ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جباری: خیلی‌ها بیشتر از مجیدیِ تازه برگشته برای استقلال زحمت کشیده‌اند



جباری: خیلی‌ها بیشتر از مجیدیِ تازه برگشته برای استقلال زحمت کشیده‌اند

کاپیتان استقلال با انتقاد از رفتار هواداران و تشویق فرهاد مجیدی می‌گوید خیلی از بازیکنان هستند که بیشتر از مجیدی برای این تیم زحمت کشیده‌اند.

مجتبی جباری پس از بازی استقلال و الهلال از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا درباره این دیدار گفت: بازی سختی با تیم خوب الهلال داشتیم. این تیم بسیار خوب بود و در ریاض هم بازی بسیار خوبی برابر ما انجام داد. با این حال باز هم در صدر جدول هستیم و اگر از دو بازی آینده‌مان امتیازات لازم را بگیریم صعود خواهیم کرد.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر پرداخت پول بازیکنان استقلال پیش از این دیدار گفت: مقداری برای اولین بار در فصل اخیر پول به حساب ما ریختند. بچه‌های ما بدون چشم‌داشت در لیگ و آسیا و حذفی حاضر شدند. وضعیت‌مان هم در لیگ قهرمانان و لیگ برتر خوب است. حتی در حذفی هم تا مرحله نیمه نهایی پیش رفتیم. انتظار از تماشاگران این است که فقط به فکر تخلیه انرژی خود نباشند و کمی فکر کنند. نباید با اولین باخت اینقدر متوقع شوند. مگر ما چه کاشته‌ایم که چیزی درو کنیم؟ واقعا جا دارد هواداران از ما حمایت کنند. مثلا مجیدی را امروز تشویق کردند و تمرکز ما به هم خورد. همه بچه‌های ما زحمت می‌کشند و ما بازی رفت در عربستان را پیروز شدیم حالا در اینجا باخته‌ایم. هواداران نباید حق به جانب شوند. بازی محلی نیست که ما را هل بدهند و ما هم حریف را هل بدهیم. یا می‌آیند شعار خلیج فارس می‌دهند در حالی که فوتبال ربطی به سیاست ندارد.

کاپیتان استقلال در ادامه افزود: اینکه حالا آن‌ها وقت کشی کرده‌اند را شاید ما هم می‌کردیم. باید تا آخر فصل منتظر باشیم و ببینیم که چه اتفاقی می‌افتد با این حال باز هم می‌گویم با این شعارها زحمت بازیکنان زیر سوال می‌رود. من از بازیکنانم حمایت می‌کنم چرا که بچه‌ها با کمترین توقعی در میدان حاضر می‌شوند. ای کاش هواداران بدانند ما کجا هستیم.

جباری در ادامه با تمجید از بازیکنان استقلال گفت: همه توان ما همین بود و نباید توقع بیشتری داشت. این یک بحث فنی و فوتبالی است. هواداران نباید انتظار داشته باشند چون به ورزشگاه آمده‌اند حتما باید استقلال برنده شود. خروجی ما بیشتر از توان ما بود.

ما می‌خواستیم الهلال را ببریم و با آرامش بیشتری ادامه کار را پیگیری کنیم. با این حال ما درادامه مسابقه‌ها با تمام قوا حاضر خواهیم بود اما باید حمایت‌هایی شود. این مقداری پولی که به ما پرداخت شده حق ما بوده اما تماشاگران باید بیشتر از ما حمایت کنند. تماشاگران با این شعارها زحمات ما را خراب می‌کنند. خیلی از بازیکنان استقلال زحمت می‌کشند و به مراتب از مجیدی که به تازگی به استقلال برگشته برای تیم زحمت کشیده‌اند. تماشاگران باید بدانند که استقلال متکی به یک بازیکن نیست./ایسنا

 

 

 


ویدیو مرتبط :
استاد پناهیان | خیلی حسین زحمت ما را کشیده است ..

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قلعه‌نویی: مشکل استقلال به بخاری کشیده است!/لازم باشد خیلی مسائل را می‌گویم



هر زمان مجیدی آماده شد از او استفاده می کنیم/ شاید آندو از قیافه من خوشش نیامد

قلعه‌نویی: مشکل استقلال به بخاری کشیده است!/لازم باشد خیلی مسائل را می‌گویم

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

سرمربی تیم استقلال گفت: متاسفانه نگاه‌ها به ما بی‌تفاوت است و حتی برای تهیه بخاری در رختکن مشکل داریم، اگر مشکلات حل نشود مسائل دیگری را هم می گویم.

به گزارش فارس، امیر قلعه‌نویی در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال قبل از دیدار با ذوب آهن مشکلات مالی این تیم و دیگر مسائل صحبت‌هایی را انجام داده که در زیر می‌خوانید:

*شما بعد از بازی با سایپا به مشکلات مالی اشاره کردید ولی چه اتفاقی افتاده است که هیچ بازیکنی نسبت به این موضوع اعتراض نمی‌کند؟

بحث فوتبال بحث یک نفر و دو نفر نیست کار مشارکتی است و همه در آن سهیم هستند. من همیشه حرف هایم را رک می‌زنم در موفقیت استقلال کمترین نقش را دارم چون امثال پورحیدری بالای سر ما هستند و اگر به موفقیت هم رسیده‌ایم حاصل کار گروهی است البته هنوز هم با ایده‌آل‌های خودمان فاصله داریم. از مدیریت تا کادر تدارکات تیم زحمت کشیده‌اند تا به اینجا برسیم ولی بحث من این است. اگر قرار باشد در 3 جام بجنگیم باید پشتیبانی شویم دکتر تیم ما 5 میلیون تومان پول گرفته است و اینها درست نیست یک سری ناراحتی‌ها دارم که درون خانوادگی است و آنها را باز نمی‌کنم اما باید عدالت داشته باشیم.

کیانوش رحمتی 14 ماه است که در استقلال پولی نگرفته است این کار درستی نیست که یک بازیکن این همه مدت پول نگرفته باشد او هم زن و بچه دارد و می‌خواهد خرج خانواده‌اش را بدهد و میلاد میداودی پولی گرفته که رفته است؟ من اعتقاد دارم باید همه چیز یکسان باشد و یکسری مشکلات هم داریم. من هم آدمی نیستم که دروغ بگویم.

*چه مشکلاتی؟

بحث و مشکل کاپیتانی را گفته بودم که داریم ولی آن را حل کردیم. اگر پشتیبانی نشویم به مشکل می‌خوریم. باید به بازیکنان و کادر فنی پول بدهیم تا تیم به مشکل بر نخورد. من از وزیر محترم می‌خواهم که بداند استقلال نماینده ایران است و به قول کارشناسان در گروه مرگ هم قرار گرفته‌ایم. از همه همکارانم ممنون هستم که مخلصانه کار می‌کنند اما از آن سو هم توقع داریم که زحمات ما را ببینند و مشکلات تیم استقلال را هم ببینند.

*به نظر می‌رسد با توجه به این صحبت‌ها از فتح‌الله‌زاده ناراحتید درست است؟

اصلا اینگونه نیست. منظور من کلی است همه هیئت مدیره باید تلاش کنند که مشکلات تیم برطرف شود. همه زحمت خود را می‌کشند اما اینکه روز قبل از بازی متوجه شویم سفارش غذای ما را نمی‌پذیرند درست نیست. آنها می‌گفتند شما نمی‌توانید در هتل اسکان پیدا کنید و این کارها قشنگ نیست باید طوری رفتار کنید که شان و شخصیت استقلال بالا برود نه اینکه به مسئول ما بگویند سفارش غذای شما را نمی‌گیریم. حتی عذرخواهی کردند و گفتند ما شما را راه نمی‌دهیم.

من از این مسائل ناراحت هستم. من می‌گویم استقلال تیم بزرگی است و آیا تیم العین با الهلال چنین مشکلاتی دارد. بازیکنان چند ماه است که پول نگرفته‌اند و یک ریال هم پاداش دریافت نکرده‌اند چون استقلال شرایط مطلوبی دارد و تیم در صدر جدول است این مسائل را می‌گویم. شاید اگر ما پایین جدول بودیم می‌گفتند قلعه‌نویی در حال بهانه گرفتن است اما می‌گویم اگر مشکلات را برطرف نکنید تیم به مشکل خواهد خورد. بازیکن توقع دارد وقتی 90 دقیقه در سرما تلاش می‌کند پاداش آن را هم دریافت کند و یا حق و حقوق خود را بگیرد. به اعتقاد من نگاه، نگاه بی‌تفاوتی است.

*به شما قولی نداده‌اند؟

قول داده‌اند و تا حدودی کارها انجام شده اما آنطور که باید به قول‌ها عمل نشده است.

*برخی از بازیکنان استقلال به خصوص آنهایی که نیم‌فصل دوم آمده‌اند به نظر می‌رسد هیچ پولی نگرفته‌اند ولی اعتراضی هم نمی‌کنند چرا؟

اینها عشق است. آنها به مردم پیراهن و صداقتشان عشق دارند اما این عشق هم یک زمانی دارد. شما هرچه محبت کنید و توجهی به آن نشود مسلما باعث می‌شود من هم ناراحت شوم. بازیکنان به من مراجعه می‌کنند و مطبوعات هم فشار می‌آورند. ضمن آنکه خواسته‌های 35 نفر هم روی من است. هر روز باید با این بازیکنان باشم. شاهرخ بیانی با این اسم و رسم 10‌_ 15 میلیون بیشتر نگرفته است. منظور من همه است و یک نفر را نمی‌گویم. وزیر محترم و دیگران باید نگاهی داشته باشند که مشکلات تیم ما را برطرف کنند. اینکه روز قبل از بازی به ما بگویند هتل نمی‌دهیم درست است؟ ساعت 10 شب با تماس‌های پیاپی موفق شدیم هتل بگیریم.

*شما در دو بازی ابتدایی نیم‌فصل اول پیروز شده‌اید آیا می‌توانید این کار را برای سومین بار تکرار کنید؟

ما روند رو به رشدی داریم و تیم ما هم خوب است. اصفهان جایی است که تبدیل به قطب‌ فوتبال ما شده و افکار فرهاد کاظمی فوتبال هجومی است و مطمئن باشید یکی از بازی‌های خوب ما خواهد شد اما بحث من چیز دیگری است.

*آیا پولی هست که با آن به اصفهان بروید؟

این مسائل مهم نیست و من می‌دانم که همه تلاش می‌کنند اما خیلی از بازیکنان پول نگرفته‌اند و من یکسری از مسائل را اگر لازم باشد می‌گویم ولی مسئولین باید نگرش خود را نسبت به این تیم عوض کنند چون کمتر از 2 ماه دیگر در لیگ قهرمانان آسیا هستیم و باید به صورت نامسلح به مصاف رقبا برویم.

تیم الریان قطر چند ملیتی است و برای مسابقات لیگ قهرمانان بازیکنان جدید خواهد گرفت اما ما اینجا باید برای بخاری رختکن دردسر داشته باشیم. بازیکنان هر روز به من می‌گویند تو را به خدا یک بخاری بگیرید و در رختکن بگذارید تا یخ نزنیم. کار در استقلال به یک بخاری کشیده شده است. ما کلی پیروزی به دست آوردیم اما یک پاداش هم نگرفتیم. خیلی جالب است حداقل بگویند این پاداش بابت همه زحماتی که شما بازیکنان کشیده‌اید. متاسفانه پزشک فیزیوتراپ تیم ما 5 میلیون تومان گرفته است و یکسری مسائل دیگر هست که نباید آنها را باز کنم اما اگر شرایط این باشد خیلی سخت خواهد شد.

*پس از بازی با سایپا و هنگام تعویض ایمان موسوی تصور می‌شد که شاید به این بازیکن کمتر بازی برسد آیا چنین موضوعی صحت دارد؟

اینها نگرش‌های پوسیده است. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و آنهایی که این حرف ها را می‌زنند چیزی از فوتبال نمی‌دانند.

*شما مدیریت ورزش تدریس می‌کنید؟

می‌خندد. نه بابا ما هنوز سنتی هستیم و بالاخره نفهمیدیم ما سنتی هستیم یا چیز دیگر.

*حالا واقعا این کار را انجام می‌دهید یا خیر؟

چنین موضوعی نیست و من نمی‌دانم که چگونه نقل شده است.

*سایت‌های محلی پمپلونا عنوان کرده‌اند که جواب نکونام را می‌خواهند آیا اگر آنها درخواست رسمی بدهند شما موافقت می‌کنید؟

ما 3 بحث در نقل و انتقال بازیکنان داریم. منافع باشگاه، منافع بازیکن و احساس بازیکن برای ما در اولویت هستند. باید هر 3 مسئله لحاظ شود تا هر چیز که تصمیم گرفته می‌شود اصولی باشد. فعلا درخواستی نیامده و اگر چنین اتفاقی بیفتد یک نشست داخلی با کادر فنی و آقای پورحیدری می‌گذاریم و در حضور مدیرعامل تصمیم می‌گیریم اما فعلا درخواستی نیامده است.

*پس مذاکره استقلال با تیموریان صحت ندارد؟

من خبر ندارم. هم تیموریان با تیمش قرارداد دارد و هم ما در آن پست 3 بازیکن خوب داریم البته آندو بازیکن خوبی است و اول فصل هم خیلی راغب بودیم که ایشان در تیم ما بماند و شاید از قیافه من خوشش نمی‌آمد که در این تیم نماند اما او جزو بازیکنانی بود که فتح‌الله‌زاده پیشنهاد خوبی به او برای ماندن داده بود. حالا هم که رفته برایش آرزوی موفقیت می‌کنیم ولی از طرف من پیشنهادی به ایشان داده نشده است.

*از نظر فنی بازی با ذوب آهن را چطور می‌بینید با توجه به همه مشکلاتی که عنوان کردید؟

بازی آنها مقابل صبا را دیده‌ایم و آنها تغییراتی داشته‌اند. البته بیک‌زاده و اکبر‌پور مصدوم هستند و فرزاد حاتمی نیز 3 اخطاره است.

*در دو هفته ابتدایی دور برگشت اتفاقاتی افتاده که همه نتایج به نفع استقلال رقم خورده است فکر نمی‌کنید این مسئله روی برخی از بازیکنان شما اثر نامطلوب داشته باشد؟

کدام بازیکنان.

*همه بازیکنان.

هر بازی حکم فینال را دارد و ما اصلا به صدر جدول فکر نمی‌کنیم چون 15 هفته دیگر باقی مانده و ما تنها فکر و ذکرمان به دیدار با ذوب آهن است.

*با توجه به صدور کارت بازی فرهاد مجیدی آیا این بازیکن را به اصفهان می‌برید یا خیر؟

مجیدی بازیکن بزرگی است و ما خواستیم که او به تیم ما بیاید. طی این چند روز  تست‌هایی از او در کمیته ملی المپیک گرفته شده و برنامه‌ای برای او ریخته شده و فاز به فاز پیش می‌رود. با توجه به شرایط سنی بالای او هر زمان که وقتش برسد و  حاج قاسم تشخیص بدهد که شرایط جسمی و بدنی مجیدی مناسب شده تازه به تمرینات گروهی می‌آید و  پس آن از او استفاده خواهیم کرد./فارس