ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جا چئول كو: تجربه خوبی از بازی با ایران داریم



 

 

 

جا چئول كو: تجربه خوبی از بازی با ایران داریم

 

مهاجم تیم فوتبال کره‌جنوبی گفت: در یک سال اخیر تجربه خوبی از بازی ایران داشته‌ایم.

جا چئول کو زننده گل کره جنوبی به استرالیا درباره بازی روز گذشته اظهار داشت: کره جنوبی و استرالیا یکی از بهترین بازی های سنگین مرحله مقدماتی را انجام دادند. خوشحالم که برای تیم ملی کشورم گلزنی کردم. اگر می توانستیم آن گل را حفظ کنیم، لذتش بیشتر بود اما این اتفاق نیفتاد و در نیمه دوم گل تساوی را دریافت کردیم.

وی افزود: حالا هم چیزی را از دست ندادیم و من به عنوان بازیکن کره جنوبی از نتیجه تساوی راضی هستم. این بازی برای ما تمام شد و اکنون باید به فکر دیدار سوم باشیم. می خواهیم با پیروزی مقابل هند به مرحله بعدی صعود کنیم.

جا چئول کو در مورد رویارویی احتمالی با ایران در مرحله بعدی عنوان کرد: بازی های ایران را زیر نظر گرفته ایم و بازی امروز این تیم برابر کره شمالی را هم تماشا خواهیم کرد چون احتمال دارد در مرحله یک چهارم نهایی با این تیم روبرو شویم. ایران تیم قدرتمندی است و ما تجربه خوبی از بازی کردن برابر ایران در یک سال اخیر داشته ایم.

این بازیکن در مورد اینکه شانس کدام تیم برای قهرمانی بیشتر است، گفت: کره جنوبی، استرالیا و حتی ایران شانس زیادی برای قهرمانی دارند.

وی در مورد گلزنی مقابل استرالیا اظهار داشت: من یک مهاجم کامل نیستم اما با همکاری همبازی هایم به خط حمله اضافه می شوم و برای تیمم گلزنی می کنم که این موضوع برایم خوشحال کننده است. بعد از بازی ما با هند و مشخص شدن وضعیت ایران بعد از بازی با امارات و کره شمالی می توانیم در مورد آینده بیشتر حرف بزنیم.


ویدیو مرتبط :
تولد كو كو گوریل دوست داشتنی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افاضلی: بازی با روسیه تجربه خوبی برای ملی‌پوشان امید است



 

 

 

افاضلی: بازی با روسیه تجربه خوبی برای ملی‌پوشان امید است

 

مربی تیم فوتبال امید گفت: بازی با روسیه تجربه خوبی برای ملی‌پوشان تیم امید است.

هومن افاضلی در مورد اینکه چرا تیم امید برای برگزاری تدارکاتی به دوحه نمی رود تا با قطر بازی کند، اظهار داشت: فراهم کردن شرایط خروج بازیکنان تیم امید کار راحتی نیست. این یک مسئله زمان بر است که باید زودتر از این به دنبال خروجی بازیکنان می رفتیم. فاصله زمانی که فدراسیون قطر اعلام کرد نمی آید برای جور شدن این سفر زیاد نبود.

وی در پاسخ به این سوال چرا با وجودی که بازی رسمی تیم امید نزدیک است اما با حضور سه بازیکن اصلی این تیم در تیم ملی بزرگسالان موافقت کرده، گفت: مگر تیم ملی ایران هر چند سال یکبار با تیم بزرگی مثل روسیه بازی دارد؟ ما باید این فرصت را در اختیار بازیکنانی که به تیم ملی دعوت می شوند، بگذاریم. بازی با چنین تیم هایی به تجربه آنها اضافه می کند. اگر تیم ملی مثلا با امارت بازی داشت اولویت قطعا با تیم امید می شد اما بازی با روسیه اهمیت دارد.

افاضلی در مورد شرایط تیم امید گفت: ما بازیکنان خوب و با استعدادی داریم اگر همه آنها در اردو حضور داشته باشند مشکل دیگری نداریم.