ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جدایی مصطفی امینی از دورتموند


مصطفی امینی، هافبک استرالیایی، که از حضور در ترکیب بروسیا دورتموند ناامید شده بود این تیم را ترک کرد و راهی دانمارک شد.

ورزش سه: امینی با اف سی راندرس دانمارک قراردادی سه‌ساله امضا کرد. این بازیکن استرالیایی سه سال پیش به بروسیا دورتموند پیوست اما در این مدت به جز دو بازی در چمپیونزلیگ، شانس بازی کردن در تیم اول این باشگاه را پیدا نکرد تا بالاخره قراردادش با این باشگاه آلمانی به پایان رسید.

این هافبک 22 ساله در صفحه فیسبوکش نوشت:" برای باشگاه، هواداران و هم‌بازی‌هایم در دورتموند: شما دورانی بسیار زیبا و تجربیاتی ارزشمند را به من هدیه دادید که تا همیشه به آن افتخار خواهم کرد."

امینی که پدری افغان و مادری، نیکاراگوئه ای دارد، در 28 بازی که برای تیم دوم دورتموند به میدان رفت، دو گل زد و سه پاس گل داد.


ویدیو مرتبط :
یورگن کلوپ -اظهار جدایی از بروسیا دورتموند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کلوپ خوستار جدایی از دورتموند شد


یورگن کلوپ خواستار جدایی از دورتموند در پایان فصل شد.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی موفق آلمانی که چند سالی در دورتموند به فعالیت پرداخت و با این تیم به قهرمانی در بوندسلیگا و نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا رسید، این فصل با تیمش حال و روز خوبی ندارد و بعید است بتواند سهمیه لیگ قهرمانان را برای فصل آینده کسب کند.

سرمربی 47 ساله باشگاه بوروسیا دورتموند شخصا از باشگاه خواسته است که قراردادش که تا پایان فصل 2018 اعتبار داشت، لغو شود. به نوشته بیلد، توماس توخل، سرمربی سابق ماینتس، جایگزین یورگن کلوپ خواهد شد.

کلوپ نیز از تیم ماینتس به دورتموند آمد و به نظر می‌رسد این سناریو برای توخل تکرار خواهد شد.

کلوپ از سال 2008 هدایت زردپوشان شهر دورتموند را بر عهده گرفت و توانست آنها را دو سال قبل به فینال لیگ قهرمانان اروپا ببرد.