ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جرارد پیکه و پسرش +عکس



اخبار,اخبار ورزشی ,جرارد پیکه

 

مدافع بارسلونا که این روزها در انتظار تولد دومین فرزندش است در دیدار با رایووایکانو پسر دو ساله اش میلان را با خود به وسط زمین مسابقه برد.

به گزارش جام جم ، حضور میلان پیکه پسر دو ساله جرارد پیکه مدافع بارسلونا در دیدار بارسلونا و رایووایکانو یکی از اتفاقات مهم بازی بود. میلان که به همراه مادرش به ورزشگاه آمده بود شاهد پیروزی چهار بر صفر تیم پدرش مقابل حریف بود. پیکه این روزها در انتظار تولد دومین فرزندش به سر می برد که گفته می شود این یکی هم پسر است.

پسر دوم جرارد پیکه و شکیرا یک ماه دیگر به دنیا می آید.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,جرارد پیکه

اخبار ورزشی - جام جم

 


ویدیو مرتبط :
حرکات جالب میلان پیکه (پسر جرارد پیکه)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: شکیرا، جرارد پیکه و پسرش میلان


خانواده شکیرا در اسپانیا زندگی می کنند، ولی جرارد پیکه 27 ساله و پسر 16 ماهه آنها، میلان، روز جمعه در وست هالیوود به او پیوستند. شکیرا 37 ساله، همراه با جرارد پیکه خارج از فروشگاه لوکس The Grove دیده شدند که پسرشان را برای گردش بیرون آورده بودند.

 
 
 

صبح بخیر: خانواده شکیرا در اسپانیا زندگی می کنند، ولی جرارد پیکه 27 ساله و پسر 16 ماهه آنها، میلان، روز جمعه در وست هالیوود به او پیوستند.

به گزارش صبح بخیر به نقل از dailymail؛ شکیرا 37 ساله، همراه با جرارد پیکه خارج از فروشگاه لوکس The Grove دیده شدند که پسرشان را برای گردش بیرون آورده بودند.

میلان کوچولو مثل همیشه بانمک و خوش تیپ بود و پلیور آبی با کتانی های آبی و شلوار زرشکی به او پوشانده بودند. آخرین بار شکیرا و جرارد پیکه را در روز 18 مه، در مراسم جوایز موسیقی بیلبورد دیده بودیم. 

تصاویر جدیدی از شکیرا، جرارد پیکه و پسرشان میلان

تصاویر جدیدی از شکیرا، جرارد پیکه و پسرشان میلان