ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جدیدترین اظهارات کفاشیان درباره پخش نشدن بازی ها از تلویزیون



اخبار,اخبارورزشی,کفاشیان


 اخبار ورزشی - روی حرف خود ایستاده ایم؛
جدیدترین اظهارات کفاشیان درباره پخش نشدن بازی ها از تلویزیون

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: «در مورد حق پخش تلویزیونی روی حرف خود ایستاده‌ایم و اجازه ورود دوربین به ورزشگاه‌ها را نمی‌دهیم.»

 علی کفاشیان در مورد عدم پخش دیدارهای لیگ برتر گفت: «روی حرف خود هستیم و به خواسته‌مان در مورد حق پخش از صدا و سیما همچنان اصرار داریم.»

وی ادامه داد: «یک بار دیگر تأکید می‌کنم که صداوسیما باید برای حرفه‌ای شدن حق واقعی باشگاه‌ها را بدهد اما با این وضعیت گویا آنها اعتقادی به حق پخش ندارند. مردم هم فعلا برای تماشا بازی‌ها به ورزشگاه بروند و بقیه هم برای هم تعریف کنند!»

کفاشیان با ذکر مثالی تصریح کرد: «اگر می‌خواهیم فوتبالمان کامل شود باید همه فاکتورهای حرفه‌ای گری را در کنار هم داشته باشیم. این درست مثل آن فردی است که برای خالکوبی یک شیر رفت و زمانی که درد این کار او را آزار می‌داد به آن کسی که روی بدنش خالکوبی می‌کرد، می‌گفت یال شیر را خالکوبی نکن و سپس خواسته‌اش را در مورد دم شیر و بعد هم سر شیر تکرار کرد که در نهایت فرد خالکوبی کننده به وی پاسخ داد که مگر شیر بی یال و دم و سر هم شیر می‌شود؟»

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه چرا داوران خارجی قرار است دیدار دوستانه تیم‌های ایران و کره‌جنوبی را قضاوت کننند، گفت: «در این مورد خیلی مطلع نیستم چون در ایران نبودم اما داوران ما هم بین‌المللی هستند و هیچ فرقی نمی‌کند. ما مشکلی از لحاظ داوری نداریم و داوران ما هم می‌توانند این طور دیدارها را قضاوت کنند.»

 وی در مورد اینکه آیا ویروس آبولا اردوی آفریقای جنوبی تیم ملی را تهدید می‌کند، گفت: «در حال بررسی این موضوع هستیم و قبل از اعزام تیم ملی به این کشور تمام جوانب امر را بررسی خواهیم کرد.»

 اخبار ورزشی -  فارس


ویدیو مرتبط :
علت پخش نشدن بازی الاهلی و نفت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گفته های کفاشیان درباره پخش مسابقات فوتبال بین‌المللی از تلویزیون



اخبار,اخبارورزشی , پخش تلویزیونی بازی‌های فوتبال


 اخبار ورزشی  - کفاشیان: مسابقات فوتبال بین‌المللی از تلویزیون پخش می‌شود 

باشگاه‌های ما حرفه‌ای باشند باید بودجه حرفه‌ای هزینه کنیم و پس از آن توقع فوتبال حرفه‌ای داشته باشیم.

کفاشیان درباره باشگاه‌های فوتبال گفت: اگر ما یک فوتبال حرفه‌ای می‌خواهیم و توقع داریم


رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: مذاکرات پیرامون پخش تلویزیونی بازی‌های فوتبال را کماکان ادامه می‌دهیم و پیشنهادهایی نیز در این باره داده‌ایم.

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به هر حال می‌بایستی موضوع حق پخش تلویزیونی حل شود و فوتبال به نوعی از این حقوق بهره‌مند شود. البته هنوز در این باره کار خاصی انجام نشده است و من در جلساتی که داشتیم هم تأکید کردم که نمی‌خواهم نه فوتبال ضرر کند نه صدا و سیما. به همین دلیل پیشنهاد دادم یک شبکه مستقل برای فوتبال تأسیس شود تا به نوعی این مشکل نیز حل شود.
 
وی در مورد پخش مسابقات به صورت کانال‌های کارتی گفت: ما نمی‌خواهیم به هواداران و دوستداران فوتبال فشار وارد شود. به این شکل اگر فوتبال‌ها برای مردم خریدنی باشد هزینه بالایی خواهد داشت.
 
کفاشیان درباره باشگاه‌های فوتبال گفت: اگر ما یک فوتبال حرفه‌ای می‌خواهیم و توقع داریم باشگاه‌های ما حرفه‌ای باشند باید بودجه حرفه‌ای هزینه کنیم و پس از آن توقع فوتبال حرفه‌ای داشته باشیم.
 
وی گفت: در مسابقات خارج از تهران هم معتقدم اگر این دیدارها پخش نشود مشکلی بوجود نمی‌آید و مردم به ورزشگاه‌ها می‌روند و از نزدیک مسابقات را تماشا می‌کنند.
 
کفاشیان در مورد بازی دربی استقلال و پرسپولیس گفت: تصمیمی برای تغییر زمان این بازی نداریم و این موضوع باید بررسی شود اما در حال حاضر همان تاریخ قبلی مسابقه پا برجاست.
 
وی در مورد بازیکنان سرباز اظهار داشت: بازیکنان سرباز و باشگاه‌ها می‌بایستی طبق قانون نظام وظیفه عمل کنند کسانی که غیر از این قوانین عمل کنند. از حضور در تیم ملی منع می‌شوند و بقیه ماجرا مربوط به دستگاه‌های قضایی است و آنها باید در باره تصمیم بگیرند.


 اخبار ورزشی - باشگاه خبرنگاران