ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جانشین کفاشیان مشخص شد


رئیس فدراسیون فوتبال در زمان سفر به استرالیا، امور این فدراسیون را به مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ واگذار کرد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت سازمان لیگ، در نامه علی کفاشیان به احمد گواری مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها و باشگاها آمده است:

باتوجه به حضور اینجانب و دبیرکل فدراسیون فوتبال در مسابقات جام ملت‌های 2015 آسیا کلیه مکاتبات اداری توسط مهدی تاج نایب رئیس محترم فدراسیون فوتبال صورت می‌گیرد. خواهشمند است دستور دهید، همکاری لازم صورت بگیرد.


ویدیو مرتبط :
دلیل خنده های کفاشیان مشخص شد !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کفاشیان رقم درخواستی کی روش برای تمدید قرارداد را اعلام کرد / مشخص شدن جانشین کی روش



اخبار,کی روش,قرارداد کی روش


اخبار ورزشی - کفاشیان: کی‌روش بیش از 16 میلیارد می خواهد

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اگر با کی‌روش به توافق نرسیم قطعا سرمربی آینده تیم ملی داخلی خواهد بود.

به گرارش خبرگزاری فارس،علی کفاشیان پس از جلسه وزیر ورزش با مدیران عامل باشگاه‌ها در خصوص تمدید قرارداد کی‌روش اظهار داشت: سرمربی تیم ملی هزینه‌ای بالغ بر 16 میلیارد درخواست کرده بود که این موضوع مربوط به قبل از جام جهانی بود که پس از جام جهانی این مسئله بیشتر شده است. وزارت ورزش در این زمینه قولی به ما داده است و قرار است امروز و فردا در این باره به ما جواب دهند و استعلام بگیریم.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: ما به دنبال کمک وزارت ورزش هستیم و آنها در این زمینه به ما قول‌هایی دادند. فردا هم با کی‌روش جلسه‌ای داریم و شرط‌هایی در خصوص حضور او خواهیم داشت ما خوشحال می‌شویم که تفاهم صورت گیرد.

وی در مورد اینکه کی‌روش پس از بازگشت به ایران به صورت تلویحی خداحافظی کرده، گفت: سرمربی تیم ملی تا کنون به صورت قطعی چیز به ما نگفته است که نمی‌خواهد در ایران کار کند به هر حال ما فردا با او جلسه داریم و در این زمینه با او صحبت می‌کنیم.

وی در مورد اینکه از عملکرد کی‌روش راضی است، تصریح کرد: قطعا در سه سال و نیم حضورش از عملکرد کی‌روش راضی هستیم اما آینده شرایط خاص خود را دارد و در مورد برخی مسائل باید به تفاهم برسیم.

وی در مورد اینکه آیا خواسته وزیر ورزش ابقای کی‌روش است، گفت: من نمی‌دانم از خود وزیر بپرسید.

کفاشیان در مورد اینکه بودجه فدراسیون فوتبال چقدر است، یادآور شد: این مسئله به طور دقیق معین نشده و به هر حال درآمدزایی‌ها و مسائلی وجود دارد سال گذشته هم بودجه مشخصی تعیین نشد اما پول دریافتی ما خیلی کم بود.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آژانسی که قرار بود خبرنگاران را در سفر به برزیل حمایت کند، به تعهداتش عمل نکرده، یادآور شد:بدون ارائه مستندات نمی‌توانیم حرفی بزنیم. باید به ما مستنداتی ارائه دهند تا در این باره تصمیم بگیریم که در چه بخش‌هایی به تعهدات خود عمل کرده و در چه بخش‌هایی این کار را انجام نداده است. همین طوری نمی‌توانیم در این باره تصمیم بگیریم. ما هنوز بخشی از پول این آژانس را پرداخت نکردیم و اگر ببینیم آنها به تعهداتشان عمل نکردند این پول را پرداخت نخواهیم کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه چرا صبح امروز به استقبال ملی‌پوشان نرفته،‌گفت: من در برزیل با آنها بودم کمردرد شدیدی داشتم و به همین دلیل نتوانستم به فرودگاه بروم.

وی در مورد اینکه اگر با کی‌روش به توافق نرسند سرمربی آینده تیم ملی ایرانی خواهد بود یا خیر،‌گفت: طبیعتا وقتی با کی‌روش به توافق نرسیم به دنبال مربی داخلی خواهیم بود. زیرا بهترین گزینه خارجی ما کی‌روش است اگر بخواهیم سرمربی خارجی دیگری بیاوریم زمان زیادی طول می‌کشد تا با شرایط تیم ملی وفق شود.

وی در مورد حمایت خبرنگاران از کی‌روش و اینکه آیا این موضوع می‌تواند تاثیری داشته باشد،‌گفت امیدواریم تاثیرگذار باشد کی‌روش را از نظر کاری قبول داریم اما سلایقی وجود دارد که در مورد آن بحث می‌کنیم که باید چگونه باشد. حق سرمربی است که بهترین امکانات را داشته باشد. به هر حال کی‌روش در سایر موارد هم درخواست‌هایی دارد هزینه‌ها و اردوهایی که برگزار می‌کند.

کفاشیان در مورد اینکه اختلاف قیمت فدراسیون با کی‌روش چقدر است،تصریح کرد: هم‌اکنون نمی‌توانم در این مورد صحبت کنم به هر حال بحث‌هایی در مورد حضور دستیار ایرانی در کادر فنی هم وجود دارد. مبالغی هم ما مطرح کرده‌ایم که قطعا زیر 16 میلیارد است.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه کی‌روش هم اکنون تمامی مبلغ خود را نمی‌خواهد و آیا این موضوع می‌تواند باعث قرارداد این سرمربی شود، تاکید کرد: اکگر بخواهیم با کی‌روش قرارداد ببندیم باید قراردادمان سه ساله باشد و برای جام جهنی آینده تلاش کنیم ضمن اینکه کی‌روش درخواست‌هایی در خصوص اردوها و که مبالغی دیگر دارد که هزینه‌های بالایی در بر می‌گیرد همین اردوی پیش از جام جهانی هزینه‌هایی بالایی داشت که البته تیم ملی را آماده کرد.

وی در مورد درآمدزایی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: ما به دنبال این هستیم تا از بخش تبلیغات و حق پخش بهترین مبالغ را امضا کنیم صحبت‌هایی صورت گرفته و در این باره تصمیم‌گیری می‌کنیم.

کفاشیان در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه برخی باشگاه‌ها نسبت به تعیین سقف بودجه معترض هستند و آیا این امکان وجود دارد که در این سقف شکسته شود، گفت: این یک سقف پیشنهادی بوده است که برخی باشگاه‌ها آن را قبول کرده‌اند اما اگر باشگاه‌هایی دلایلی بیاورند که نیاز به هزینه بیشتری دارند این مسئله قابل بررسی است.

اخبار ورزشی - فارس