ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جدایی 4 بازیکن از تیم سایپا


۴ بازیکن فصل گذشته تیم سایپا از این باشگاه جدا می‌شوند.

خبرگزاری فارس: حسین فرکی سرمربی جدید تیم سایپا در حال بررسی فهرست بازیکنان سایپاست و قرار است به زودی تمدید قرداداد و جذب بازیکنان مورد نظر فرکی از سوی باشگاه انجام شود.

تا امروز جدایی میلاد میداودی، رادتکو دوجکوویچ( دروازه بان) مسعود ابراهیم‌زاده و مهدی دغاغله از باشگاه سایپا قطعی شده است. از بین این بازیکنان هنوز تیم آینده میداودی و دوجوکوویچ مشخص نشده است.

گفته می شود ابراهیم‌زاده به تیم گسترش فولاد تبریز می‌رود. مهدی دغاغله هم به تیم دسته اولی خونه به خونه پیوسته است.


ویدیو مرتبط :
فحاشی اکبر پور در بازی استقلال سایپا به بازیکن 18 سایپا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال سایپا: برای رسیدن به جام جهانی تمام تلاشم را می‌کنم



تیم فوتبال سایپا ,تیم ملی

بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال سایپا: برای رسیدن به جام جهانی تمام تلاشم را می‌کنم

بازیکن تیم فوتبال سایپای البرز که به اردوی تیم ملی دعوت شده است، گفت: هدف من حضور در جام جهانی با لباس ایران است و برای این هدف تمام تلاشم را به کار می‌بندم.

سجاد شهباززاده امروز اظهار کرد: با توجه به اینکه سال آینده تیم ملی فوتبال کشورمان باید در جام جهانی حضور پیدا کند، در لیگ برتر جاری تمام بازیکنان برای حضور در تیم ملی بیشترین تلاش خود را انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: من نیز به همراه دیگر بازیکنان جوان فوتبال کشورمان از این قائده مستثنی نیستم و تلاش دارم تا حضورم را در تیم ملی محکم کنم.

این بازیکن جوان تیم فوتبال سایپای البرز در پاسخ به پرسش مبنی بر اینکه آیا امید دارد که در لیست نهایی باشد، گفت: بازیکنان با نظر کادر فنی و براساس نظرات مربی و سیستم بازی تیم ملی در جام جهانی انتخاب می‌شوند و حرف آخر را کی‌روش می‌زند.

شهباززاده افزود: بنابراین تمام تلاش خود را به کار می‌بندم تا نظر کادر فنی و کی‌روش را جلب کنم و امیدوارم تلاش‌هایی که انجام می‌دهم موجب رضایت کادر فنی و حضورم در جام جهانی باشد.

وی در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار فارس در کرج درباره شرایط سایپای البرز نیز گفت: با توجه به اینکه در اردوی تیم ملی حضور دارم، تمام تمرکزم فعلاً برای این تیم است.

مهاجم جوان سایپای البرز گفت: در سایپا نیز تمام بازیکنان به دنبال اجرای سیاست‌های کادر فنی هستند و به صورت نسبی نتایج خوبی گرفتیم و هم‌اکنون در رده هفتم جدول قرار داریم.

شهباززاده تاکید کرد: البته معتقدیم که جایگاه سایپا باید در جدول بالاتر باشد و به همین دلیل تلاش داریم تا با کسب نتایج خوب به ویژه در دیدارهایی که میزبان هستیم، این هدف را محقق کنیم.

وی در پایان گفت: سایپا نیازمند حمایت بیشتر هواداران است و در صورتی که بازی‌های خانگی ما با حضور پرشور طرفداران برگزار شود، می‌توانیم جزو تیم‌های بالای جدول باشیم./فارس