ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جایگزین کواچ مشخص شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران از سوی مسئولان فدراسیون معرفی شد.

به گزارش فارس  و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، در پی حضور و عملکرد نه چندان قابل قبول تیم ملی والیبال مردان ایران در رقابت‌های بین‌المللی سالجاری، فدراسیون والیبال بلافاصله پس از جام جهانی با برگزاری جلسات متعدد هم اندیشی با حضور مربیان، پیشکسوتان، کارشناسان رسانه، هیات رئیسه فدراسیون، مسئولین وزارت ورزش و سرمربی تیم ملی به بررسی شرایط کنونی تیم ملی از ابعاد مختلف پرداخت و متعاقبا ضمن برنامه ریزی جهت اصلاح برخی امور داخلی، مطالعه بر روی گزینه‌های هدایت تیم ملی را نیز آغاز کرد. به همین منظور، پس از بررسی سوابق و نتایج کاری کاندیداهای تصدی هدایت تیم ملی مکاتبات خود را با نامزدهای مورد نظر انجام داده و سپس با اعزام نمایندگانی به کشور لهستان با دو کاندیدای اصلی (رائول لوزانو – آندره  آناستازی) مذاکره کرد.

در نهایت و پس از جمع بندی شرایط گزینه‌ها؛ فدراسیون والیبال تصمیم گرفت تا سکان هدایت تیم ملی ایران در رقابت‌های انتخابی المپیک را به سرمربی باتجربه آرژانتینی؛ یعنی رائول لوزانو بسپارد.

یادآور می شود؛ خوآن سیچلّو مربی آرژانتینی و اسبق ایران نیز به عنوان مربی در تیم ملی کشورمان با رائول لوزانو همکاری خواهد داشت.

 

-----------------------

مربیگرى، روانشناسی و مدیریت؛ سه شاخص سرمربی جدید والیبال است
داورزنی: لوزانو انتخاب المپیکی ایران است

رئیس فدراسیون والیبال گفت: دلایل اصلی انتخاب لوزانو به عنوان سرمربی توانمندی‌های فنی، روانشناس بودن، داشتن مدیریت قوی و همچنین انضباط و وقت گذاشتن وی برای ایران است.

به گزارش فارس و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، محمدرضا داورزنی درخصوص چرایی و چگونگی انتخاب لوزانو به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال ایران اظهار داشت: همانطور که پس از مسابقات جام جهانی به مردم قول داده بودیم، جلسات متعددی را به مطالعه علمی و به دور از هیجان در خصوص شرایط تیم ملی اختصاص دادیم و طی حدود 55 روز، با بررسی ریزبینانه و دقیق، تمام شرایط را سنجیدیم تا هدف بزرگ والیبال ایران یعنی صعود به المپیک با کمترین ریسک ممکن تحقق پذیرد و تیم ملی ایران بتواند از رقابت‌های انتخابی المپیک سربلند بیرون بیاید. سرانجام و پس از همه بحث ها و موشکافی ها "رائول لوزانو" را برگزیدیم واین انتخاب حاصل خرد جمعى بود و او را در به تحقق رساندن اهداف والیبال ایران نزدیک تر از دیگر گزینه ها یافتیم.

رئیس فدراسیون والیبال دلیل مهم انتخاب لوزانو را مدیر و روانشناس بودن وی برشمرد و گفت: لوزانو کارنامه و سابقه قابل قبولی در والیبال دنیا دارد. تیم ها و بازیکنان بزرگی را به جهان معرفی کرده و به المپیک رسانده است. او ضمنا یک روانشناس مجرب است . تیم ایران علاوه بر یک مربی با توانمندی های فنی بالا، به یک مدیر قوی و روانشناس مجرب هم نیاز دارد که با حضور لوزانو این نیازها تامین می شود چراکه بازیکنانش باید اول از همه با فکر خود بازی کنند. ما بازیکنانی داریم که قدرت فنی بالایی دارند و به مربی ای نیاز داریم که بتواند علاوه بر هدایت فنی، از لحاظ روحی و روانی هم آن ها را به درستی هدایت کند. لوزانو یک روانشناس خوب است و فکر می کنم که بتواند ارتباط خوبی با بازیکنان و همکارانش برقرار کند. این امتیاز لوزانو برای ما بسیار حائز اهمیت است. ضمن اینکه با توجه به شرایطش هفته اول آوریل و شاید هم زودتر بتواند به ایران بیاید و به همین دلیل فرصت دارد تا رابطه خوبی از لحاظ روانی با بازیکنان برقرار کند و تاکتیک ها و برنامه های فنی خود را به خوبی به بازیکنان و تیم تزریق کند.

داورزنی همچنین درباره شرایط دیگر گزینه سرمربیگری تیم ملی هم گفت: آناستازی برنامه خود را برای حضور در ایران اعلام کرد که بر اساس آن نمی تواند زودتر از 5 اردیبهشت به ایران بیاید. این یعنی برای آماده‌سازی تیم در انتخابی المپیک او تنها 10 روز می توانست با تیم کار کند که این اصلا قابل قبول نیست. از آن گذشته آناستازی هنوز نتوانسته باشگاه لهستانی خود را برای فسخ قرارداد متقاعد کند و باید هدایت این تیم را نیز همزمان با تیم ایران عهده دار باشد که این موضوع باعث می شود که تمرکز سرمربی بر روی دو تیم باشد. از طرف دیگر، او خواسته که تیم ملی به لهستان سفر کند تا او بتواند هر دو تیم (تیم ملی ایران و تیم باشگاهی گداینسک لهستان) را با هم تمرین دهد. ولی این موضوع برای ما نگران کننده است چون مربی نمی تواند تمرکز لازم را برای ایران که با هدف المپیکی شدن آماده می شود، داشته باشد. همچنین علاوه بر زمان حضور وی در ایران، خواسته های ثانویه غیر معقول او از قبیل حضور چندین نفر کادر فنی خارجی از قبیل آنالیزور، فیزیوتراپ، تمرین دهنده، بدنساز و دستیار بر خلاف صحبت های اولیه مان، برای ما غیر قابل قبول بود.

رئیس فدراسیون والیبال همچنین درباره محتوای قرارداد و زمان بندی حضور لوزانو در ایران  اذعان داشت: ما با لوزانو و سیچلو به صورت مقطعی و در سه بخش یعنی انتخابی المپیک، لیگ جهانی و المپیک قراردادی حدوداً شش ماهه امضا می‌کنیم. سیچلو و لوزانو ماه آینده به برای امضای قرارداد به ایران می‌آیند و حدود یک هفته در تهران هستند و سپس برای دیدن بازی‌های انتخابی المپیک اروپا به برلین می‌روند، چراکه تیم‌های دوم و سوم این مسابقات در ژاپن حریف ما خواهند شد. سپس سیچلو به ایران می‌آید و مسابقات لیگ برتر را تماشا و بررسی خواهد کرد. همچنین در یک سفر به لهستان هماهنگی‌های لازم برای آغاز تمرینات تیم ملی را در اسفند ماه (با گروه حذف شده از پلی‌آف) و در دهه اول و دوم فروردین (بازیکنان اصلی) را با لوزانو انجام خواهد داد.

داورزنی همچنین در خصوص پایان قرارداد اسلوبودان کواچ در ایران نیز گفت: ما ضمن تقدیر و تشکر از کواچ به خاطر زحماتی که در این دو سال برای تیم ملی والیبال کشورمان کشیدند، با وی هم برای فسخ قرارداد مذاکراتی انجام می‌دهیم و مطمئنا به صورت حرفه‌ای با هم قطع همکارى خواهیم کرد.

 

اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
جایگزین کاترین اشتون مشخص شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جایگزین «پژمان» مشخص شد




جایگزین «پژمان» مشخص شد

با پایان مجموعه تلویزیونی «پژمان» و آغاز ماه محرم سریال مناسبتی «خرده ستمگران» جایگزین این سریال می‌شود.

مجموعه تلویزیونی پژمان,سریال خرده ستمگران

به گزارش شبکه ایران، مجموعه «خرده ستمگران» در 10 قسمت 60 دقیقه ای به کارگردانی و نویسندگی مسعود شاه‌محمدی و تهیه کنندگی سعید شاهسواری از دوشنبه 13 آبان ساعت 20:00به روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

مجموعه تلویزیونی پژمان,سریال خرده ستمگران

احمد آقالو، احمد ساعتچیان، بهار کاتوزی، بهناز جعفری، الیکا عبدالرزاقی، رامین ناصرنصیر، مسعود سخایی، امیر آقایی، حمیدرضا آذرنگ، مجتبی رستگار و فلامک جنیدی از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال ایفای نقش کرده‌اند.

«خرده ستمگران» داستان خرده ستم‌هایی است که انسان‌ها در روابط اجتماعی در حق یکدیگر مرتکب می‌شوند، قصه مبارزه آدم‌ها با ستمگران کوچک است؛ ستمگرانی که در نقش همسایه، دوست، صاحب کار و صاحب خانه به اطرافیانشان ستم می‌کنند. در این مجموعه سعی شده به موضوعاتی به ظاهر بی‌اهمیت که ما به آنها توجه نمی‌کنیم، پرداخته شود.


سایر عوامل این مجموعه عبارتند از: تصویربردار: جواد صفا ،صدابرداران: صالح حبیبی و سعید احمدی ،طراح گریم: محمد قومی ،مدیران تولید: احمد کشوری و شهنام شهباززاده، طراحان صحنه: کامیاب امین عشایری، مریم عنایتی و لیلا امیری ،دستیاران اول کارگردان: امیر سلیمانی و مهدی میرزاییان


«خرده ستمگران» هر روز به جز پنجشنبه ها و جمعه ها ساعت 20:00 از شبکه سه سیما پخش می‌شود و باز پخش آن ،روز بعد ساعت 14:45 خواهد بود.
/شبکه ایران