ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جدیدترین اظهارنظر فوتبالی «تتلو»!


خواننده زیرزمینی نسبت به اظهارات سرپرست باشگاه راه آهن واکنش نشان داد: «لازم باشه می گم کیا بودن و چقدر پول دادن و باباهاشون کی بوده!»

اسپورت تی وی: روز گذشته بود که امیر مقصودلو معروف ( تتلو ) که جزو خواننده های زیر زمینی و غیرمجاز محسوب می شود، اقدام به انتشار متنی از زبان فرهاد کاظمی کرده بود که بر این اساس راه آهن در لیگ برتر می ماند و او فصل بعد راه آهنی خواهد شد.

این پست باعث شد کاظمی به دلیل داشتن ارتباط با  تتلو به کمیته اخلاق احضار شود.در این میان سرپرست تیم راه آهن نیز حرف های تندی را بر زبان آورد. صحبت های او باعث شد تا تتلو موضع گیری شدیدی علیه راه آهنی ها داشته باشد.

این خواننده زیرزمینی در اینستاگرامش نوشت:"متاسفم برای اینجوری حرف زدن سرپرست راه آهن! اولا که تو باید از خدات باشه که از بغل هوادارای ما رد شی و کل راه آهن طرفداراش یک میلیونیوم تتلیتیا هم نیست! بعدشم بازیکنش رو بسوزونه؟ اونم بازم اولا که من دو برابر لیگ برتر یا تمرین داشتم و خواهم داشت و دوما می خواین بگم چند نفر تو این لیگ برتر دارن بازی می کنن که حتی پا به توپم بلد نیستن؟ می خواین بگم کیا بودن و چقدر پول دادن و باباهاشون کی بوده؟ لازم باشه می گم نگران نباشین!والا راه آهن هم اگه خواستم بیام فقط به عشق عمو فرهاده و می خواستیم با عشق و انرژی بسازیمش وگرنه تیم خوب که چه عرض کنم، اصلا تیم نیست راه آهن!!!خلاصه اگه بخوام برم و خدا بخواد که برم که ایشون کاره ای نیست و باید از من معذرت خواهی کنن. اگرم خدا نخواد که نمیشه و اون موقع دیگه من می دونم کجا فوتبالمو ادامه بدم. مطمئن باشین که تو یه کشور دیگه حتما به لیگ حرفه ای فوتبال خواهم رسید. حتما....!"

جدیدترین اظهارنظر فوتبالی «تتلو»!


ویدیو مرتبط :
امیر تتلو در جمع فوتبالی های مشهور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جدیدترین اظهارنظر وزیر ارتباطات درباره رفع فیلتر فیس‌بوک



رفع فیلتر فیس‌بوک

جدیدترین اظهارنظر وزیر ارتباطات درباره رفع فیلتر فیس‌بوک

وزیر ارتباطات در پاسخ به سوالی درباره‌ی رفع فیلتر فیس‌بوک اظهار کرد: تصمیم‌گیری در این زمینه در کمیته‌ای که در قوه قضاییه تشکیل شده صورت می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، محمود واعظی ساعاتی پیش در جمع خبرنگاران در پاسخ به این مطلب که چندی پیش وزیر ارشاد این‌گونه اظهار کرده بود که باید دسترسی به فیس‌بوک آسان شود، توضیح داد: در این زمینه کمیته‌ای در قوه قضاییه تشکیل شده که تصمیم‌گیری با آن است و به نمایندگی از وزارت ارتباطات نیز یکی از معاونان بنده در این کمیته حضور دارد.

وی تصریح کرد:ما باید نظراتمان را در دولت هماهنگ کنیم اما در نهایت تصمیم‌گیری با کمیته مذکور است.

واعظی در پاسخ به این سوال که نظر شخصی‌اش و نظر وزارت ارتباطات درباره‌ی آسان شدن فعالیت در فیس‌بوک چیست، اظهار کرد: فیس‌بوک یک شبکه اجتماعی است که در آن صفحات بسیار خوبی وجود دارد و برخی صفحات نامناسب هم وجود دارد. ما در ارتباط با صفحات مناسب و آموزنده قطعا موافقیم اما در مورد صفحه های نامناسب در صورتی که امکان فنی آن فراهم باشد به دنبال راهکاری هستیم که صفحات نامناسب فیس بوک را نیز مانند صفحات نامناسب وب تفکیک کنیم.

وزیر ارتباطات در عین حال یادآور شد:اگر مدل فیلترینگ بر اساس محتوا باشد مردم می توانند از محتوای مفید این شبکه اجتماعی استفاده کنند.

وی همچنین عنوان کرد:هم اکنون از نظر فنی امکان تفکیک صفحات مناسب و نامناسب بر اساس محتوا در سایت‌های اینترنتی وجود ندارد اما گروهی در حال انجام این کار برای اجرای فنی آن هستند.

واعظی همچنین اظهار کرد: برای مثال می توانیم IP های اینترنتی را شناسنامه دار کنیم به این معنی که هر فرد همانطور که یک شماره ماشین دارد یک IP مشخص نیز داشته باشد و پس از آن از مردم بخواهیم از اینترنت درست استفاده کرده و به نوعی خود آنها پلیس اینترنت باشند.

/ایسنا