ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جدیدترین بیانیه باشگاه استقلال / استقلال مظلوم!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,استقلال

هر چند کادرفنی استقلال بدون اعتراض به موضوعی مسئولیت شکست برابر تراکتورسازی را پذیرفتند اما اشتباهات داوری در این دیدار هم بلای جان استقلال بود.

سایت باشگاه استقلال نوشت: تیم فوتبال استقلال روز یکشنبه در زمین مسابقه برابر تراکتورسازی شکست خورد و مسئولین فنی تیم نیز به مانند همیشه بی هیچ توجیهی مسئولیت شکست تیم را پذیرفتند اما نگارش این متن برای ثبت در تاریخ خالی از لطف نیست. متاسفانه پس از دیدار هفته بیست و هشتم استقلال و سایپا جریان رسانه ای عجیب برای هواداران و آشنا برای تیم استقلال آغاز شد و توپخانه رسانه ای که تیم محبوبش پس از سالها در قامت یک مدعی ظاهر شده بود با ایرادات عجیب به داوری سعی کردند تا با ایجاد فضایی مسموم بر روند داوری دیدار استقلال و تراکتورسازی تاثیر بگذارند که متاسفانه این اتفاق نیز رخ داد.

 

در حالیکه در دیدار رفت این دو تیم در لیگ برتر نیز همین جریان رسانه ای با شلوغ کاری خود اجازه دیده شدن پنالتی به حق استقلال در دقایق پایانی بر روی خسرو حیدری را ندادند، در دیدار روز یکشنبه نیز شاهد اشتباهاتی حتما سهوی از سوی تیم داوری این دیدار بودیم. گل اول تراکتورسازی به ادعای تمامی کارشناسان داوری با خطای آشکار مهاجمان تراکتورسازی وارد دروازه استقلال شد تا جریان و روند بازی تحت تاثیر این گل باشد.

 

البته داور محترم بازی در صحنه های زیادی از کارت دادن به بازیکنان تراکتورسازی نیز چشم پوشی کرد تا آنها بتوانند با خیال آسوده در دقایق پایانی با خطاهای خود بر روند بازی تاثیر بگذارند که خطاهای متعدد یکی از بازیکنان این تیم که در دقایق پایانی با خیالی آسوده محسن کریمی را در موقعیت ضد حمله سرنگون کرد نیز یکی از آنها بود. هر چه هست این دیدار برای استقلال تمام شده است و آبی پوشان تمرینات خود را از روز دوشنبه برای پایانی قابل دفاع در لیگ برتر و قهرمانی جام حذفی با آرزوی رعایت عدالت آغاز خواهند کرد.

 


ویدیو مرتبط :
بازی استقلال پرسپولیس و تشویق لیدر متعصب استقلال و همراهی هواداران تیفوسی استقلال ....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

باشگاه استقلال دست و پای رسانه‌ها را بست/ تهدید به شکایت جدیدترین حربه



چند کلمه کلیدی
باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای که 10 مورد در آن گنجانده شده عنوان کرد در صورتی که رسانه‌ها به یکی از این موارد بپردازند باید منتظر شکایت رسمی این باشگاه باشند! این تهدید در شرایطی صورت گرفته است که در یازده دوره گذشته مسابقات لیگ برتر هیچ یک از باشگاه‌ها برای رسانه ها که از آنها به عنوان زبان گویای مردم نام برده می شود تعیین تکلیف نکرده بودند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سایت رسمی باشگاه استقلال عصر امروز چهارشنبه مصاحبه ای را از مدیر روابط عمومی این باشگاه روی خروجی خود قرار داد. براین اساس مدیر روابط عمومی استقلال با اشاره به انتشار فیلمی که روی سایت باشگاه قرار گرفته است، عنوان کرد: این تصویر واضح نشان می‌دهد حق استقلال یک بار دیگر پس از بازی دو تیم در جام حذفی تضییع شد. در آن مسابقه خطای پنالتی روی آرش برهانی دیده نشد و در این بازی هم این صحنه رویت نشد تا به این باور برسیم که دست‌هایی برای قهرمانی سپاهان در لیگ برتر در کار است. در واقع به این باور رسیده ایم که با باندبازی می خواهند سپاهان را قهرمان لیگ برتر کنند.

وی ادامه داد:ما این مساله را نه فقط از طریق کمیته داوران فدراسیون فوتبال، بلکه از طریق کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا پیگیری می‌کنیم. حق استقلال در بازی دوشنبه شب خورده شد و چه بسا اگر آن صحنه به درستی تشخیص داده می شد، ما الان به قهرمانی نزدیک و نزدیک‌تر هم شده بودیم. امیدواریم این باند و باند بازی‌ها تمام شود و فوتبال پاک را شاهد باشیم.

محمد سررشته داری همچنین افزود: به دوستان رسانه‌ای احترام زیادی می‌گذاریم و معتقدیم این عزیزان  بازوی اصلی موفقیت و توسعه ورزش کشور هستند اما روی صحبتم با آنهایی است که یک فصل غرض ورزی کردند و گویی نمی‌خواهند از این رویه خود دست بکشند. بر این اساس، باشگاه استقلال اعلام می‌دارد در صورتی‌که طی روزهای آینده هر یک از این 10 مورد در رسانه هایی که دوست ندارند واقعیت‌ها را ببینند، منتشر شود این باشگاه به خاطر دفاع از حقوق هواداران میلیونی خود موضوع را از طریق مراجع قانونی پیگیری می‌کند. این موارد به شرح ذیل است:

1- لیست فروش

2- لیست خرید (ناگفته پیداست این دو بحث برای بر هم زدن تمرکز بازیکنان مطرح می‌شود. بازیکنانی که تا به امروز تیم را در این جایگاه موفق قرار دادند.)

3- مسجل دانستن قهرمانی استقلال از هم اکنون(این شایعه برای کم کردن فضای جنگندگی و تلاش خواهد بود.)

4- طرح بحث فوتبال پاک و ناپاک برای بر هم زدن تمرکز ارکان باشگاه

5- کمک فدراسیون به استقلال (شایعه‌ای بسیار عجیب و غریب  که طرحش هم خنده دار  و به دور از واقعیت است.)

6- جابجایی کادر فنی برای فصل آتی

7- تغییر مدیریت برای فصل آتی و انتشار شایعاتی مبنی بر اختلاف مدیرعامل باشگاه با هیات مدیره محترم و وزیر محترم ورزش و جوانان

8- طرح شایعه اختلاف میان مدیرعامل و سرمربی تیم در فصلی که اتحاد و همدلی حرف اول و آخر را می زد.

9- کوچ ستاره‌ها از استقلال با بیان این مطلب که فلان ستاره با مربی مشکل دارد.(حال آنکه در تفکر بازیکنان استقلال هرگز چنین نگاهی وجود ندارد.)

10- بیان مسائل مالی که خوشبختانه با تلاش مدیریت درصد زیادی از آن پرداخت شده است..... /  mehrnews.com