

اما پرویز هادی نماینده سنگین وزن ایران پس از دو پیروزی مقابل کشتی‌گیران بلاروس و اسلواکی، مقابل بلال ماخوف چهره نامدار روسیه شکست خورد.

در دو روز نخست رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان،تیم ایران توسط سید احمد محمدی در وزن 65 کیلوگرم و علیرضا کریمی در وزن 86 کیلوگرم به دو مدال برنز دست یافت.عباس طحان هم در وزن 97 کیلوگرم به عنوان پنجمی جهان بسنده کرد.

بهنام احسان پور نیز در وزن 61کیلوگرم با باخت در دور اول از رقابت‌ها کنار رفت


ویدیو مرتبط :
کشتی دومین شکست جردن باروز مقابل هم وطنش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علیرضا قاسمی: باید جردن باروز را مهار کنم


آزادکار وزن 74 کیلوگرم تیم ‌ملی با بیان این که از آمادگی بدنی خوبی برای حضور در مسابقات جهانی برخوردار است، گفت: خودم را برای رویارویی با هر شرایطی آماده کرده‌ام.

خبرگزاری ایسنا: علیرضا قاسمی آزادکار وزن 74 کیلوگرم تیم ‌ملی درباره آخرین وضعیت خود در آستانه حضور در مسابقات جهانی کشتی آزاد آمریکا، اظها‌ر کرد: شرایط خوبی دارم و پس از برگزاری چهار اردوی سخت و پر فشار کم کم فشارها بر بدن‌هایمان را کاهش دادیم و وارد مرحله ریکاوری شدیم. در حال‌ حاضر نیز لحظه شماری می‌کنم تا مسابقات آغاز شود و برای کشورم مبارزه کنم.

آزادکار وزن 74 کیلوگرم تیم ‌ملی در ادامه افزود: پس از حضور در مسابقات اوپن در ر‌قا‌بتهای انتخابی شرکت کردم و بعد از آن در تورنمنت بین‌المللی حضور پیدا کردم و توانستم اعتماد مربیان را به خود جلب کنم. هم مربیان من را قبول دارند و من هم امیدوار هستم که با کمک آنها و تلاش خودم بتوانم بهترین نتیجه‌ را بگیرم. این فرصت را سخت به دست آوردم و نمی‌خواهم آن را به راحتی از دست دهم. امیدوارم که خدا کمک کند تا بتوانم نتیجه‌خوبی را کسب کنم.

وی درباره مصاف با بهترین‌های دنیا در مسابقات جهانی، ا‌دا‌مه‌ داد: مطمئنا با کمک مربیان می‌توانم مبارزه خوبی با حریفانم داشته باشم. ان‌شا‌ء‌الله بتوانم ضمن رسیدن به مدال سهمیه حضور در ر‌قا‌بتهای المپیک را نیز به دست بیاورم.

آزادکار وزن 74 کیلوگرم تیم ‌ملی درباره مصاف احتمالی با جردن باروز قهرمان آمریکایی، ا‌ضافه‌ کرد‌: جردن باروز و حریف روس مهم‌تر‌ین ر‌قبا‌ی من هستند اما من خودم را آماده رویارویی با هر شرایطی کرده‌ام. کشتی‌های باروز را دیده‌ام و مربیان به من گفته‌اند که می توانی مقابل او خوب کشتی بگیری. من به دنبال خوب کار کردن هستم و همه توانم را در مبارزه به کار می گیرم.

وی خاطر‌ نشان کرد: باید به باروز زیاد نزدیک شوم، چرا که اگر از او فاصله بگیرم او کار خودش را می‌کند. در کشتی مقابل او باید مهارش کنم و نگذارم کارش را انجام دهد. این که من را نمی‌شناسند برای من یک پوئن است و امیدوارم بتوانم ان‌شا‌ء‌الله از این وضعیت به بهترین شکل استفاده کنم.