ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جدايي عقيلي و نويدكيا صحت ندارد



 

 

جدايي عقيلي و نويدكيا صحت ندارد

 

جدايي عقيلي و نويدكيا صحت ندارد

ساكت: هنوز با قلعه‌نويي ‌به توافق نرسيده‌ايم

مديرعامل باشگاه سپاهان گفت: هنوز با امير قلعه‌نويي از نظر مالي به توافق نرسيده‌ايم و مذاكرات نهايي در اين زمينه در روزهاي آينده انجام مي‌شود.

محمدرضا ساكت چهارشنبه شب در مراسم تجليل از تيم‌هاي بانوان باشگاه فولاد مباركه سپاهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هنوز با امير قلعه‌نويي از نظر مالي به توافق نرسيده‌ايم و مذاكرات نهايي در اين زمينه در روزهاي آينده انجام مي‌شود.
وي با بيان اينكه جذب بازيكن با نظر سرمربي صورت مي‌گيرد، افزود: نظر باشگاه به حفظ اسكلت اصلي تيم است و صحبت‌هاي انجام شده در مورد جدايي برخي از بازيكنان اين تيم از جمله هادي عقيلي و محرم نويد‌كيا صحت ندارد.
ساكت با اشاره به اينكه ابراهيم توره در ليست باشگاه براي فصل آينده اسـت، بيان داشت: وي با موافقت باشگاه به مرخصي رفته و قرار است در موعد مقرر در تمرينات تيم حاضر شود.
وي با بيان اينكه تقويت تيم براي فصل آينده در دستور كار است، گفت: براي حضور پر قدرت در مسابقات ليگ برتر و همچنين رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا، نياز به تقويت تيم در برخي خطوط داريم‌.
مديرعامل باشگاه سپاهان با اشاره به واگذاري مديريت ورزشگاه نقش جهان به استان اصفهان ادامه داد: تمام مسئولان استاني پيگير اين قضيه هستند و اميدواريم با توجه به تغييرات انجام شده، تكميل فاز دوم نقش جهان با سرعت بيشتري انجام شود.
وي با بيان اينكه مجموعه باغ فردوس در اختيار باشگاه سپاهان قرار گرفته است، افزود: در آينده تمرينات و برنامه‌هاي فرهنگي باشگاه در اين مجموعه برگزار مي‌شود.
مديرعامل باشگاه سپاهان گفت: توافق نهايي با فابيو جان‌واريو انجام شد و اين بازيكن با قراردادي دو ساله به باشگاه سپاهان پيوست...../تحلیل:فارس


ویدیو مرتبط :
صحت در افغانستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نامه خاتمی به رهبرانقلاب صحت دارد



 

 

روزنامه جمهوری اسلامی گفت که برخلاف تکذیبی که از اظهارات سید محمد خاتمی در مورد خبر ارسال نامه به رهبر انقلاب استنباط می شد منابع موثق خبر می دهند ارسال چنین نامه ای صحت دارد.



این روزنامه نوشت : خاتمی در این نامه نقطه نظرات خود را در مورد مسائل و حوادث ماه های اخیر به اطلاع رهبری رسانده و پیشنهاداتی داده که از طرف رهبری نوشتاری نجیبانه دانسته شده است.

 


سید محمد خاتمی روز چهارشنبه در جمع دانشجویان خبر ارسال نامه ای به رهبر معظم انقلاب را که رسانه های نزدیک به دولت آن را پوشش داده بودند ، تکذیب کرد .