ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جدال قطبی و قلعه نویی برای نشستن روی نیمکت تیم پرطرفدار



اخبار,اخبار ورزشی,قطبی و قلعه نویی

بر اساس برخی از اخبار ظاهرا سرمربی تراکتورسازی قرار نیست از سفرش به پرتغال بار دیگر به ایران باز گردد و مدیران تبریزی مجبور هستند یک مربی دیگر را به جای او انتخاب کنند.

بعد از نتایج ضعیف تونی اولیویرا با تراکتورسازی، مربی پرتغالی این تیم به بهانه بیماری همسرش شش روز تبریز را ترک می‌کند و به کشورش می‌رود.

برخی از اخبار حکایت از این دارند که تونی به ایران بر نمی‌گردد و مدیران تراکتورسازی به دنبال جایگزینی برای او هستند.

از افشین قطبی و امیر قلعه‌نویی به عنوان جدی‌ترین گزینه‌های سرمربیگری تراکتورسازی نام برده می‌شود و برخی از اخبار از قریب الوقوع بودن انتصاب یکی از این دو به عنوان سرمربی تراکتورسازی حکایت دارد.

هر چند که سعید عباسی در اظهاراتی مذاکره با امیر قلعه‌نویی را تکذیب کرد، اما به این نکته هم اشاره کرد که مذاکره کردن او با هر مربی یکی از اختیارهای او به شمار می‌رود.

اخبار ورزشی - جام نیوز


ویدیو مرتبط :
حمله قلعه نویی به برخی افراد/استفاده از حربه تیم ملی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزئیات تازه از دعوت یک پرسولیسی برای نشستن روی نیمکت استقلال به جای قلعه نویی



اخبار,اخبارورزشی,حسین فرکی

استقلال برای شروع لیگ پانزدهم دنبال کسی می گشت که بتواند بعد از قلعه نویی کار کند و حالا لو رفته اولین انتخاب آنها یک پرسپولیسی بوده است!

منصور پورحیدری که با انتقاد تند پیشکسوتان استقلال از روشن و علی جباری تا مهدی پاشازاده قرار داشت برای رهایی خود از این اتهام که حامی مظلومی برای آمدن به تیم بوده است ، جمله ای گفته که حالا بیش از قبل سر و صدا کرده است.

 

او گفته انتخاب آنها حسین آقای فرکی بوده است. مربی موفق سپاهان که دو قهرمانی متوالی لیگ برتر را با سپاهان و فولاد بدست آورده انتخاب پورحیدری بوده است. این دو سال ها قبل در تیم ملی با هم کار کردند و فرکی در تیم ملی دستیار پورحیدری بوده و با هم قهرمان بازی های آسیایی بانکوک شده اند.

 

پورحیدری می گوید اولین گزینه اش برای استقلال امسال حسین فرکی بوده و این گفته او را بهرام افشارزاده هم تائید می کند و می گوید:«بله او در نشست با ما از حسین آقا اسم برد. تماس هم گرفت اما همان ابتدا این قضیه منتفی شد چون آقای فرکی این دعوت را رد کرد.»

حسین فرکی چند سالی را مهاجم نوک پرسپولیس بوده ، این بازیکن و مربی با اخلاق فوتبال ایران که حالا جدی ترین گزینه صاحب صلاحیت برای هدایت تیم ملی ایران شناخته می شود بعد از اتفاقات جام جهانی ، دلش شکست و علاقه ای به این نداشت که مربیگری کند. او ماه ها خانه نشینی کرد و پاهای مصدومش را به تیغ جراحی سپرد.

 

یکی از زانوهایش را عمل کرده و هنوز یکی از زانوهایش مانده اما رفتن به سپاهان و فعالیت در این تیم سبب شده نتواند به جراحی پایش برسد. با این وجود یکی از مهمترین دغدغه هایش این زانو است. حاج حسین البته به دلیل حاشیه هایی که مربیگری تیم هایی مثل استقلال ، آن هم برای او که سابقه پرسپولیسی دارد به آبی ها پاسخ منفی داده است.

خودش در این باره گفته است:«منصورخان لطف کرد و با من تماس گرفت. ولی من عذرخواهی کردم . به ایشان گفتم امکانش نیست. از یک طرف سپاهان بود که به آنها تعهد داده بودم ، از طرف دیگر هم شرایط پایم و مسائل دیگر.»

او پاهایش را بهانه کرده بود و به آبی ها گفته بود نه اما به نظر می رسد مهمترین دلیل نیامدنش ، این باشد که دوست نداشته به عنوان یک پیشکسوت پرسپولیسی روی نیمکت آبی ها باشد. درحالی که برای پرسپولیس ، باندهای حاکم در این تیم کمتر حتی یادشان بوده حسین آقا یک پرسپولیسی قدیمی است.

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین