ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جدایی اولادی از استقلال قطعی شد


مهرداد اولادی با حضور در باشگاه استقلال رضایتنامه‌اش را از این تیم گرفت.

خبرگزاری ایسنا: مهرداد اولادی، مهاجم فصل گذشته استقلال که هنوز یک سال دیگر با این تیم قرارداد دارد، با حضور در باشگاه استقلال و دیدار با بهرام افشارزاده رضایتنامه‌اش را از این تیم گرفت. گفته می‌شود مقصد احتمالی این بازیکن باشگاه ملوان خواهد بود.

همچنین امروز (یکشنبه) ساعت 12 هیات مدیره باشگاه استقلال جلسه‌اش را آغاز کرده که در این جلسه مسعود معینی و مقداد نجف‌نژاد غایب هستند.


ویدیو مرتبط :
چیپ اولادی به استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جدایی قطعی ستاره ملی پوش استقلال به خاطر ناموس!



اخبار,اخبارورزشی,جدایی آندو از استقلال

 

 اخبار ورزشی  -  تکلیف برادرم فردا مشخص می‌شود
تیموریان: از نظر ما جدایی آندو از استقلال قطعی است

 مدیربرنامه‌های آندرانیک تیموریان دلایل جدایی او از جمع آبی‌پوشان را اعلام کرد.

سرژیک تیموریان در گفت‌وگو با تسنیم درباره شرط باشگاه استقلال برای جدایی آندرانیک تیموریان از این تیم اظهار داشت: هر فردی که صحبت از شرط کرده است، خودش باید پاسخگو باشد اما از نظر ما جدایی آندو از استقلال قطعی است.

وی با اشاره به دلایل جدایی برادرش از استقلال عنوان کرد: بحث استفاده از کلاه قرمز در تمرین پیش پا افتاده بود. زمانی که به ناموس یک بازیکن از سوی برخی‌ها توهین می‌شود، دیگر جایز نیست که بازیکن در آن تیم بماند. نمی‌خواهم وارد جزئیات شوم اما باید بگویم فردا (چهارشنبه) تکلیف آندو مشخص می‌شود.

  اخبار ورزشی  - تسنیم