ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جدایی رسمی تونی از تراکتور سازی



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه تراکتورسازی

تونی اولیویرا که امروز در تمرین تراکتورسازی حضور پیدا نکرد و دستیارانش بازیکنان را تمرین دادند، در نهایت از این تیم جدا شد.

جلسه ای که چند ساعت پیش به همین دلیل که گفته شد در باشگاه تراکتورسازی انجام شد، دقایق پیش به اتمام رسید و نتیجه جلسه این بود که مسوولان با تونی بر سر جدایی به توافق رسیدند.

نام سرمربی جدید تراکتور هنوز اعلام نشده است.

 

اخبار ورزشی - ورزش سه

 


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // گفتگو با عباسی درباره جدایی تونی از تراکتور (ویدیو)‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تراکتور زیر چرخ های حاشیه/ جدایی تونی و صحبت دوباره از قلعه‌نویی!



اخبار,اخبارورزشی, تیم تراکتور

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی درحالی روز گذشته در رختکن این تیم با بازیکنانش خداحافظی کرد که پس از این اظهار نظر صحبت از حضور امیرقلعه‌نویی به جای وی روی نیمکت تراکتورسازی سوژه اصلی بازیکنان بود.

 شاید وقتی لیگ برتر شروع می‌شد، کمتر کسی تصور می‌کرد تراکتورسازی در آستانه هفته چهاردهم به مشکلاتی برسد که به تغییر تونی اولیویرا سرمربی پرتغالی این تیم ختم شود. اتفاقی که  در نهایت قبل از تمرین روز شنبه تراکتوری‌ها رخ داد و تونی با بازیکنان این تیم در رختکن خداحافظی کرد.

با وجود تکذیب خداحافظی شفاهی تونی با بازیکنان، اما وی که با لباس شخصی در رختکن حضور یافته بود، استعفایش را از سرمربیگری تیم تراکتور علنی کرد و آن را با بازیکنان در میان گذاشت. تونی که به گفته مسئولان باشگاه تراکتورسازی، در تصمیمش برای کناره گیری از سرمربیگری تیم مصمم است و بارها این درخواست را ارئه کرده، ماجرا را از زاویه دیگری برای بازیکنانش تعریف کرده است.

تونی در رختکن با خنده خطاب به بازیکنانش می‌گوید که دارند او را از تراکتورسازی بیرون می‌کنند و او مجبور است که برخلاف میل باطنی‌اش، از این تیم خداحافظی کند. صحبتی که باعث شوکه شدن بازیکنان شد و آنها را واداشت تا در سکوت به حرف‌های سرمربی خود را گوش کنند.

گفته می‌شود تونی از سالهای گذشته مطالبه‌ای ۸۰۰ میلیون تومانی دارد و قرارداد این فصل او هم یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است که بخشی از آن پرداخت شده و باشگاه تراکتورسازی مکلف به پرداخت مابقی آن است.

سوژه اصلی صحبت بازیکنان بعد از اتمام حرف‌های تونی، گزینه جانشینی این سرمربی بود. تراکتورسازی روز یکشنبه هفته آینده باید در هفته چهاردهم لیگ برتر به مصاف استقلال برود و هرچه زودتر سرمربی جدید خود را معرفی کند.

امیر قلعه نویی که در طول هفته‌های گذشته بارها نام او به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت تراکتورسازی مطرح می‌شد، این بار هم از زبان بازیکنان در رختکن و در طول تمرین روز گذشته گزینه اصلی جانشینی تونی است.

هرچند صحبت از حضور رسول خطیبی روی نیمکت تراکتورسازی هم به گوش می‌رسد ولی بازیکنان متفق القول بودند که امیر قلعه نویی سرمربی بعدی تراکتورسازی خواهد بود که به احتمال زیاد تا قبل از بازی با استقلال با مسئولان تراکتور به توافق می‌رسد ولی این بازی را از روی سکو تماشا می‌کند.

قرار است هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی امروز تشکیل جلسه بدهد تا استعفای تونی را به صورت رسمی بررسی کند و مذاکره نهایی با گزینه اصلی را در دستور کار قرار دهد ولی صرفنظر از نام سرمربی جدید، انتخاب وی چالش‌های زیادی برای مدیران باشگاه در پیش رو خواهد داشت؛ امیر قلعه نویی که به خاطر اتفاقات چند سال پیش با جبهه گیری بخش زیادی از هواداران این تیم مواجه شد یا رسول خطیبی که به خاطر درگیری‌ و اختلاف با مدیرعامل فعلی باشگاه، از سرمربیگری این تیم کنار گذاشته شد.


  اخبار  ورزشی -  مهر