ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جباری: الجیش تیم قدرتمندی است


هافبک ایرانی تیم الاهلی قطر پیش از دیدار حساس در نیمه نهایی جام امیر قطر مقابل الجیش اظهار داشت که این دیدار حساسیت‌های بالایی دارد و آنها باید تمرکز کامل داشته باشند.

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال الاهلی قطر که مجتبی جباری و پژمان منتظری را در ترکیب خود دارد امشب در یک چهارم نهایی جام امیر قطر دیدار سختی را برابر الجیش دارد.

در این راستا جباری در مصاحبه با روزنامه الرایه اظهار داشت: این بازی نیاز دارد که ما تمام سعی خود را انجام دهیم تا به نتیجه برسیم. ما باید این دیدار را پیروز شویم تا به 4 تیم راه یافته به این رقابت‌ها برسیم. پیروزی مقابل الجیش کار آسانی نیست و باید بازیکنان تمام تلاش خود را انجام دهند و تمرکز کامل داشته باشند.

وی افزود: رقابت‌های جام امیر قطر به قانونی بند نیست بلکه بستگی به عملکرد تیم‌ها در همان بازی دارد. امیدوارم تیمم از لحاظ جسمی، فنی و ذهنی در شرایط خوبی باشد و بتواند عملکرد خوبی داشته باشد.

هافبک سابق استقلال در پایان درباره حریفشان الجیش گفت: الجیش تیم قدرتمندی است به خصوص اینکه آنها اخیرا قهرمان جام قطر و نایب قهرمان لیگ ستارگان شدند اما ما تمام سعی خود را می‌کنیم تا پیروز میدان باشیم.


ویدیو مرتبط :
گل زیبای مجتبی جباری به الجیش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ولاسکو: بازیکنان ایران اعتماد به نفس لازم را نداشتند / نادی: از تیم قدرتمندی شکست خوردیم



 

 

ولاسکو: بازیکنان ایران اعتماد به نفس لازم را نداشتند / نادی: از تیم قدرتمندی شکست خوردیم

 

سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: «بازیکنان ایران در بازی مقابل آمریکا حریف را خیلی دست بالا گرفته بودند و اعتماد به نفس لازم را برای رسیدن به پیروزی نداشتند.»

به گزارش جام نیوز، خولیو ولاسکو در نشست خبری پس از بازی تیم های ایران و آمریکا در جام جهانی والیبال اظهار داشت: «آمریکا بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و این تیم در تمام جنبه های بازی از بازیکنان ما بهتر و با کیفیت تر ظاهر شد.»

وی ادامه داد: «بازیکنان آمریکا خیلی خوب سرویس زدند، دفاع کردند و دریافت های عقب زمین را انجام دادند و در تمام این موارد بهتر از تیم ما بودند.»

ولاسکو تاکید کرد: «در مجموع آمریکایی ها از تاکتیک های بسیار خوبی در این بازی استفاده کردند که همین تاکتیک ها باعث رسیدن آنها به پیروزی سه بر صفر شد.»

سرمربی تیم ملی کشورمان گفت: «آمریکا از اشتباهات بازیکنان ایران به خوبی برای کسب امتیاز استفاده کرد و خطاهای ما در حمله هم به این تیم برای رسیدن به پیروزی کمک کرد.»

ولاسکو در باره کلایتون استنلی کاپیتان آمریکا که با کسب 25 امتیاز در این بازی به عنوان بهترین بازیکن میدان هم انتخاب شد گفت: «او بازیکنی فوق العاده است که می تواند در این سن بالا هم چنین عملکرد خوبی داشته باشد.»

* نادی: از تیم قدرتمندی شکست خوردیم

کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان درباره بازی مقابل آمریکا گفت: «در این دیدار با تیم بسیار قدرتمندی بازی کردیم و شکست ما به خاطر بهتر بودن آنها بود.»

علیرضا نادی در نشست خبری پس از بازی تیم های ایران و آمریکا اظهار داشت: «آمریکا تیم پر افتخاری در والیبال جهان است و مدال طلای المپیک پکن را نیز کسب کرده است.»

وی ادامه داد: «ما در این بازی با تمام توان تلاش کردیم تا بازی خوبی به نمایش بگذاریم اما آمریکایی ها امروز بازی بسیار بهتری از تیم ما ارائه کردند.»

نادی در پایان خاطرنشان کرد: «امیدوارم در بازی های بعدی بازهم بتوانیم عملکرد خوب بازی مقابل صربستان، لهستان و آرژانتین را تکرار کنیم و با پیروزی مقابل حریفان خود جایگاه خوبی در جدول رده بندی به دست بیاوریم.»

تیم ملی والیبال ایران صبح امروز در ششمین مسابقه خود در جام جهانی والیبال سال 2011 با نتیجه سه بر صفر مقابل تیم آمریکا شکست خورد.