ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جایی که عزتم حفظ نشود نمی‌مانم


آب مجید جلالی و سید مهدی سید صالحی فصل در لیگ چهاردهم داخل یک جوی نرفت تا این مهاجم پس از گفتگو با آقا معلم از سایپا پیاده شود.

مشرق: سید مهدی سید صالحی مهاجم سابق استقلال و پرسپولیس از سایپا جدا شد تا در نیم فصل دوم لیگ چهاردهم انتخابی تازه داشته باشد. این بازیکن در گفتگو با مشرق از دلایل جدایی اش حرف به میان می آورد و داربی سال 88 که شانس بزرگش بود و از دست رفت. گفتگوی ما را با سیدصالحی در زیر بخوانید:

چه شد که تصمیم به جدایی گرفتی؟

با آقای جلالی حرف زدیم و تصمیم بر آن شد که قطع همکاری کنیم.

تو از پرسپولیس به سایپا آمدی تا به شرایط بهتری برسی اما برعکس شد؟

چطور؟

خب نیم فصل اول لیگ سیزدهم برای پرسپولیس در هر 15 دیدار به میدان آمدی و 4 گل زدی که 7 امتیاز برای این تیم در بر داشت.

از نظر آماری همین طور است که می گویید اما بحث من چیز دیگری است. سید مهدی سیدصالحی جایی که عزتش حفظ نشود نمی ماند، همان طور که در پرسپولیس نماندم.

مشکلت با جلالی چه بود؟

من در طول تمام مدت فوتبالم احترام مربیانم را حفظ کرده ام. حالا هم شرایط فرقی نکرده و با ایشان حرف زدم چون که دیدم اگر نباشم بهتر است. شما دیدید وقتی از پرسپولیس جدا شدم یک کلمه درباره علی دایی حرف بدی زده باشم؟ همه مربیان به گردنمان حق دارند و نمی توان آنها را با خط کشی جدا کرد.

برنامه ات برای نیم فصل دوم چیست؟

چند پیشنهاد وجود دارد منتهی اول باید تکلیفم با سایپا مشخص شود.

مگر رضایت‌نامه‌ات صادر نشده؟

از نظر سرمربی تیم جدائی من بلامانع است و فقط مانده امور اداری کار انجام گردد. راستش تنها ناراحتی‌ام در مورد آقای سبحانی(مدیرعامل تیم سایپا) است. در طول این سالها مدیر زیاد دیده ام اما ایشان بهترینشان بود. شرمنده‌اش شدم که نتوانستم باری از روی دوشش بردارم.

در خبرها آمده بود استقلال با توجه به نیازهایش در بخش تهاجمی بدش نمی آید به این تیم برگردی.

اجازه بدهید اول رضایتنامه ام صادر شود بعد درباره تیم نیم فصل دومم حرف بزنیم.

داربی سال قبل را 90 دقیقه بازی کردی و داربی 79 را بدون تیم هستی.

هر چه خدا بخواهد همان خواهد شد. من با پیراهن استقلال و پرسپولیس پنج داربی را تجربه کردم.

و البته طلسم گل نزدنت هم در شهرآوردها نشکست.

همین طور است. در داربی شماره 68 فقط یک لحظه تا گلزنی فاصله داشتم اما قسمت نبود.

بازیکن استقلال بودی.

بله. دقیقه 86 بازی بود ضربه ام در آستانه گل شدن توسط علیرضا حقیقی دفع شد و همان توپ سمت دروازه ما آمد و شوت کریم باقری گل دوم پرسپولیس را رقم زد تا 1-2 پیروز شوند. اشتباه نکنم قبل از این گل، مجیدی برای ما و نوروزی برای آنها گل زده بودند.


ویدیو مرتبط :
شهرت من حسینیه عزتم از خمینیه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حنطه: مشکلات مالی حل نشود نمی مانم


سرمربی تیم استقلال اهواز گفت: شرایط تیم همین است که می‌بینید و اگر 10 بازی دیگر هم انجام دهیم همین تعداد گل را می‌خوریم.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی تیم استقلال اهواز گفت: شرایط تیم همین است که می‌بینید و اگر 10 بازی دیگر هم انجام دهیم همین تعداد گل را می‌خوریم.

علی حنطه در نشست مطبوعاتی پایان بازی تیمش برابر استقلال خوزستان اظهار کرد: قرار بود مشکلات تیم حل شود ولی الان می‌بینم که این تیم حتی گرمکن تمرین هم ندارد و مسائل پیچیده‌تر از این حرف‌هاست.

وی افزود: شرایط استقلال اهواز چیزی نیست که یکی دو روزه حل شود. شرایط به زمان نیاز دارد زیرا به هیچ یک از وعده‌ها و وعیدها هنوز عمل نشده است.

سرمربی تیم استقلال اهواز که به شدت از مشکلات این تیم عصبانی بود بیان کرد: من تازه دو روز است توانستم این تیم را جمع کنم. مگر لیگ بچه بازی است که این گونه عمل کنیم. من به عنوان کسی که 14 سال در فوتبال مربیگری می‌کنم می‌گویم که اگر وضعیت به این شکل بماند این تیم به هیچ‌جا نمی‌رسد. مگر اینکه مشکلات مالی تیم و سایر مشکلات حل شود. لیست بازیکنان پر است ولی من نمی‌دانم بازیکنان کجا هستند و در عمل می‌بینم که هیچ کس نیست.

وی عنوان کرد: از لحاظ بازی بچه‌ها زحمات خودشان را کشیدند ولی ما به مشکلات باختیم. خدا را شکر می‌کنم که بچه‌ها مردانگی کردند و با وجود این مشکلات آمدند بازی کردند و تلاش خودشان را کردند.

حنطه با بیان اینکه اگر وضعیت این‌گونه بماند در این تیم نمی‌ماند گفت: روزی که من به این تیم آمدم قرار بر این بود که مشکلات حل شود اما نشد. الان هم این بازیکنان با این وضعیت ادامه کار برایشان سخت است. تیمی که در 4 بازی، 14-15 گل بخورد مریض است.

وی اظهار کرد: من یک بار در سال 91 این تیم را در لیگ یک نگه داشتم ولی وقتی الان قبل از آمدن من به تیم توافق می‌شود که مشکلات مالی حل شود ولی نمی‌شود دیگر نمی‌شود کاری کرد.

سرمربی تیم استقلال اهواز در پاسخ به سوال ایسنا در مورد بازی سخت بعدی این تیم برابر سپاهان گفت: من تا الان یک تمرین دو ساعته کامل با تیم نداشته‌ام. به شکل‌های مختلفی به تعطیلات خوردیم ولی این تیم درست خواهد شد اما یک شرط دارد و شرطش این است که حداقل مشکلات مالی این تیم حل شود. وقتی بازیکن فکرش راحت نباشد صددرصد روی بازی‌اش در تیم اثر می‌گذارد. اگر مشکلات حل شود این قول را می‌دهم که بعد از تعطیلات لیگ استقلال اهواز دیگری را خواهید دید.