ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جدیدترین تصویر از ساق شکسته شده ستاره منچستر یونایتد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تصاویر جدید از ساق پای شکسته شده ستاره تیم فوتبال منچستر یونایتد منتشر شده است.

در همان دقایق ابتدایی بازی آیندهوون مقابل منچستر یونایتد در لیگ قهرمانان اروپا، تکل هکتور مورنو، باعث آسیب دیدگی شدید لوک شاو از ناحیه ساق پای راست شد.

شدت آسیب‌دیدگی ستاره شیاطین به حدی بود که پزشکان سریعاً برانکارد به درون زمین آوردند و دستگاه اکسیژن به این بازیکن وصل کردند.

بر این اساس دو روز پس از این اتفاق تصویر جدیدی از پای او پس از انجام عمل جراحی منتشر شده است که در زیر ببینید.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اخبار ورزشی - فارس


ویدیو مرتبط :
5گل زیبا از پل اسکولز،ستاره اسبق منچستر یونایتد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی شگفت انگیز آرسنال برابر منچستر یونایتد/ الکسیس ستاره بود



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

حساس‌ترین دیدار هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر فوتبال انگلیس با پیروزی شگفت انگیز و پرگل شاگردان آرسن ونگر خاتمه یافت.

تیم‌های فوتبال آرسنال و منچستر یونایتد یکشنبه شب حساس‌ترین بازی هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر انگلیس را در ورزشگاه امارات برگزار کردند که این بازی را شاگردان آرسن ونگر با حساب ۳ بر صفر به سود خود تمام کردند.

نیمه اول این بازی حساس با برتری مطلق میزبان خاتمه یافت. تیم آرسنال که الکسیس سانچز را در اوج آمادگی می دید در همان ۲۰ دقیقه ابتدایی سه بار دروازه حریف را باز کرد. الکسیس (۶ و ۲۰) و مسوت اوزیل (۷) زننده گل‌های توپچی ها بودند. در ادامه تیم منچستر شرایط بهتری پیدا کرد اما درخشش پتر چک درون دروازه آرسنال باعث شد تا در نتیجه تغییری حاصل نشود.

با شروع نیمه دوم تیم آرسنال بازی بسته و ضد حمله را در دستور کار قرار داد و منچستر یونایتد با وجود میدانداری نتوانست به گلی دست یابد و به بازی برگردد. در آخرین ثانیه‌های بازی هم یونایتد خوش شانس بود که ضربه چمبرلن به تیر افقی دروازه اصابت کرد و گل چهارم میزبان به ثمر نرسید تا شکست این تیم برابر آرسنال سنگین‌تر نشود.

آرسنال با این پیروزی ارزشمند ۱۶ امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به منچستر یونایتد جای این تیم را در رده دوم جدول گرفت. منچستر یونایتد با یک رده سقوط در مکان سوم جدول ایستاد.

در دیگر دیدار همزمان تیم های سوانزی و تاتنهام به تساوی ۲ - ۲ رضایت دادند.

 

---------------------------------------

اینتر موقتا صدرنشین سری آ ایتالیا شد

هفته هفتم رقابتهای فوتبال سری آ ایتالیا عصر امروز یکشنبه ادامه یافت که طی آن تیم اینتر در زمین سامپدوریا به تساوی یک بر یک رسید و موقتا به صدر جدول رده‌بندی راه یافت.

لوئیس موریل در دقیقه ۵۱ گل اول بازی را برای سامپدوریا به ثمر رساند و برای اینتر در این مسابقه ایوان پرسیچ (۷۶) گلزنی کرد. این تیم با بردی که کسب کرد ۱۶ امتیازی شد و موقتا در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت.

در یکی دیگر از بازی‌های برگزار شده تیم رم در خانه پالرمو به میدان رفت و مقابل این تیم ۴ بر ۲ پیروز شد و خود را تا رده سوم جدول بالا کشید.

بعد از ظهر روز یکشنبه نیز تیم امپولی در جدال خانگی برابر ساسولو یک بر صفر برنده شد.

اخبار ورزشی - مهر