ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جایزه پوشکاش به رودریگز رسید + عکس


جایزه فرانس پوشکاش، برترین گل سال به خامس رودریگز رسید.

خبرگزاری فارس/ وب سایت نود: مراسم انتخاب برترین‌های فوتبال جهان در زوریخ پایتخت سوئیس در حال برگزاریست.

بعد ا نتخاب تیم برتر سال و مربی برتر سال نوبت به برنده جایزه پوشکاش یا عنوان زیباترین گل سال رسید که از بین خامس رودریگز، فن پرسی و استفانی روچه این جایزه به خامس رودریگز بازیکن کلمبیای رئال مادرید رسید.

گل زیبای رودریگز در جام جهانی در مقابل اروگوئه به ثمر رسید.

جایزه پوشکاش به خامس رودریگز رسید

جایزه پوشکاش به خامس رودریگز رسید


ویدیو مرتبط :
گل جیمز رودریگز به اروگوئه - نامزد جایزه پوشکاش 2014

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خرس طلای افتخاری جشنواره برلین به نامزد ۱۷ جایزه اسکار رسید + عکس



اخبار,خبر,هنر,اخبار ایران

 

 

 

مریل استریپ بازیگر آمریکایی جایزه خرس طلای افتخاری شصت و دومین دوره جشنواره فیلم برلین را دریافت کرد.

 

به گزارش خبرآنلاین، برگزارکنندگان جشنواره برلین روز سه‌شنبه بیش از سه دهه دستاورد مریل استریپ در دنیای سینما را مورد تقدیر قرار دادند.

 

استریپ 62 ساله که دو جایزه اسکار در کارنامه دارد، امسال برای بازی در نقش مارگارت تاچر نخست وزیر پیشین بریتانیا در فیلم «بانوی آهنین» رقیب اصلی اسکار 2012 در بخش بازیگر زن است. او برای این فیلم پیش از این جوایز گلدن گلوب و بفتا را دریافت کرده است.

 

استریپ پیش از دریافت جایزه خرس طلای افتخاری برلیناله به خبرنگاران گفت: «زنان سخت یا حداقل زنانی را که درک آن‌ها سخت است، دوست دارم. دوست دارم آن‌ها به تصویر بکشم.»

 

او درباره نقش‌آفرینی‌های خود گفت: «این شانس را داشتم که در نقش شخصیت‌های متفاوت که ویژگی‌های قابل تشخیص در خودم دارند، ظاهر شوم.»

 

استریپ درباره مارگارت تاچر - که از 1975 تا 1990 رهبر حزب محافظه‌کار بریتانیا و از 1979 تا 1990 نخست وزیر انگلیس بود - گفت: «وقتی جوان بودم نگاه دیگری به تاچر داشتم. به عنوان یک بازیگر چپ‌گرای لیبرال اهل نیویورک واکنش من به او کورکورانه بود.»

 

 

اخبار,خبر,هنر,اخبار ایران

 

 

 

نمایش هفت فیلم استریپ از جمله «بانوی آهنین» از دیگر برنامه‌های برگزارکنندگان جشنواره برلین برای تقدیر از اوست که در بیش از 40 فیلم بازی کرده و 17 بار نامزد اسکار شده است.

 

دیتر کاسلیک مدیر جشنواره برلین از استریپ به عنوان «یک بازیگر عالی و همه‌فن‌حریف که به راحتی بین نقش‌های دراماتیک و کمدی حرکت می‌کند.» یاد کرد.

 

استریپ پس از دریافت جایزه گفت: «پس از سال‌ها کار، تازه بودن و اینکه خودت و دیگران را شگفت‌زده کنی یک چالش است.»

 

استریپ سال 1980 با فیلم «کریمر علیه کریمر» اسکار بهترین بازیگر زن مکمل را دریافت کرد و سال 1983 با «انتخاب سوفی» برنده اسکار بهترین بازیگر زن شد. هر دو فیلم به عنوان بخشی از ادای احترام برلیناله به استریپ به نمایش درمی‌آیند.

 

«از آفریقا»، «پل‌های مدیسن کانتی» و «همراهان خانه‌ای در علفزار» از دیگر فیلم‌هایی هستند که در بخش مرور آثار استریپ روی پرده می‌روند.

 

استریپ سال 1999 جایزه دوربین برلیناله را دریافت کرد و سال 2003 به طور مشترک با جولین مور و نیکل کیدمن برای بازی در فیلم «ساعت‌ها» جایزه خرس نقره‌ای بهترین بازیگر زن را دریافت کرد.

 

شصت و دومین دوره جشنواره فیلم برلین 9 تا 19 فوریه (20 تا 30 بهمن) برگزار می‌شود.... /

khabaronline.ir