ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جدیدترین رده‌بندی مربیان برتر جهان


در جدید‌ترین رده‌بندی مربیان فوتبال جهان، افشین قطبی سقوط کرد اما امیر قلعه‌نویی و حسین فرکی صعودکرده و به ترتیب در رده‌های 202، 235 و 500 بهترین مربیان جهان جای گرفتند.

ورزش سه: در رده‌بندی سایت مربیان، امیر قلعه‌نویی، سرمربی استقلال تهران براین اساس 2629 امتیاز کسب کرده است.وی که تا یک هفته قبل در رده 237 بهترین‌های جهان در عرصه مربیگری قرارداشت، 2 پله صعود کرده و اکنون 235 را از آن خود کرده است.

*فرکی 12 پله صعود کرد

حسین فرکی که جمعه در تبریز به عنوان مربی فولاد اهواز جشن قهرمانی گرفت، 1250 امتیاز کسب کرده و در جدول بهترین مربیان جهان سیر صعودی طی کرده است.

*قطبی 4 پله سقوط کرد

افشین قطبی که هدایت تیم شمیزو اس‌پالس ژاپن را برعهده دارد، توانست 3089 امتیاز کسب کند. وی تا هفته قبل در رده 198 بهترین مربیان فوتبال باشگاهی جهان حضور داشت اما اکنون با 4 پله سقوط در رده 202 جای گرفته است.

وی که تا یک هفته قبل در رده 512 جای داشت، تا رده 500 صعود کرد.

*مربی بارسا همچنان صدرنشین!

در جدید‌ترین رده‌بندی مربیان جهان، عنوان بهترین مربی کماکان از آن «خرادو مارتینو»،مسئول فنی بارسلونا اسپانیا است.

وی با کسب 17159 امتیاز پله نخست را از آن خود کرده است.

در رده دوم دیگو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید قرارگرفته است. این مربی که تا هفته قبل در رده سوم بود، با کسب 16325 امتیاز و یک پله صعود در رده دوم جای گرفته است.

عنوان سوم در این رده‌بندی به کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید قرارگرفته است. وی که یک پله سقوط کرد، 16076 امتیاز در رده سوم جای گرفت.

فهرست 10 مربی برتر کنونی جهان به این شرح است:

1- خرادو مارتینو، بارسلونا اسپانیا، 17159 امتیاز

2- دیگو سیمئونه،‌ اتلتیکومادرید اسپانیا،‌16325 امتیاز

3-کارلو آنچلوتی، رئال مادرید اسپانیا، 16076 امتیاز

4-گواردیولا، بایرن مونیخ آلمان، 14515 امتیاز

5-ژوزه مورینیو، چلسی انگلیس، 12879 امتیاز

6-رافائل بنیتس،‌ناپولی ایتالیا، 12260 امتیاز

7- خورخه خسوس، بنفیکا پرتغال، 11970 امتیاز

8- یورگن کلوپ، بورسیادورتموند آلمان، 11660 امتیاز

9-آرسن ونگر،‌‌آرسنال انگلیس، 11361 امتیاز

10- لوران بلان، پاری‌سن‌ژرمن فرانسه،‌10533 امتیاز


ویدیو مرتبط :
جدیدترین رده بندی بازیکنان برتر تنیس در ماه ژوئیه 2015

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جدیدترین فهرست 10 ثروتمند برتر جهان (+عکس)



قفل سکوتی که شکسته شد؛

فوربز، سرانجام لیست 10 ثروتمند برتر جهان را معرفی کرد!+تصاویر

البته این اولین باری نیست که این لیست توسط مؤسسات مختلف جمع آوری شده و به معرض دید عمومی قرار گرفته است، منتها به دلیل وسواسهای بی حد و اندازه مدیران این شرکت، می توان تا حد معقولی نتایج اعلام شده را واقعی دانست و آنرا صرفا بر مبنای اظهارات افراد و مشاهدات عینی اعلام نکرده اند.

فوربز، یک شرکت آمریکایی پیشرو در زمینه انتشارات و رسانه می‌باشد. مجله ی فوربز هر دو هفته یکبار در سراسر آمریکا منتشر می‌شود.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش روزگارنو، این مجله تاکنون اقدامات زیادی در زمینه انتشار برترین های دنیا در زمینه های مختلف انجام داده است.به طور مثال، از سال ۲۰۰۴ تاکنون، نشریه اقتصادی فوربز هر ساله فهرستی از یکصد زن قدرتمند جهان را منتشر ساخته است که با معیارهای اقتصادی و اجتماعی رتبه بندی شده و مورد توجه محافل رسانه ای در جهان قرار گرفته است.

اینبار نیز مطابق روال عادی این مجله ، پس از مصاحبه های پی در پی و تحقیقات وسیع، سرانجام فقفل سکوت این مجله شکسته شد و  لیستی از ثروتمندرین افراد دنیا را منتشر کرد.

البته این اولین باری نیست که این لیست توسط مؤسسات مختلف جمع آوری شده و به معرض دید عمومی قرار گرفته است، منتها به دلیل وسواسهای بی حد و اندازه مدیران این شرکت، می توان تا حد معقولی نتایج اعلام شده را واقعی دانست و آنرا صرفا بر مبنای اظهارات افراد و مشاهدات عینی اعلام نکرده اند.

این فهرست پس از اینکه با 400 نفر از مردم آمریکا که ادعای برترین در ثروت را داشتند، تهیه کرده و سرانجام روز گذشته به مردم جهان اعلام کردند.اگر چه این فهرست شامل 30 نفر برتر است اما ما به انتشار نام 10 نفر اول بسنده می کنیم.این فهرست بدین شرح است:

بیل گیتس ( 66 بیلیون دلار)

وارن بافت ( 46 بیلیون دلار)

لری الیسون ( 41 بیلیون دلار)

چارلز کخ ( 31 بیلیون دلار)

دیوید کخ ( 31 بیلیون دلار)

کریستی والتون و خانواده ( 27،9 بیلیون دلار)

جیم والتون ( 26.8 بیلیون دلار)

آلیس والتون ( 26.3 بیلیون دلار)

رابسون والتون ( 26.1 بیلیون دلار)

مایکل بلومبرگ ( 25 بیلیون دلار)

در انتهای این لیست نیز نام دو ستاره مشهور موسیقی نیز به چشم می خورد.راک جان بون جووی و  ملکه اپرا نیز به دلیل وسعت مالی و سهیم شدن آن در اعمال بشر دوستانه به این لیست اضافه شده اند.

شاید با دیدن این لیست، شما هم مانند ما با ندیدن اسامی برخی از کسانی که توقع حضورشان را ر میان برترین ها داشتیم، بسیار تعجب کردید.بله در این لیست، نام افرادی مانند مارک زاکربرگ یک از کسانی بود که در دوره های قبلی در میان 10 نفر برتر دنیا به چشم می خورد، اما وی در بحران مالی شبکه اجتماعی فیسبوک، که در سال جاری صورت گرفت و موجب شد تا سهام این شبکه به شدت افت کند و بالطبع نیمی از ثروت مارک نیز که در حدود 17.5 بیلیون دلار ارزش داشت، نیز از دست برود.

این مجله همچنین اعلام کرد که جای زاکربرگ در میان 10 نفر نخست خالی بوده و او را به عنوان متضرر ترین فرد آمریکا در سال جاری معرفی کرد./روزگارنو