ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جباری از تیم ملی خداحافظی کرد؟!


دو ملی‌پوش فوتبال کشورمان که در قطر بازی می‌کنند، فردا به ایران سفر می‌کنند تا کارهای مربوط به روادید کشور اتریش را انجام دهند.

خبرگزاری فارس: مجتبی جباری و پژمان منتظری، دو ملی‌پوش فوتبال ایران که در تیم‌‌های الاهلی و ام‌صلال قطر بازی می‌کنند، پس از برگزاری دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ ستارگان قطر که امشب برگزار می‌شود، فردا راهی ایران می‌شوند تا با مراجعه به سفارت اتریش در تهران، آخرین اقدامات مربوط به این سفر برای همراهی تیم ملی در اردوی وین را انجام دهند.

این در حالیست که اخباری در خصوص خداحافظی مجتبی جباری به گوش می‌رسد که در صورت حضور وی در ایران برای اقدامات مربوط به اردوی اتریش، مشخص می‌شود که این خبر صحت نخواهد داشت اما اگر جباری راهی کشورمان نشود، آنگاه باید این خبر را جدی گرفت.

همچنین گفته می‌شود باشگاه الکویت کویت نیز اجازه همراهی نکونام را به خاطر حضور این تیم در رقابت‌های AFC CUP با تیم ملی در اردوی آفریقای جنوبی را نخواهد داد تا در صورتی که خداحافظی جباری صحت داشته باشد، دومین بازیکن ملی‌پوش نیز این چنین همراهی تیم ملی را از دست بدهد.


ویدیو مرتبط :
اختتامیه لیگ ملی بسکتبال؛ خداحافظی حدادی از تیم ملی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین مصاحبه مجتبی جباری بعد از خداحافظی از تیم ملی



اخبار,اخبار ورزشی ,خداحافظی مجتبی جباری از تیم ملی

 

اخبار ورزشی- مجتبی جباری : نظری در مورد بحث خداحافظی از تیم ملی ندارم

مجتبی جباری هافبک ایرانی باشگاه الاهلی امارات در مورد خبر کناره گیری‌اش از تیم ملی سکوت کرد و ترجیح داد صحبتی در این مورد نکند.

به گزارش خبرآنلاین؛ موضوع خداحافظی جباری از تیم ملی خبری بود که خیلی ها را غافلگیر کرد و این در حالی است که مسئولان تیم ملی و همچنین جباری هنوز این خبر را تایید یا رد نکرده اند. با این حال به نظر می رسد مجتبی بنا به دلایلی این تصمیم را گرفته و قصد ندارد برای تیم ملی بازی کند. جباری که امروز برخی تماس ها را از ایران بی پاسخ گذاشت، در گفت و گو با خبرآنلاین در مورد بحث خداحافظی اش از تیم ملی گفت: «من نظری در مورد بحث خداحافظی از تیم ملی ندارم و نمی خواهم در این خصوص صحبت کنم.»

او در پاسخ به این سوال که آیا این خبر را تایید و یا تکذیب می کنی، گفت: «حرفی در این خصوص ندارم.»

این در شرایطی است که قرار است در هفته جاری مجتبی جباری به ایران بیاید و در جلسه‌ای با کارلوس کروش در مورد آینده‌اش در تیم ملی صحبت کند.

اخبار ورزشی - خبرآنلاین