ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

جانشین روزبه چشمی در بازی مقابل سپاهان


مصدومیت روزبه چشمی باعث شده که کادرفنی استقلال در تمرین از بازیکنان مختلفی به عنوان زوج امید ابراهیمی در پست هافبک دفاعی استفاده کند.

بانک ورزش: مصدومیت روزبه چشمی باعث شده که کادرفنی استقلال در تمرین از بازیکنان مختلفی به عنوان زوج امید ابراهیمی در پست هافبک دفاعی استفاده کند. پرویز مظلومی در بازی با استقلال‌خوزستان ترجیح داد از فرشید اسماعیلی به عنوان زوج امید ابراهیمی در پست هافبک دفاعی استفاده کند و اتفاقا او توانست رضایت نسبی‌ ایجاد کند. اما سوال اصلی اینجاست که آیا مظلومی در بازی با سپاهان هم از اسماعیلی استفاده می‌کند یا ترجیح می‌‌دهد بازیکن دیگری را در پست هافبک دفاعی تست کند.

در استقلال محمدرضا خرسندنیا تنها بازیکنی است که به صورت تخصصی قابلیت بازی در پست هافبک دفاعی را دارد اما با توجه به خصوصیات مشابه او با امید ابراهیمی احتمال اینکه فرشید اسماعیلی باز هم در ترکیب ثابت استقلال قرار بگیرد، بسیار زیاد است.


ویدیو مرتبط :
چند ساعت قبل از بازی سپاهان و مس سرچشمه بازی پایانی لیگ یازدهم و قهرمانی سپاهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استقلالی ها به فکر جانشین روزبه چشمی باشند / درمان او شش ماه دیگر طول می کشد



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

 روزبه چشمی این روزها در حال مداوای پای مصدومش است.

به گزارش خبرآنلاین؛روزبه چشمی که میانه های فصل قبل مصدوم شد و نتوانست دیگر برای استقلال به میدان برود تا 6 ماه آینده نمی تواند برای این تیم بازی کند.

چشمی روز گذشته و با حضور در مطب دکتر رازی معاینه ماهیانه خودش را انجام داد.به گفته دکتر رازی روند درمانی او عالی پیش می رود اما برای بهبود کامل باید 8 ماه استراحت کامل داشته باشد.

تا اینجای کار دو ماه از زمان درمان چشمی گذشته است و این بازبکن باید 6 ماه دیگر استراحت های لازم را داشته باشد تا پس از بازگشت خطری او را تهدید نکند.

با این شرایط روزبه تقریبا تا نیم فصل نمی تواند برای آبی ها به میدان برود و بدون شک استقلالی ها باید به فکر جذب بازیکنی در این پست باشند.چشمی که ملی پوش هم بود نقش بسزایی را در ترکیب استقلال بازی می کرد.حتی خیلی ها بر این عقیده بودند که اگر او مصدوم نمی شد داستان استقلال در لیگ برتر پانزدهم کاملا فرق می کرد و شاید آنها صدرنشینی و البته قهرمانی را از دست نمی دادند.