ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جان تری هم‌بازی دژاگه نمی‌شود


رئیس باشگاه العربی قطر خبرهایی که درباره پیشنهاد قرارداد با کاپیتان شیر‌های لندن شنیده می‌شود را تکذیب کرد.

خبرگزاری فارس: آل شافی رئیس باشگاه العربی قطر پس از آنکه خبرهایی مبنی بر اهتمام این باشگاه برای جذب جان تری کاپیتان تیم چلسی در پایان فصل به گوش می‌رسید، همه این اخبار را نادرست دانست.

ماجرا از اینجا شروع شد که دیروز روزنامه دیلی میرر انگلیس مدعی شد که باشگاه العربی قطر آماده ارائه قراردادی خوب برای جذب جان تری کاپیتان آبی‌های لندن است و زولا سرمربی سرشناس العربی قبول کرده که او را برای آمدن به تیمش راضی کند.

احمد مبارک آل شافی مدیر کل باشگاه العربی قطر امروز در صفحه شخصی خود نوشت: باشگاه العربی قصد پیشنهاد قرارداد به جان تری را ندارد و به این قضیه اصلا فکر هم نکرده است و آنچه که روزنامه دیلی میرر انگلیس دیروز مدعی شد، دروغی بیش نیست.

باشگاه العربی قطر که در این فصل اشکان دژاگه هافبک ملی‌پوش کشورمان را در خدمت خود دارد یکی از باشگاه‌های متمول قطری به شمار می‌آید و صاحب افتخارات بسیاری است، حتی این باشگاه باتیستوتا ستاره آرژانتینی را به تمیش آورده بود و همراهش افتخارات زیادی کسب کرد اما چند سالی است که از لحاظ مالی مشکل دارد.


ویدیو مرتبط :
گل جان تری، بازی استوک و چلسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جان تری: 2 تا 3 سال دیگر بازی می کنم


کاپیتان باشگاه چلسی تاکید کرد هنوز به بازنشستگی فکر نکرده است.

خبرگزاری ایسنا: چلسی یکشنبه گذشته در فینال جام اتحادیه فوتبال انگلیس با حساب دو بر صفر مقابل تاتنهام به برتری رسید تا نخستین جام فصل را کسب کند.

جان تری که به عنوان کاپیتان جام را بالای سر برد، بر این باور است که قهرمانی در این جام می تواند نوید آغاز یک عصر جدید را در تاریخ باشگاه بدهد. ژوزه مورینیو هم که تابستان فصل گذشته بار دیگر به استمفورد بریج بازگشته است، به دنبال قهرمانی های مختلف با آبی های لندن است و همزمانی این دو اتفاق می تواند به سود باشگاه چلسی تمام شود.

تری که در فینال یکی از گل های چلسی را به ثمر رساند به صحبت در مورد شرایط خود و تیمش پرداخت. وی در این خصوص گفت: گلزنی را دوست دارم. بازی کردن در ترکیب چلسی را دوست دارم و همچنین از حضور داشتن در چنین فینال هایی لذت می برم. مهم تر از همه این بود که ما توانستیم نخستین جام این فصل را با کمک یکدیگر کسب کنیم. می خواهیم عصر جدیدی را در تاریخ باشگاه آغاز کنیم. درست همانند زمانی که مورینیو در سال 05-2004 در این باشگاه انجام داد. او تاثیر زیادی در باشگاه ما داشت و اکنون هم همه ما امیدواریم یک بار دیگر این اتفاق تکرار شود.

جان تری در فینال جام اتحادیه فوتبال انگلیس در سال 2005، کاپیتان تیم ژوزه مورینیو بود. چلسی مقابل لیورپول با نتیجه سه بر دو شکست خورد اما در سه سال بعد از آن، چهار جام کسب کرد. کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال انگلیس در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2012 که چلسی موفق به فتح جام شد، به خاطر محرومیت و در فینال لیگ اروپا در سال 2013 به خاطر آسیب دیدگی حضور نداشت.

او در زمان مربیگری رافائل بنیتس، به یک بازیکن ذخیره بدل شده بود اما با بازگشت مورینیو به استمفورد بریج بار دیگر بازیکن ثابتی شده است. تری در این مورد گفت: مربیان دیدگاه های خودشان را دارند. یک مربی می آید و مرا نیمکت نشین می کند اما اگر شما سخت تلاش کنید، نتیجه تلاش هایتان را می گیرید و می توانید سال های بیشتری هم فوتبال بازی کنید. همه باید برای قرار گرفتن در ترکیب تیم بجنگند. من هم برای آینده خودم و خوانواده ام می جنگم. با چنین ذهنیتی، می خواهم در همه جنبه ها پیش بروم. نمی دانم چند سال دیگر می توانم فوتبال بازی کنم اما در هر حال امیدوارم چند سالی بتوانم با همین روند، به فوتبالم ادامه دهم. شاید دو یا سه سال. اگر هم این آخرین سال حضورم در دنیای فوتبال باشد، امیدوارم تا پایان خوب باشم و همه جام ها را کسب کنم.

فلسفه باشگاه چلسی برای تمدید قرارداد بازیکنان بالای 30 سال این است که قرارداد آنها را سال به سال تمدید می کند اما تری بر این باور است که این موضوع توانسته انگیزه وی را در بالاترین حد ممکن نگه دارد.

وی در این باره اظهار داشت: اینکه یک بازیکن چهار یا پنج ساله قرارداد نمی بندد، همه قدرت را در دست باشگاه می گذارد. این موضوع من را بر آن داشته تا تلاشم را بیشتر کرده و به همه ثابت کنم در موردم اشتباه می کنند. همان طور که پیشتر هم گفتم، برای خودم و خانواده ام می جنگم، برای اینکه به مردم بگویم در مورد من تصور غلطی دارند. هیچ چیز نمی تواند برای من بزرگتر از این باشد.