ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جانشین منصوریان در تیم ملی امید مشخص شد



اخبار,اخبار ورزشی,هومن افاضلی


اخبار ورزشی - افاضلی سرمربی تیم زیر 22 سال شد/ درخواست حمایت از اهالی فوتبال

مدیر فنی تیم زیر 22 سال ایران بعد از مذاکراتی که به رئیس فدراسیون فوتبال داشت به عنوان سرمربی جدید این تیم برگزیده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، هومن افاضلی که به عنوان جدی‌ترین گزینه برای جانشینی علیرضا منصوریان در پست سرمربیگری تیم زیر 22 سال ایران مطرح شده بود سرانجام پس از مذاکرات مفصل با علی کفاشیان هدایت این تیم را بر عهده گرفت و سرمربی تیم کشورمان در رقابتهای قهرمانی آسیا خواهد بود.

افاضلی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تایید این خبر گفت: با توجه به اتفاقاتی که برای تیم زیر 22 سال ایران رخ داد و از قبل ثبت نام این تیم صورت گرفته بود چاره‌ای جز پذیرش هدایت این تیم را نداشتم چرا که یا باید تیم بدون سرمربی در این مسابقات شرکت می‌کرد و یا من با عنوان مدیر فنی در کنار آن به فعالیت خودم ادامه می‌دادم با این حال پس از صحبت‌هایی که با کفاشیان داشتم برای سرمربیگری در این تیم به توافق رسیدیم.

وی با بیان اینکه تیم زیر 22 سال بهترین بازیکنان خود و مربی که 22 ماه با آنها کار کرده بود را به همراه ندارد، افزود: از اهالی فوتبال خواستار این هستم که به آرامش این تیم کمک کنند تا بتواند در مسابقات قهرمانی آسیا نتیجه بگیرد هر چند وقت زیادی برای آماده‌سازی نداریم.

پیش‌تر علیرضا منصوریان سرمربی این تیم بود که از سمت خود کناره‌گیری کرد.
اخبار ورزشی - مهر

 


ویدیو مرتبط :
دردل های الهه منصوریان ورزشکار تیم ملی وشوو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مربی تیم ملی امید مشخص شد



اخبار,اخبار ورزشی , تیم ملی فوتبال امید

 

اخبار ورزشی - پس از مذاکره با حبیب کاشانی
تارتار مربی تیم امید شد

مهدی تارتار موافقت خود را برای حضور در کادر فنی تیم ملی فوتبال امید اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، پس از آنکه حضور نلو وینگادا روی نیمکت تیم ملی فوتبال امید در اردوی تدارکاتی قطر قطعی شد، حبیب کاشانی مدیر این تیم در پی تقویت اعضای کادر فنی است و از همین رو مذاکراتی با مهدی تارتار سرمربی پیشین تیم گسترش فولاد تبریز داشت و او هم موافقتش برای حضور در کادر فنی تیم ملی امید و پذیرش دستیاری وینگادا را اعلام کرد.

پیش از این محمد خاکپور هم مسوولیت سرپرستی تیم امید را پذیرفته بود.

کاشانی از سوی علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال برای انجام هرگونه تغییری در کادر فنی تیم امید اختیار تام دارد.

اخبار ورزشی - ایسنا