ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جرارد: در کودکی پیراهن منچستر را داشتم


کاپیتان وفادار لیورپولی‌ها فاش کرد در سنین کودکی پیراهن شیاطین سرخ را هم داشته است.

خبرگزاری تسنیم: استیون جرارد 34 ساله که در پایان فصل جاری پس از 26 سال حضور در لیورپول از این تیم جدا خواهد شد، به مجله «FourFourTwo» انگلیس گفت: تا سن 8 سالگی طرفدار تیم‌های مختلفی بودم. وقتی سن کمی داشتم پیراهن تیم‌های مختلفی از جمله تاتنهام، نوریچ، رئال‌مادرید، بارسلونا و حتی منچستریونایتد را داشتم.

جرارد به تازگی اعلام  کرد در پایان فصل جاری از لیورپول جدا و دوران بازیگری خودش را در لیگ حرفه‌ای آمریکا دنبال خواهد کرد. رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند مقصد بعدی کاپیتان متعصب لیورپولی‌ها تیم لس‌آنجلس گلکسی است و طرفین در آستانه عقد قراردادی 18 ماهه به ارزش 3.9 میلیون پوند هستند.

وی افزود: در بین اقوام‌مان تعداد کمی بودند که طرفدار اورتون بودند و سعی کردند تا مرا برای پیوستن به آبی‌پوشان مرسی‌ساید متقاعد کنند ولی وقتی از فوتبال درک پیدا کردم به صحبت‌های پدر و برادرم که در مورد تاریخچه فوق‌العاده لیورپول صحبت کردند، گوش دادم و این تیم را انتخاب کردم.


ویدیو مرتبط :
بهترین گل های استیون جرارد با پیراهن لیورپول

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرفروش ترین پیراهن تیم های باشگاهی جهان/ منچستر و رئال در صدر



پرفروش ترین پیراهن تیم های باشگاهی جهان/ منچستر و رئال در صدر

 لیست پرفروش ترین پیراهن تیم های باشگاهی جهان در 5 سال گذشته منتشر شد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

 در حالی که همواره تردید هایی در مورد پرطرفدارترین تیم باشگاهی در جهان وجود دارد، به تازگی اسامی باشگاه هایی که پیراهن های آن ها در 5 سال گذشته بیشترین تعداد فروش را داشته، منتشر شد.در این لیست دو غول بزرگ و پر افتخار انگلیسی و اسپانیایی یعنی تیم های منچستر یونایتد و رئال مادرید با فروش چشم گیری در صدر قرار گرفته اند. این دو باشگاه از سال 2007 تاکنون تعداد 4/1 میلیون پیراهن را به فروش رسانده اند.دیگر غول اسپانیایی یعنی باشگاه بارسلونا با فروش 15/1 میلیونی پیراهن خود رتبه سوم را از آن خود کرده و همچنین باشگاه چلسی قهرمان اروپا با فروش 910 هزار پیراهن در رتبه چهارم قرار گرفته.

لیست کامل پرفروش ترین پیراهن های باشگاهی جهان به شرح زیر است:

1) منچستر یونایتد  4/1 میلیون

2) رئال مادرید  4/1 میلیون

3) بارسلونا  15/1 میلیون

4) چلسی  910.000

5) بایرن مونیخ  880.000

6) لیورپول  810.000

7) آرسنال  800.000

8) یوونتوس  480.000

9) اینتر  425.000

10) آ.ث میلان  350.000

خبرآنلاین