ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جدیدترین شوخی برنامه 90 با حاجی مایلی همراه با رقص!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,مایلی کهن

 عادل فردوسی پور و برنامه 90 در برنامه دوشنبه شب شان شوخی کوچکی هم با محمد مایلی کهن داشتند!

 در آیتم طنز 90 درجه این هفته عادل فردوسی پور ، آنها با محمد مایلی کهن هم شوخی کردند.

 

مایلی کهن که در ماه های گذشته انتقادهایی تند از عادل فردوسی پور برای حمایت از کارلوس کروش داشت. فردوسی پور با نمایش لبخند مایلی کهن در حین بازی پرسپولیس و ملوان ، در این بخش طنز گفت شنیدن خبر استعفای کروش ، لبخند را به لب مایلی کهن نشانده است .

 

در ادامه هم بخشی از رقص مربوط به سریال قهوه تلخ مهران مدیری را پخش کرد و حس حاجی مایلی را از شنیدن خبر جدایی کارلوس کروش در این آیتم طنز روایت کرد.

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
سوتی فجیع مایلی کهن در برنامه 90

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جدیدترین شوخی 90 با حاجی مایلی


عادل فردوسی پور و برنامه 90 در برنامه دوشنبه شب شان شوخی کوچکی هم با محمد مایلی کهن داشتند!

خبرآنلاین: عادل فردوسی پور و برنامه 90 در برنامه دوشنبه شب شان شوخی کوچکی هم با محمد مایلی کهن داشتند!

در آیتم طنز 90 درجه این هفته عادل فردوسی پور ، آنها با محمد مایلی کهن هم شوخی کردند. مایلی کهن که در ماه های گذشته انتقادهایی تند از عادل فردوسی پور برای حمایت از کارلوس کروش داشت. فردوسی پور با نمایش لبخند مایلی کهن در حین بازی پرسپولیس و ملوان ، در این بخش طنز گفت شنیدن خبر استعفای کروش ، لبخند را به لب مایلی کهن نشانده است . در ادامه هم بخشی از رقص مربوط به سریال قهوه تلخ مهران مدیری را پخش کرد و حس حاجی مایلی را از شنیدن خبر جدایی کارلوس کروش در این آیتم طنز روایت کرد.