ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جان‌ واریو بهانه بود!


این روزها با باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی انواع و اقسام خبرها در ارتباط با پیوستن بازیکنان جدید به تیم‌های لیگ‌ برتری به گوش می‌رسد که در میان تمام این اخبار پیوستن دوباره فابیو جان‌واریو به استقلال از همه عجیب‌تر بود

خبر ورزشی: این روزها با باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی انواع و اقسام خبرها در ارتباط با پیوستن بازیکنان جدید به تیم‌های لیگ‌ برتری به گوش می‌رسد که در میان تمام این اخبار پیوستن دوباره فابیو جان‌واریو به استقلال از همه عجیب‌تر بود

چون هافبك برزیلی سال‌های گذشته آبی‌پوشان از روزی كه به دلیل مصدومیت تهران را به مقصد كشورش ترك كرد دیگر نتوانست تمریناتش را به صورت حرفه‌ای پیگیری كند و بیشتر وقت خود را صرف بیزینس و پروژه‌های ساختمانی‌‌اش كرد تا تمرینات و فوتبال اما اینكه چرا نام فابیو جان‌واریو در این برهه از فصل برای پوشیدن دوباره استقلال بر سر زبان‌ها افتاد برمی‌گردد به اتفاقات چند روز گذشته در باشگاه كه باعث شد تا مسئولان استقلال با فشار و انتقادات فراوانی از سوی طرفداران و اهالی فوتبال روبه‌رو شوند.

ماجرای جدایی آندرانیك تیموریان از استقلال آن هم در این روزهای بحرانی مسلماً اتفاقی نیست كه طرفداران این تیم بتوانند آن را هضم كنند حتی با وجود چند بازی ضعیف این هافبك ملی‌پوش؛ از همین‌رو مطرح شدن نام یك بازیكن بزرگ و محبوب طرفداران می‌توانست تا حدود زیادی این فشارها را بكاهد و چه كسی بهتر از فابیو جان‌واریو كه بعد از رفتن از استقلال درست مثل مجتبی جباری كسی نتوانست جایش را در تركیب و دل هواداران بگیرد. مدیر برنامه‌های فابیو در ارتباط با صحت پیشنهاد استقلال به این بازیكن گفت: «تا آنجا كه من اطلاع دارم چنین چیزی صحت ندارد چون هفته قبل كه در برزیل بودم به چشم دیدم كه فابیو شرایط مناسب بدنی برای فوتبال بازی كردن ندارد و از آن مهمتر به قدری مشغله كاری در پروژه‌های ساختمانی دارد كه دیگر به صورت حرفه‌ای به فوتبال فكر نمی‌كند، ضمن اینكه اگر استقلال تمایل به همكاری دوباره با فابیو داشته باشد باید با من صحبت كند كه چنین چیزی نبوده و تنها سرمربی استقلال جویای احوال شاگرد سابق خود شده است».

جان‌واریو به دلیل پارگی رباط صلیبی مجبور به فسخ قرارداد با استقلال شد اما نكته جالب اینكه فابیو در بازگشت به كشورش نه تنها پای خود را جراحی نكرد بلكه این مصدومیت كهنه را هنوز با خود دارد و به همین خاطر تصور اینكه او بتواند در این مقطع حساس از فصل حتی با وجود 50 روز تعطیلی به استقلال كمك كند دور از ذهن است و بیشتر می‌توان گفت مطرح كردن اسم او توسط برخی افراد نزدیك به استقلال تنها بهانه‌ای بود برای سرپوش گذاشتن به جدایی پرحرف و حدیث آندو تیموریان و عواقب این اتفاق.


ویدیو مرتبط :
بهانه بـی بهانه - وین دایر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جان واریو: کرانچار دنبال بهانه می گشت


فابیو جان واریو مدعی شد که کرانچار دنبال بهانه بود تا او را اخراج کند و بازیکن مورد نظرش را به این تیم بیاورد.

تماشا: فابیو جان واریو غروب یکشنبه قراردادش را با سپاهان فسخ کرد تا در آستانه دو روز مانده به پایان نقل و انتقالات، بمب جدید نقل و انتقالات باشد. او مدعی شد که کرانچار دنبال بهانه بود تا او را اخراج کند و بازیکن مورد نظرش را به این تیم بیاورد.



از آخرین وضعیتت بگو. الان چه کار می کنی؟

- در حال حاضر در تهران هستم. منتظر مدیر برنامه هایم هستم که بیاید و در مورد پیشنهادها و تیم آینده ام تصمیم بگیریم.

قراردادت را با سپاهان کنسل کردی؟

- بله، در جلسه به توافق رسیدیم که از سپاهان جدا شوم. الان بازیکن آزاد هستم.

چقدر جلسه طولانی بود. از ظهر یکشنبه تا حوالی ساعت هفت طول کشید. در جلسه چه گذشت؟

- (می خندد) بله، خیلی طول کشید. ما رفتیم صحبت کردیم. یک کمیته ای تشکیل شده بود و مسئولان کارخانه فولاد مبارکه هم بودند. آنها به دنبال پیدا کردن یک راه حلی بودند تا مشکلات رفع شود و من برگردم اما جواب من نه بود. گفتم که من و کرانچار نمی توانیم با هم کار کنیم. برای هر دو ما بهتر است که از سپاهان جدا شوم.
آنها هیچ کاری برای جلوگیری از جدا شدنت نکردند؟

- چرا بحث های زیادی شد. پنج، شش ساعت طول کشید ولی در نهایت به این نتیجه رسیدیم که بروم بهتر است و همان بعدازظهر رفتیم قرارداد را کنسل کردیم.

چرا اینقدر اصرار داشتی جدا شوی؟

- با کرانچار مشکل داشتم.

چه مشکلی؟

- با هم رابطه خوبی نداشتیم.

گفته می شود به خاطر این بود که در تمرین تاخیر کردی؟

- من پنج روز دیر به کمپ آمدم و کرانچار گفت که من را به این خاطر نمی خواهد. من هم اردو را ترک کردم.

چرا تاخیر کردی؟

- مشکل داشتم، نتوانستم بیایم.

چه مشکلی بود؟

- مشکلم مربوط به بیماری پدرم می شد. او دچار حمله قلبی شده بود و من نمی توانستم زودتر بیایم. درست است من پنج روز دیر به اردو رسیدم ولی به نظر شما تاخیر پنج روزه دلیل کافی برای اخراج است؟
خب نه. در لیگ ایران بازیکنان خارجی زیادی هستند که می روند و تا مدت ها پیدایشان نمی شود. فکر می کنی دلیل اصلی اش چه بود؟

- تاخیر فقط بهانه است. کرانچار دنبال دلیلی می گشت که من را بیرون بیندازد.

فکر می کنی چرا؟

- فکر می کنم از من خوشش نمی آمد.

اما گفته می شود می خواسته یک بازیکن دیگر به جای تو بیاورد؟

- بله همین طور است. کرانچار منتظر بهانه بود تا من را اخراج کند و این بازیکن را بیاورد.

همان بازیکن خارجی که در اردوی ترکیه بود؟

- بله.

چرا تو؟ سپاهان که دو بازیکن خارجی دیگر هم داشت. چرا تو که نسبت به بقیه قدیمی تر بودی و محبوب تر؟

- چون از من خوش نمی آمد. من مشکلم در این تیم فقط با کرانچار بود. او هم با من مشکل داشت. برای من بهتر شد که جدا شدم. من دو سال در باشگاه بودم و با این تیم هر دو سال قهرمان شدم اما الان شرایطی وجود دارد که بهتر است از اینجا بروم تا آرامش داشته باشم.

در هر صورت الان بازیکن آزاد هستی و فقط دو روز وقت داری تا تیم جدیدت را انتخاب کنی. چه تصمیمی گرفته ای؟

- امروز و فردا با چند تیم مذاکره می کنم. از چهار تیم استقلال، تراکتور، مس کرمان و سایپا با من تماس گرفتند.

مدیر تراکتورسازی گفته که به صورت جدی دنبال جذب تو هستند.

- بله با من تماس گرفتند و با آنها حرف زده ام اما هنوز چیزی قطعی نیست تا یکی دو روز آینده همه چیز مشخص خواهد شد.

خودت کجا دوست داری بروی؟

- هنوز معلوم نیست. بعد از قطعی شدن اعلام می کنم. باید ببینم شرایط به چه صورت است.