ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جباری: در استقلال هرکس بیشترفریاد بزند،حرفش راپیش می برد/ رفیق بازی نکنید



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,جباری

رئیس کمیته پیشکسوتان استقلال گفت:هیئت مدیره ای که نمی تواند اسپانسر بگیرد و بیشتر به فکر بازیکن و مصاحبه کردن باشد چه سودی برای باشگاه دارد؟

علی جباری در گفت و گو با کاپ درخصوص شایعه برکناری مظلومی از استقلال اظهار داشت: کار درستی نیست پرویز مظلومی برای استقلال زحمت کشیده و تیم را از لحاظ میانگین سنی بسیار جوان کرده است. او باید بماند در استقلال و در سال دوم برنامه اش را پیاده کند.

وی ادامه داد: مشکلات در استقلال بسیار است و کارها به خوبی پیش نمی رود. شما نگاه کنید عنایت اتشی از قدیمیهای استقلال بود که امسال بعنوان یکی از مدیران به باشگاه آمد. مشکلاتی برایش بوجود آمد که در کمتر از سه ماه از باشگاه جدا شد.

رئیس کمیته پیشکسوتان استقلال همچنین تصریح کرد: هیات مدیره استقلال هیچکدام با یکدیگر هماهنگ نیستند. بیشتر از اینکه مشکلات تیم را حل کنند در رسانه ها در حال مصاحبه کردن هستند اما نباید اتفاقات را در رسانه ها عنوان کنند. بلکه بیشتر باید در جلساتی که بین خودشان وجود دارد موانع را حل کنند. من چند بار در جلسه هیئت مدیره حضور داشتم. باید اعتراف کنم در هیئت مدیره هر کس بیشتر فریاد بزند کارش را پیش می برد. بازیکن باید با نظر سرمربی انتخاب شود اما در اینجا اعضا شب می خوابند صبح یک تصمیم جدید می گیرند. اینگونه نمی شود که هرکس با هرکس رفیق است پیشنهادش را به تیم بدهد.

جباری افزود: هیئت مدیره ای که نمی تواند اسپانسر بگیرد و بیشتر به فکر بازیکن و مصاحبه کردن باشد چه سودی برای باشگاه دارد. درگذشته کمیته فنی تشکیل می شد و در آنجا از بازیکنان مختلفی که به باشگاه پیشنهاد می شد و بهترینها را جذب می کردند اما اکنون اینگونه نیست.

جباری در پایان گفت: امیدوارم هر چه زودتر مشکلات حل شود و استقلال فصل بعد بیشتر از این ضرر نکند.


ویدیو مرتبط :
استقلال لیگ رو با برد شروع کرد.. گل های بازی استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رکوردی که در هیاهو گم شد؛ یک برد برای استقلال در 7 بازی اخیر



رکورد جالب استقلال

رکوردی که در هیاهو گم شد؛ یک برد برای استقلال در 7 بازی اخیر

تیم استقلال در 7 بازی اخیر خود فقط یک برد بدست آورده است که این بدترین عملکرد امیر قلعه نویی در دوران حضورش در استقلال است.

به گزارش خبرآنلاین این رکورد جالب استقلال در سر و صدا و حاشیه های چند هفته اخیر فوتبال ایران کاملاً در زیر سایه قرار گرفته است.

 

استقلالی ها در 4 بازی اخیر خود در لیگ برتر فقط دو تساوی مقابل پرسپولیس و نفت بدست آورده اند و مقابل استقلال خوزستان و ذوب آهن شکست خورده اند.

 

این تیم در 3 بازی آسیایی اش نیز فقط یک برد مقابل بوریرام تایلند کسب کرد و یک شکست و یک تساوی نیز مقابل سئول کره جنوبی برایش ثبت شد. شاگردان قلعه نویی از روز 3 شهریور تاکنون در لیگ برتر پیروز نشده اند و در واقع از آخرین برد آنها 2 ماه سپری شده است.

/خبرآنلاین